Αποτελέσματα αναζήτησης

Θεόφιλος: μια παράσταση

Ασημάκης Κοντογιάννης, εκπαιδευτικός, ηθοποιός

Υλικό δουλειάς και το κείμενο μιας θεατρικής σύνθεσης

ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗΣ

In the hands of living people

Jonothan Neelands, Warwick University
keynote speech at the National Drama conference

NEELANDS JONOTHAN

Η θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου

"Η θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου" - Ανταπόκριση από τη Συνδιάσκεψη του Μόσταρ, 2002

ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Ο Μακβεθ είναι γείτονάς μου

Ομιλία στη Διεθνή Συνδιάσκεψη της Αθήνας 2001

ΝΤΙΟΥΛΙΤΣ ΣΕΝΤ

ΚΑΛΔΗ-ΧΟΛΕΒΑ

"Θεωρία & Πράξη" - Ανταπόκριση από το διεθνές συνέδριο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Εξετερ 2002

Θεωρία & πράξη. Ανταπόκριση από το Έξετερ 2002

Το ζήτημα της Θεωρίας και της πράξης

...στο θέατρο στην εκπαίδευση
Eισήγηση στη Διεθνή Συνδιάσκεψη του Έξετερ, Απρίλιος 2002

ΣΟΜΕΡΣ ΤΖΟΝ

Έσωθεν και έξωθεν αφετηρίες

σκέψεις πάνω στην εκπαίδευση των ηθοποιών και το σύστημα Στανισλάβσκι

ΡΆΙΤ ΤΖΟΝ

Discovering seminal stories: community theatre as cultural memory: The Exwick project"

Discovering seminal stories: community theatre as cultural memory; The Exwick project

SOMERS JOHN

συνέντευξη (Βοσνια Καρμεν, τραγωδία, μέθοδος Σουζούκι)

Πώς μία Βόσνια Κάρμεν και η Αρχαία Ελληνική Τραγωδία συναντούν την Μέθοδο Εκπαίδευσης Ηθοποιών Σουζούκι Marcos Martinez,...
ΜΑΡΤΙΝΕΖ ΜΑΡΚΟΣ

Αφρικανοί, Βίκινγκς & Τσικάνος

Παρατηρήσεις στις από-αποικιοκρατικές συνέπειες της Μεθόδου Εκπαίδευσης των Ηθοποιών Σουζούκι

ΜΑΡΤΙΝΕΖ ΜΑΡΚΟΣ

Θέατρο της Κοινότητας στο αγροτικό Devon

ένα εναλλακτικό μοντέλο

ΣΟΜΕΡΣ ΤΖΟΝ

Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο

εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 - Ανταπόκριση
 

ΠΑΛΑΣΚΑ ΦΡΟΣΩ

Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας

Από τη θεωρία στην πράξη
Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 - Ανταπόκριση

ΦΡΑΓΚΗ ΜΑΡΙΑ

Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση: συνεργασία πέρα από σύνορα

Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 - 12 Αυγούστου 2003 - Ανταπόκριση των

ΚΑΡΠΙΝΕΝ-ΓΚΟΥΖΕΛΟΥ

Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης

Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών"

ΖΑΧΑΡΑΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

ΣΠΑΘΑΡΗ ΕΛΕΝΗ

Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας

Λογοτεχνία και τοπική ιστορία

Γιέρζυ Γκροτόφσκι: Ο ερμηνευτής

Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι

ΦΡΑΓΚΗ ΜΑΡΙΑ

Θέατρο για την Ανάπτυξη

πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή

ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΣ ΑΛΕΞ

Days of Youth Theatre; a report

Mostar youth theatre festival 2003
a report by Christina Mouratidou

MOURATIDOU CHRISTINA

A la frontiere du theatre et des arts visuels

la performance comme pratique indisciplinee
par Francine Chaîné (Canada)

FRANCINE CHAÎNÉ
First191192193194196198199200Last

Αρχείο

«May 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
28
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
15
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Αμφιλοχία), 18/5/2025 , Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (συντονίζει Μαρία Τσόγκα)
16
17
18
192021
2223
24
25
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Καλαμπάκα, 23-25 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά