Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 16/12/2000 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event
Η θεατρική πράξη στα γλωσσικά μαθήματα

Η θεατρική πράξη στα γλωσσικά μαθήματα

Αθήνα, 16/12/2000, Εργαστήριο Διεθνούς Συνδιάσκεψης 2000, Αγλαΐα Γαλανοπούλου

1η Διεθνής Συνδιάσκεψη
για το ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

15-16-17 Δεκεμβρίου 2000

«Αναζητώντας τη θέση του θεάτρου στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση»


Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αγλαΐα Γαλανοπούλου, Πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Εμπειρίες από εργασίες που εμπλέκουν τη θεατρική πράξη στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων. Η επικοινωνιακή προσέγγιση κατά τη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων ευνοεί την εφαρμογή μεθοδολογικών μέσων που με τρόπο συμμετοχικό και βιωματικό βοηθούν τον μανθάνοντα να κατακτήσει τη νέα γνώση και να αποκτήσει νέες δεξιότητες. Ο στόχος μπορεί να είναι ο προαναφερόμενος, όμως η διαδικασία που ακολουθείται φέρνει στην επιφάνεια και αποκαλύπτει ότι μέσα από τις διεργασίες αυτές τόσο ο διδάσκων όσο και οι διδασκόμενοι μέσα από το «ταξίδι» με το θέατρο οδηγούνται σε ένα είδος «κάθαρσης». Προκύπτουν δευτερεύοντες στόχοι, ξένοι φαινομενικά προς το γνωστικό αντικείμενο, οι οποίοι δίνουν άλλη διάσταση στο μάθημα, στο σχολείο, στη δυναμική των σχέσεων μεταξύ διδάσκοντος-διδασκομένων, διδασκομένων μεταξύ τους. Ίσως εκεί να βρίσκεται η ελπίδα της ανανέωσης, της καινοτομίας, της χαράς στο σχολείο, τόσο δυσεύρετης σήμερα. Η ομάδα θα επιχειρήσει να παρουσιάσει τα παραπάνω σημεία μέσα από την κατάθεση εμπειριών που πραγματοποιήθηκαν σε σχολικό περιβάλλον, εναλλάσσοντας μορφές παρουσίασης, ώστε το ίδιο το εργαστήρι να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελκυστικό (εισηγήσεις, προβολές, επιδείξεις, συζήτηση).

Η εμπειρία της παρουσίασης σε δύο δημόσια σχολεία αποσπασμάτων θεατρικών έργων στα γαλλικά
Μαριλένα Γύπαρη, Ζωηλιάνα Μαντά, Δήμητρα Μπαμπάκου, Εκπαιδευτικοί

Fantoccini: Ένα μικρό δρώμενο από το 2ο Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας
Άννα Μαρτίνου, Εκπαιδευτικός

Η Αλίκη στη χώρα των Γραμμάτων. Παίζουμε γραμματική και συντακτικό. Παραστατική διδασκαλία γραμματικής και συντακτικού.
Χρυσάνθη Σιώπα, Εκπαιδευτικός

Σενάρια Σχολικής Φαντασίας
Μερόπη Σάββα, Εκπαιδευτικός

Μια προσέγγιση της ποίησης μέσα από τη θεατρική πράξη
Ελένη Λαμπρονίκου, Εκπαιδευτικός


 

Print