Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/11/2022 9:00 πμ - 2:30 μμ Export event
Ημερίδα Πάτρας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Ημερίδα Πάτρας - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Πάτρα, 27/11/2022, το πρόγραμμα της Ημερίδας

2022 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2022: Καλλιτέχνες και Εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία - Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

ΗΜΕΡΙΔΑ -  ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)

Πάτρα, 27 Νοεμβρίου 2022,  09:15-14:30

Τόπος: Εκπαιδευτικός Χώρος Μπάρι (πρώην Σταφιδαποθήκες Μπάρι), έδρα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας,  Όθωνος Αμαλίας 6, Πάτρα- ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΠΟ ΟΔΟ ΣΑΝΤΑΡΟΖΑ & ΚΑΡΟΛΟΥ.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το Εκπαιδευτικό   Δράμα, το θεατρικό παιγνίδι στην τυπική ή μη τυπική εκπαίδευση, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συμμετέχει και φέτος στην Ελλάδα στις εκδηλώσεις αυτές  διοργανώνοντας ημερίδες σε διάφορες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Τρίκαλα) με κεντρικό θέμα: «Καλλιτέχνες και Εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία - Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

Στην ημερίδα της Πάτρας καλλιτέχνες και  εκπαιδευτικοί θα μοιραστούμε μεθοδολογίες και διαδικασίες, τρόπους και μέσα που θα δυναμώσουν τη θέση μας ώστε να κινηθούμε από κοινού και να στοχαστούμε πάνω σε ερωτήματα, όπως:

  • Πώς μπορούν να οικοδομηθούν μορφές συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών και των καλλιτεχνών σε εκπαιδευτικό πλαίσιο και πώς μπορούν να γεφυρωθούν οι τυχόν διαφορές στην προσέγγισή τους;
  • Τι οφέλη μπορεί να έχει αυτή η συνύπαρξη για τα παιδιά στη σχολική τάξη;
  • Υπάρχει η δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και καλλιτέχνες να διερευνήσουν από κοινού  την παιδευτική αξία συμπράξεων που ενισχύουν την εκπαίδευση στις τέχνες και δια των τεχνών;

Η Ημερίδα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, βιωματικά εργαστήρια, εισηγήσεις και συζήτηση σε ομάδες και δεν υπάρχει κόστος για τους συμμετέχοντες.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

09:15-09.30 Προσέλευση

09.30-10:00 Χαιρετισμοί, σύντομες παρουσιάσεις : φυσιογνωμία και δράσεις του ΠΔΘΕ, δράσεις του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», της εφηβικής σκηνής του Εθνικού Θεάτρου, εισαγωγή στο κεντρικό θέμα της ημερίδας 

10.00-12.30 Βιωματικά εργαστήρια σε διαφορετικές αίθουσες

12.30-13.00 Διάλειμμα /ελαφρύ σνακ

13.00-14.30 Εισηγήσεις σχετικές με το κεντρικό θέμα της ημερίδας, συζήτηση σε ομάδες.

 

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Εργαστήριο 1 : Τίτλος « Ιστορίες από κοινού: προς μια σκηνική σύνθεση συνόλου»
Επιμορφώτρια: Ντίνα  Σταματοπούλου, Σκηνοθέτις, συγγραφέας θεατρικών έργων, ηθοποιός και εμψυχώτρια. Υπεύθυνη Σχεδιασμού και Συντονισμού Εργαστηρίων & Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Εφηβικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου.

Εργαστήριο 2:  Τίτλος «Το πριν, το τώρα, το μετά, ένα εργαστήριο θεατροπαιδαγωγικής βασισμένο στη μεθοδολογία του ευρωπαϊκού προγράμματος ΙΤΑP-PD» 
Επιμορφώτριες :  Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος,  σκηνοθέτης θεάτρου, Όλγα Ορφανίδου, εκπαιδευτικός, κοινωνική επιστήμονας.

