Αποτελέσματα αναζήτησης

Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;

Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Event date: 3/18/2006 11:00 AM - 1:30 PM Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, επιστημονική συνεργάτιδα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πάτρας

«Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;»

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Μπορούμε να ανεβάσουμε Μπρεχτ στο σχολείο ως παρουσίαση ενός εργαστηρίου; Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη θεωρία του Μπρεχτ για το θέατρο (αποστασιοποίηση, gestus, «διδακτικά έργα»  κτλ.) μαζί με τις διαδεδομένες θεατρικές πρακτικές, για να δημιουργήσουμε μια «ανοιχτή» θεατρική σύνθεση ως προς το κείμενο και το κοινό; Ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο που βάζει σε εφαρμογή τη θεωρία μέσα από την πράξη του θεάτρου. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς β’βάθμιας εκπαίδευσης και θεατρολόγους που έχουν κάποιου είδους εμπειρία με σχολικές παραστάσεις ή/και εργαστήρια θεάτρου με νέους 13-16 ετών.

Προτεινόμενη μελέτη: «O κύκλος με την κιμωλία» και «Ο άνθρωπος που λέει ναι και ο άνθρωπος που λέει όχι» του Μ. Μπρεχτ

 

Η Tζωρτζίνα Κακουδάκη είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας και απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού προγράμματος του ίδιου τμήματος. Έχει παρακολουθήσει το τριετές εργαστήριο υποκριτικής του Θεάτρου Στοά και πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων. Έχει συμμετάσχει σε καλλιτεχνικές και κριτικές επιτροπές του Υπουργείου Παιδείας. Διδάσκει Θεατρική Αγωγή στην Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση από το 1993. Από το 1997 ως το 2004 εργάστηκε ως θεατρολόγος (υπεύθυνη του Θεατρικού Αρχείου και της Βιβλιοθήκης) στο Εθνικό Θέατρο. Από την περίοδο 2003-04 ως σήμερα, διδάσκει το μάθημα «Διδακτική του Θεάτρου: Θεωρία και πρακτική» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Από 2005-6 διδάσκει Δραματολογία και Ανάλυση κειμένου στη Δραματική Σχολή του Εμπρός-Εργαστήριο. Κείμενά της έχουν εκδοθεί σε θεατρικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και θεατρικές εκδόσεις.

 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2006
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Kakoudaki Georgina
Print

Number of views (1233)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά