Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/12/2015 11:00 πμ - 3:30 μμ Export event
Κι αν ήσουν εσύ;

Κι αν ήσουν εσύ;

Πάτρα, 5/12/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Διονυσία Ασπρογέρακα, Γιώργος Μπεκιάρης

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 5 ΔΕΚΜΒΡΙΟΥ 2015


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: Πειραματικό Γενικό Λύκειο (Λάγγουρα) Πατρών (Άθω & Τύμφης 1, Πάτρα, 2610-333808, www.lyk-peir-patras.ach.sch.gr)
Είσοδος ελεύθερη

Εργαστήριο Α΄: «Κι αν ήσουν εσύ;»
Εμψυχωτές: Διονυσία Ασπρογέρακα, Γιώργος Μπεκιάρης
Το βιωματικό εργαστήρι αποτελεί τμήμα από το πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες "κι αν ήσουν εσύ; που δημιουργήθηκε από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με τη στήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες το 2015. Στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων γενικότερα και των δικαιωμάτων των προσφύγων ειδικότερα και στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, που μπορούν να αξιοποιηθούν στο σχεδιασμό προγραμμάτων ή μαθημάτων με ανάλογη θεματολογία

Η Διονυσία Ασπρογέρακα γεννήθηκε στην Πάτρα. Είναι απόφοιτος του Ιστορικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και από το 1988 εργάζεται σε σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και για πέντε χρόνια στην Ειδική Αγωγή. Σε όλη τη διάρκεια της πορείας της στη δημόσια εκπαίδευση ασχολήθηκε με την υλοποίηση ποικίλων προγραμμάτων (Πολιτιστικά, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικά, Ευρωπαϊκά) με ομάδες μαθητών της. Έχει συγγράψει και διασκευάσει δέκα θεατρικά έργα. Από το 2006, ως μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, έχει συμμετάσχει ενεργά στην οργάνωση σεμιναρίων και εκδηλώσεων επιμορφωτικού και καλλιτεχνικού περιεχομένου. Από το 2008-2011 υπήρξε μέλος του Δ.Σ του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια θεατρικής, μουσικής και ειδικής αγωγής, επιστημονικά συμπόσια, ημερίδες και διεθνείς συνδιασκέψεις είτε ως συμμετέχουσα είτε ως εισηγήτρια, εμψυχώτρια ομάδων, μέλος οργανωτικής επιτροπής. Τέλος, έχει εργαστεί ως εμψυχώτρια θεατρικών εφηβικών ομάδων και ομάδων ενηλίκων (συνεργασία με ΚΕΘΕΑ Οξυγόνο, ερασιτεχνικά σωματεία και συλλόγους της Πάτρας).

Ο Γιώργος Μπεκιάρης είναι δάσκαλος και θεατρολόγος. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Εκφραστικής Κίνησης. Ασχολείται με το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως πράξη τέχνης και ως πράξη διδασκαλίας αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, θεατρικό παιχνίδι και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Εμψυχώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού μαθητών δημοτικού και εφήβων. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349’ ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την αξιοποίηση του θεάτρου σκιών στην εκπαίδευση και με τις εναλλακτικές χρήσεις της σκιάς στο θέατρο. Στο πλαίσιο αυτό, σκηνοθέτησε τη θεατρική παράσταση της ομάδας Το γαϊτανάκι των σκιών και των χρωμάτων. Μεταξύ άλλων, ήταν επιμορφωτής στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Ως εμπειρογνώμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Νέο Σχολείο στο πεδίο του Πολιτισμού έχει πάρει μέρος στη συγγραφή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα Θεατρικό Παιχνίδι & Δραματοποίηση κειμένων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.


 

Print