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ
- Γιούλη Δούβου,
θεατρολόγος, MA Drama in EducationΠαρουσίαση θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας”

- Τζωρτζίνα Κακουδάκη “Παρουσίαση θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος I-TAP-PD” 
- Ντίνα Σταματοπούλου “Παρουσίαση θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων Εφηβικής Σκηνής του  Εθνικού Θεάτρου”

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ & ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Εργαστήριο 1 : Τίτλος   «Ιστορίες από κοινού: προς μια σκηνική σύνθεση συνόλου»
Επιμορφώτρια: Ντίνα  Σταματοπούλου, Σκηνοθέτις, συγγραφέας θεατρικών έργων, ηθοποιός και εμψυχώτρια. Υπεύθυνη Σχεδιασμού και Συντονισμού Εργαστηρίων & Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Εφηβικής Σκηνής Εθνικού Θεάτρου.
Το εργαστήριο θα εστιάσει σε κάποιες από τις μεθόδους που η συντονίστρια χρησιμοποιεί για να εκπαιδεύσει εμψυχωτές: θα μοιραστούμε με βιωματικό τρόπο εργαλεία άντλησης και δημιουργίας περιεχομένου μέσα από την ίδια την ομάδα, χρησιμοποιώντας πρακτικές του θεάτρου της επινόησης και του εφαρμοσμένου θεάτρου. Μέσα από ομαδοσυνεργατικές διαδικασίες θα εξασκηθούμε σε δραστηριότητες που ενεργοποιούν το σώμα και τη φαντασία μας και οδηγούν στην από κοινού καλλιτεχνική σύνθεση πρωτότυπων ιστοριών μέσα από τη δράση.
Συνεργάτες/ιδες συντονισμού: Οι εκπαιδευτικοί Μαρία Καζάκου και Φώτης Λάζαρης (ΕΝΕΕΓΥΛ Πάτρας), υπεύθυνοι της μικτής θεατρικής ομάδας «το μπουλούκι» (μαθητές και μαθήτριες ειδικής και τυπικής εκπαίδευσης διαφόρων ηλικιών).

Εργαστήριο 2:  Τίτλος «Το πριν, το τώρα, το μετά, ένα εργαστήριο θεατροπαιδαγωγικής βασισμένο στη μεθοδολογία του ευρωπαϊκού προγράμματος ΙΤΑP-PD»
Επιμορφώτριες :  Τζωρτζίνα Κακουδάκη, σκηνοθέτης θεάτρου, θεατρολόγος, Όλγα Ορφανίδου, εκπαιδευτικός, κοινωνική επιστήμονας.
Το εργαστήριο προτείνει τρόπους για να δούμε τον εαυτό μας μέσα στον χρόνο. Πώς αλλάζουν οι αντιλήψεις μας, τι προσφέρει η εμπειρία, πώς προσαρμοζόμαστε σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει; Μέσα από δράσεις ενεργοποίησης και σκηνικής σύνθεσης οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν την εμπειρία να δουλεύουν ατομικά και ομαδικά και να συντονίζουν τις ιδέες τους συλλογικά.

Αιτήσεις συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή σε ένα (1) από τα παραπάνω εργαστήρια μέχρι την Παρασκευή 25/11/2022  στη φόρμα:

https://forms.gle/a3knbS481SAqYDcm6

και θα ειδοποιηθούν μέχρι το Σάββατο 26/11/2022 μέσω e-mail.

Επειδή οι θέσεις είναι περιορισμένες, παρακαλούνται όσοι/ες  θελήσουν να ακυρώσουν τελικά τη συμμετοχή τους να το δηλώσουν εγκαίρως στο mail  theatroedu.dytika@gmail.com

Σημείωση: Τα εργαστήρια είναι συμμετοχικά και περιλαμβάνουν παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:

- να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση στο χώρο

- να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ

Η Γιούλη Δούβου γεννήθηκε και ζει στην Πάτρα. Θεατρολόγος του Πανεπιστημίου Πατρών με παιδαγωγική κατάρτιση.  Απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Τμήματος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχολής Καλών Τεχνών, τμήματος Θεατρικών Σπουδών με τίτλο ¨Η δραματική τέχνη και οι παρασταστικές τέχνες στην εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση¨  (MA in Drama  and Performing Arts in Education and Lifelong Learning) με ειδίκευση στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Υπεύθυνη του Θεατρικού Εργαστηρίου του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας από το 2011. Εμψυχώτρια θεάτρου Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Μετα-δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση  εδώ και 18 χρόνια.  Συνδημιούργησε το 2006  το Θεατρικό Εργαστήρι ¨επί δράσει¨. Έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών εκπροσωπώντας το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, το Διεθνές Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου (Εκπαιδεύοντας το κοινό στο Αρχαίο Δράμα), το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Δημοτικό Μουσείο Καλαβρυτινού Ολοκαυτώματος κ.α.   Έχει δημιουργήσει πολλά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Έχει συμμετάσχει και οργανώσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εμψύχωσης ομάδων, διδακτικής θεάτρου, δραματουργίας, δραματοθεραπείας και master- classes. Έχει σκηνοθετήσει, έχει αναλάβει τη δραματουργία και έχει συνεργαστεί σε πολλές θεατρικές παραστάσεις.

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος, σκηνοθέτης. Έχει διδάξει  «Διδακτική του Θεάτρου» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας (2004 - 2007) και «Εμψύχωση κούκλας στο Νηπιαγωγείο» στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  Βόλου και το Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αθηνών (2007 - 2012). Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση, στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο / Λύκειο Γέρακα, στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού, σε πλήθος δημοσιών ΙΕΚ (από το 2002 - 2012) και σε διεθνή προγράμματα παιδαγωγικής μέσω του θεάτρου (με τελευταίο το πρόγραμμα της Ύπατης Αρμοστείας και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2015). Διδάσκει Ιστορία / Δραματουργία Θεάτρου στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και στη δραματική σχολή Πράξη Επτά. Έχει  διευθύνει βιωματικά θεατρικά εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θεάτρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο, Μεξικό, Λίβερπουλ.  Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004). Συν-συγγραφέας του Βιβλίου «Θέατρο - Θεατρική Αγωγή» του ΙΔΕΚΕ, 2007 και «Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης», εκδ. Κέδρος, 2011. Έχει συντάξει τους Οδηγούς Σπουδών των Καλλιτεχνικών Σχολείων για τα μαθήματα Σκηνοθεσία Θεάτρου και Αισθητική/Σκηνοθεσία Κινηματογράφου του ΙΕΠ (2015). Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις για νέους Μετά τον Αφρό 2009 (Youth Festival, Θέατρο Χώρα), Tζακ Θορν Ρισπέκτ / Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο 2010 (Θέατρο Χώρα), Αριστοφάνη Όρνιθες 2011, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας 2012, Γκαίτε Φάουστ 2013, Σοφοκλή Αντιγόνη 2014-16, Αριστοφάνη Νεφέλες, 2016, Ευριπίδη Ελένη, 2018 και εξής (στο Θέατρο Νέου Κόσμου και σε σχολεία Β Βάθμιας Εκπαίδευσης) και περιπατητικές παραστάσεις όπως Δημόσιο Σήμα / Επιτάφιος του Περικλή, Ίχνη - η αναζήτηση του Πυθαγόρα. Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός σε πλήθος παραστάσεων (πάνω από 30) θεάτρου και χορού. Έχει διοργανώσει πλήθος φεστιβάλ Νέων Δημιουργών σε συνεργασία με διάφορους οργανισμούς και θέατρα. Από το 2016 ήταν υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και υπεύθυνη του καλοκαιρινού σχολείου για ηθοποιούς «Λύκειο Επιδαύρου». Το 2021 ήταν η καλλιτεχνική υπεύθυνη του "Θερινού Μαντείου" στη Δωδώνη.

Η Όλγα Ορφανίδου έχει σπουδάσει Πολιτική Επιστήμη, Παιδαγωγικά, Κοινωνική Ανθρωπολογία και Θέατρο. Έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στο Φύλο και τις Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει και συμμετάσχει σε πολλά βιωματικά σεμινάρια, εργαστήρια, συνέδρια, και ομάδες εργασίας και είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12) της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Ως εκπαιδευτικός έχει εργαστεί στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ, σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας, ως Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων καθώς και στη θεραπευτική κοινότητα του ΚΕΘΕΑ Έξοδος. Στην εκπαίδευση έχει σχεδιάσει και πραγματοποιήσει πολλά εκπαιδευτικά προγράμματα αγωγής υγείας και καλλιτεχνικών και έχει συντονίσει πολυμερή σχολική σύμπραξη σχολείων στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius. Τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στην πρωτογενή πρόληψη των εξαρτήσεων και της βίας καθώς και στον ενταξιακό ρόλο του σχολείου και την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού.

Η Ντίνα Σταματοπούλου είναι σκηνοθέτις, συγγραφέας θεατρικών έργων, ηθοποιός και εμψυχώτρια. Γεννήθηκε στην Πάτρα και σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Αθηνών, Ιστορία στο Universidad Autonoma de Madrid και Θέατρο στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης ‘δήλος’ στην Αθήνα και στο Teatr Piezn Kozla στο Wroclaw της Πολωνίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι Υπεύθυνη Σχεδιασμού των Εργαστηρίων και των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων της Εφηβικής Σκηνής του Εθνικού Θεάτρου για εφήβους, εκπαιδευτικούς και επαγγελματίες του θεάτρου, όπου και διδάσκει τις τεχνικές του Εφαρμοσμένου Θεάτρου και του Εκπαιδευτικού Δράματος. Καλλιτεχνική Διευθύντρια της Πολιτιστικής Εταιρείας ΦΡΕΟΝ/FREON Theatre Co. από το 2011. Υπεύθυνη σχεδιασμού και υλοποίησης της πλατφόρμας Εφαρμοσμένου Θεάτρου StoryMine- Ορυχείο Ιστοριών, για την ενδυνάμωση μέσω των Τεχνών νεαρών ατόμων στη διαδικασία ένταξης (με καλλιτεχνικά-εκπαιδευτικά προγράμματα σε φυλακές, δομές φιλοξενίας προσφύγων, δομές προστασίας ανηλίκων κ.ά), που τελεί υπό την αιγίδα και την οικονομική ενίσχυση του Υπουργείου Πολιτισμού τα έτη 2020, 2021, 2022. Έχει συνεργαστεί σκηνοθετικά, ως ηθοποιός, δραματουργός ή συντονίστρια προγραμμάτων με το Εθνικό Θέατρο, το Uppsala Stadsteater, το Θέατρο της Οδού Κυκλάδων-Λευτέρης Βογιατζής, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Γυάλινο Μουσικό Θέατρο, τα θέατρα bios, ΑΣΚΗΣΗ, Ράδιο Σίτυ, 104 κ.ά, με το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και φορείς όπως το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, το Μουσείο Μπενάκη Πειραιώς, την Τεχνόπολη, την Ε.Ψ.Υ.Π.Ε-Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου, το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού, το ΚΕΘΕΑ Mosaics, το Ιστορικό Αρχείο του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς, την Tandem NGO-Για την Αποκατάσταση και την Αξιοπρεπή Διαβίωση, το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Αττικής, σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Κέντρο και στην Περιφέρεια κ.ά. Υπήρξε μέλος της Εταιρείας Θεάτρου Άσκηση-Περικλής Μουστάκης τα έτη 2008-2016. Ασχολείται συστηματικά με το θέατρο για παιδιά και εφήβους. Έχει συγγράψει και σκηνοθετήσει θεατρικά έργα που έχουν βραβευτεί και περιοδεύσει ανά την Ελλάδα: Το Μαγικό Ταξίδι της Ευγενίας (2013-14), Τα Αδύνατα Δυνατά (2014-15), Στο Φωτεινό Δωμάτιο (2015-17), Σέρλοκ Χολμς-ένα μυστήριο με νόημα (2016-17), Στο Δάσος των Γκριμμ (2017-18). Όλες οι παραστάσεις της είχαν ημέρες καθολικής προσβασιμότητας για ΑμεΑ.. Έχει εμψυχώσει πλήθος ποικιλόμορφων ομάδων όλων των ηλικιακών βαθμίδων. Ανάμεσα στα ενδιαφέροντά της είναι να φέρει στο προσκήνιο τους «αφανείς», τις «αόρατες» κοινωνικές ομάδες, προκειμένου να αρθρώσουν καλλιτεχνικά τα δικά τους αφηγήματα, ως αναπόσπαστο μέρος του τι διαμορφώνει την κοινή συνείδηση της εποχής μας.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Γραφείο Πάτρας. 

Συνεργασία: ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας, Εθνικό Θέατρο (Μικρό Εθνικό), πρόγραμμα I-TAP-PD (Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Καλλιτεχνών-Επαγγελματική Ανάπτυξη_ERASMUS+)Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, Τμήματα Πολιτιστικών Θεμάτων και Αγωγής Υγείας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. www.TheatroEdu.gr, τηλ. 6972267716

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr/ 2106541600

Print