Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/7/2007 5:30 μμ - 8/7/2007 8:30 μμ Export event
«Πώς υφαίνουνε μια κάπα…»

«Πώς υφαίνουνε μια κάπα…»

Ανώγεια Κρήτης, 5-8/7/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αντώνης Περαντωνάκης, Ζαχαρίας Κατσακός

2007_7_5-Anogia-Afisa_s«Από τη θυμέλη των χορικών στην πλατεία των συναντήσεων»

Ωρολόγιο Πρόγραμμα εργαστηρίων

Πέμπτη 5/7/2007: 17.30-20.30
Παρασκευή 6/7/07, Σάββατο 7/7/2007, Κυριακή 8/7/07: 10.00-13.00 και 17.30-20.30

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1
«Πώς υφαίνουνε μια κάπα…»
Αντώνης Περαντωνάκης
, εκπαιδευτικός, εμψυχωτής θεατρικών ομάδων
Ζαχαρίας Κατσακός, εκπαιδευτικός
Γλώσσα: ελληνικά

Από τη «Λυσιστράτη» του Αριστοφάνη επιλέξαμε χορικά και διαλογικά αποσπάσματα όπου ο λόγος-αντίλογος μεταξύ των δύο φύλων συνιστά όχι μόνο αντιπαράθεση αλλά, κατ’ ουσίαν, συναίνεση ακόμα και στην πλήρη αντιστροφή των ρόλων (τότε, σήμερα μα και αύριο!). Άντρες και γυναίκες σε μια έκφραση δημόσιου λόγου, έρχονται στο προσκήνιο για να προβάλουν τη «δική» τους στάση έναντι ενός «παιγνίου» συμβόλων και ενός Λόγου που εξελίσσεται από τους δήθεν εκπροσώπους Πρόβουλο και Λυσιστράτη. Με φωνή/-ές, κίνηση, δράση, μουσική, άσκηση και αυτοσχεδιασμό θα προσπαθήσουμε να βρούμε τον τρόπο να υφάνουμε για όλους μια ζεστή μεγάλη κάπα…μες στο καλοκαίρι! Καλήν αντάμωση!

Ο Αντώνης Περαντωνάκης γεννήθηκε το 1963 στο Ρέθυμνο. Σπούδασε γαλλική γλώσσα και φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Από το 1991 ζει στην Κρήτη και από το 1997 στο Ηράκλειο. Εργάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. «Εργάζεται», επίσης, δεκατρία συναπτά έτη στο θέατρο, τόσο το σχολικό όσο και το ερασιτεχνικό, ως εμψυχωτής, σκηνοθέτης και ηθοποιός. Πρωτοστάτησε το 1999 στη δημιουργία της Θεατρικής Ομάδας Καθηγητών της ΕΛΜΕ Ηρακλείου (ΘΟΚΝΗ), της οποίας σκηνοθέτησε τις μέχρι τώρα παραστάσεις. Είναι ένας από τους βασικούς υπευθύνους συντονισμού των έξι Συναντήσεων για τη Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση (2001-2006), που οργανώθηκαν στο Ηράκλειο από την ΕΛΜΕ Νομού Ηρακλείου και άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει εκδώσει έξι ποιητικές συλλογές, ενώ από το 2005 είναι διευθυντής και υπεύθυνος ύλης του λογοτεχνικού περιοδικού ΜΠΙΛΙΕΤΟ/ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ.

Ο Ζαχαρίας Κατσακός σπούδασε Φιλολογία και Παιδαγωγικά. Φοίτησε στη Δραματική Σχολή της Μαίρης Βοσταντζή και παρακολούθησε μαθήματα θεατρολογίας στα Πανεπιστήμια Αθηνών και Ρεθύμνου και μαθήματα σκηνοθεσίας στη Σορβόννη. Είναι καθηγητής Δ.Ε. και κάτοχος DEA Ν. Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Σορβόννης (Paris IV). Οι ερευνητικοί και επιστημονικοί του προσανατολισμοί εστιάζονται στη διδακτική της λογοτεχνίας και του θεάτρου. Αρθρογραφεί στον αθηναϊκό και τοπικό ημερήσιο και περιοδικό τύπο, ενώ δημοσιεύει συστηματικά θέματα θεατρικής και λογοτεχνικής κριτικής. Το 2002 πραγματοποίησε εργαστηριακές εισηγήσεις ορθοφωνίας, υποκριτικής και δραματολογίας στο Εργαστήριο Θεατρικής Τέχνης του Δήμου Ηρακλείου και το 2003 δίδαξε τα ίδια μαθήματα στο Θέατρο ‘Όμμα Στούντιο’. Έχει λάβει επίσης μέρος σε διάφορα επιστημονικά συνέδρια και συναντήσεις. To 2003 πήρε μέρος στην 4η Διεθνή Συνάντηση Ερευνητικού Θεάτρου ως οργανωτικός σύνεδρος και εισηγητής. Συνεργάστηκε στο Παρίσι με τον René Nicolas Ehni (1987-1988) πάνω στις ερμηνευτικές δομές του "Οιδίποδα Τυράννου" και το 2003 με την Annaliza D’ Amato του θεάτρου Album Jutique της Ιταλίας. Από το 1999 ως σήμερα μελετά εργαστηριακά το θέατρο του μεγάλου σκηνοθέτη των καιρών μας Jerzy Grotowski και σύντομα θα δημοσιεύσει μελέτη πάνω στο έργο του. Eίναι ιδρυτικό μέλος της Θεατρικής Ομάδας Καθηγητών Ν. Ηρακλείου και μέλος του Γραφείου Κρήτης του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

 

Print