Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/11/2013 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Εγώ μέσα στον κόσμο που ζώ

Εγώ μέσα στον κόσμο που ζώ

Αθήνα, 30/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013 & 15χρόνια Δίκτυο! (1998-2013)
ΑΘΗΝΑ, 30 Νοεμβρίου 2013

Στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας, Οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι"
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

"Εκπαίδευση & Θέατρο: αντιρατσιστική εκπαίδευση, σχολικός εκφοβισμός, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα"
 είσοδος ελεύθερη

Βιωματικά Εργαστήριαπαρουσίαση Εκπαιδευτικού ΥλικούΣυζητήσεις, Θεατρική Παράσταση.
Έκθεση Εκπαιδευτικού Υλικού φορέων. 
Έκθεση υλικού Θεατρικών Ομάδων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 10: «εγώ μέσα στον κόσμο που ζώ»

Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, σκηνοθέτης

Σάββατο 15:30-18:00

Σύντομη περιγραφή: Στον αιώνα της λογικής και των άπειρων δυνατοτήτων που σήμερα ζούμε εμφανίζεται μια δυστοπία:  αυτά που ξέρουμε δεν αρκούν, οι πόλεις που ζούμε δεν είναι δίκαιες, ο κόσμος γύρω μας μοιάζει ακατανόητος, δεν είμαστε ικανοποιημένοι, και έτσι δημιουργούνται διλήμματα διαρκείας: ποιός είμαι, τι μου ταιριάζει να είμαι, τι συνέπειες έχουν οι αποφάσεις μου, τι τίμημα έχει η μελλοντική μου επιτυχία. Αξίζει να δράσω, να προσηλυτιστώ, ή να μείνω απαθής; Με αφορμή το έργο του Γκαίτε Φάουστ, ένα βιωματικό σεμινάριο που συνδέεται με τον σχολικό επαγγελματικό προσανατολισμό στο Γυμνάσιο και τα βιβλία ψυχολογίας και φιλοσοφίας στο Λύκειο.

Print