Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/12/2017 10:00 πμ - 1:00 μμ Export event
Ο φύλακας του πύργου: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση της πολιτειότητας

Ο φύλακας του πύργου: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση της πολιτειότητας

Θεσσαλονίκη, 2/12/2017, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μάρθα Κατσαρίδου

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Διημερίδα
Βιωματικά Εργαστήρια - Δρώμενα - Εισηγήσεις

Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 1 - Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

στο 1ο ΓΕΛ Συκεών (Επταπυργίου 150)

Α΄ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ (10.00-13.00)

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: Μάρθα Κατσαρίδου, Δρ θεατροπαιδαγωγός, ΕΕΠ, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών ΑΠΘ 
“Ο φύλακας του πύργου: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση της πολιτειότητας”. Η εκπαίδευση για την πολιτειότητα πρέπει να είναι κάτι παραπάνω από «Πολιτική Αγωγή», που πληροφορεί τους μαθητές για τις ιδιότητες και τις ευθύνες τους. Την παραπάνω θέση εκφράζει το Συμβούλιο της Ευρώπης, υποστηρίζοντας ότι στόχος της πρέπει να είναι η δημιουργία μιας πιο δυνατής, πιο δίκαιης, πιο συνεκτικής και πιο δημοκρατικής κοινωνίας. Συμφωνώντας με τα παραπάνω, στόχος του συγκεκριμένου βιωματικού εργαστηρίου είναι να δημιουργήσουμε εκείνες τις συνθήκες, ώστε να οδηγηθούμε σε εμπειρίες που συμβάλλουν στη διερεύνηση των σχέσεων «εαυτού» και «κοινωνικού συνόλου», οι οποίες ουσιαστικά αποδίδουν περιεχόμενο και σημασία στην έννοια του πολίτη. Βασικό υλικό μας θα αποτελέσει μια ιστορία παρμένη από τη λογοτεχνία, ενώ η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος με τα παιχνίδια ρόλων, τις τεχνικές δραματοποίησης και άλλες θεατρικές συμβάσεις θα αποτελέσουν το μέσο που θα μας συντροφεύσει σε αυτό το μεταξύ μυθοπλασίας και πραγματικότητας ταξίδι. Α/θμια

Η Μάρθα Κατσαρίδου διδάσκει θεατροπαιδαγωγικά μαθήματα στο Τμήμα Θεάτρου ΑΠΘ (ΕΕΠ). Σπούδασε παιδαγωγικά στο ΑΠΘ, υποκριτική στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης και Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Goldsmith’sCollege, UniversityofLondon (MA). Η διδακτορική της διατριβή (ΠΤΔE, ΑΠΘ, 2011) πραγματεύεται τη διδασκαλία της λογοτεχνίας μέσα από το θέατρο. Δίδαξε στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (2003-2017), «Θεατρικό Παιχνίδι» στο Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2014-2017) και είναι μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θεατρικές Σπουδές» στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι συγγραφέας μιας μονογραφίας και άρθρων για το θέατρο στην εκπαίδευση σε διεθνή περιοδικά.


 

Print