Αποτελέσματα αναζήτησης

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 23/11/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 23/11/2021 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4)

Διαδικτυακά, 23/11/2021

Ώρες: 17:00-21:00

Σχεδιασμός: Τζένη Καραβίτου, 
Διαδικτυακός Σχεδιασμός-Προσαρμογή: Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Εμψύχωση: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 
Τεχνική Υποστήριξη
: Χριστίνα Αμανατιάδου

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς μεγάλων τάξεων Δημοτικού Σχολείου και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, φιλολόγους, συντονιστές ομάδων νέων

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: “Το όνομά μου είναι … δικό μου!”

Σύντομη περιγραφή : 
Τι υπάρχει μέσα σε ένα όνομα; Ποιες ιστορίες και ποια πολιτισμικά στοιχεία συνδέονται με το όνομά μας; Πώς μπορεί να γίνει το όνομά μας αφορμή να αφηγηθούμε αυτές τις ιστορίες και να τις μοιραστούμε με την ομάδα, για να γνωριστούμε καλύτερα και να ανακαλύψουμε τα νήματα που μας συνδέουν; Πώς μπορούμε να εκφράσουμε τη δημιουργικότητά μας «παίζοντας» με το όνομά μας;   
Με αφετηρία ένα ποίημα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς, το εργαστήριο χρησιμοποιεί δραστηριότητες γραφής και θεατρικές τεχνικές, μέσα από τα οποία οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν δικό τους, πρωτότυπο υλικό που μπορεί να αξιοποιηθεί με ποικίλους τρόπους  στην τάξη. Μπορεί, μεταξύ άλλων, να συνδυαστεί με το υλικό του βιβλίου «Μονόλογοι σε καραντίνα», που περιλαμβάνει 24 κείμενα που έγραψαν έφηβοι και έφηβες πρόσφυγες που ζουν σε διαφορετικά κέντρα στη χώρα (ελεύθερη πρόσβαση στα κείμενα ..εδώ!). 
Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφέρει εργαλεία στους εκπαιδευτικούς της τάξης ή/και στους εμψυχωτές ομάδων νέων, τα οποία συντελούν στη δημιουργία  ευχάριστου κλίματος, ενισχύουν τη διάθεση για επικοινωνία και αλληλοκατανόηση και ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα.  
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι επιμορφούμενες/οι θα μπορούν να σχεδιάσουν μία δράση γνωριμίας στην ομάδα τους και να επιτύχουν ενεργητική ακρόαση και ανάπτυξη της γραπτής έκφρασης σε συνθήκες διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

Αιτήσεις συμμετοχής: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ.

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και όσοι έχουν επιλεγεί στο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα 100 ωρών του «κι αν ήσουν εσύ;» και στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.

Βιογραφικό σημείωμα

Η Αντιγόνη Τσαρμποπούλου είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ και της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, με μεταπτυχιακές σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και ειδίκευση στη Διδακτική της Γλώσσας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος και εργαστήρια για το θέατρο και τις παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και μαθήματα θεάτρου στο διετές Εργαστήριο Υποκριτικής και Θεατρικής Έκφρασης της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης» Θεσσαλονίκης. Έχει πάρει μέρος στον σχεδιασμό και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς και στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού. Ενδεικτικά: Σκυταλοδρομία Ανάγνωσης ΕΚΕΒΙ, Υλικό για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας Α΄και Β΄ Γυμνασίου, Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων Θράκης, ΕΚΠΑ, Ψηφιακός Φάκελος ΕΚΕΒΙ: Ο ξένος, εικόνες του άλλου στη λογοτεχνία, Ψηφιακά σενάρια ΠΡΩΤΕΑΣ και Ψηφίδες για την ελληνική γλώσσα & τη γλωσσική εκπαίδευση: Εξερευνώ τις ιστορίες, http://www.e-istories.gr/, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας. Από το 2016 είναι εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Εργάζεται ως δασκάλα στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
  • ΕΠ100 Ενότητα Β'
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Το όνομά μου είναι δικό μου
Έτος
  • 2021 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Τσαρμποπούλου Αντιγόνη
Print

Number of views (558)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2021»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29
30
123
4
5
6
"Flashbacks" - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

"Flashbacks" - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6&8/12/2021 17:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ6), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
7
8
"Flashbacks" - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

"Flashbacks" - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 6&8/12/2021 17:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ6), Βασιλένα Μητσιάδη, Γιάννης Φλούλης
9
10
11
12
Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Ρόδος, 11-12/12/2021 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ12), Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Ζώνιου
13
«Το σχολείο απέναντι στον μεταφασισμό και την alt-right»

«Το σχολείο απέναντι στον μεταφασισμό και την alt-right»

Διαδικτυακά, 13/12/2021 19:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Κωστής Παπαϊωάννου
14
15
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 15/12/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
16
17
18
19
20
«Ο ήχος της πέτρας» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ο ήχος της πέτρας» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 20/12/2021 17:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ3), Ιωάννα Λιούτσια
21
22
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 22/12/2021 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
23242526
2728
«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 18/12/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Γιώργος Μόσχος, Όλγα Ορφανίδου
29
«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 29/12/2021 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου
303112
3456789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά