Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/10/2024 10:00 πμ - 2:00 μμ Export event
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Πάτρα, 19/10/2024, παράσταση, θεάτρου φόρουμ για εκπαιδευτικούς

«349΄ακόμα...»
παράσταση θεάτρου φόρουμ για εκπαιδευτικούς με θέμα την ενδοσχολική βία

Πάτρα, 19 Οκτωβρίου 2024, 10.00-14.00

Χώρος: 6ο Γυμνάσιο Πατρών, Έλληνος Στρατιώτου & Αγίας Σοφίας, Πάτρα

Δωρεάν, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του «Δρόμοι συμπερίληψης»

 

 

 

Τζόκερ: Γιώργος Μπεκιάρης 
Παίζουν: Διονυσία Ασπρογέρακα, Κατερίνα Στεφάνου, Λάμπρος Αραπάκος, Αφροδίτη Κωστοπούλου, Γιάννης Πανίτσας, Δημήτρης Τζικόπουλος 
Διάρκεια: 3 ώρες 
Ανώτατο όριο συμμετοχών: 30 άτομα

Περιγραφή: Η παράσταση θεάτρου φόρουμ σχετίζεται με τη ενδοσχολική βία και έχει ως στόχο, μέσα από τη δυνατότητα της ενεργητικής συμμετοχής των θεατών, που παρέχει το συγκεκριμένο είδος θεάτρου, να προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης του φαινομένου. Η επιδίωξη είναι μέσω της συγκεκριμένης παρουσίασης να αναδειχτούν οι διαστάσεις του προβλήματος της σχολικής βίας σε εκπαιδευτικούς και μαθητές και να προταθεί ένας εναλλακτικός τρόπος διαχείρισής του. Οι συμμετέχοντες λειτουργώντας με ‘ενσυναίσθητη κατανόηση’ οικειοποιούνται την κατάσταση του θύματος και προτείνουν έμπρακτα στρατηγικές που θα μπορούσαν να το οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερο χειρισμό της.

 

 

 

Print