Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/7/2007 5:30 μμ - 8/7/2007 8:30 μμ Export event
«Ρίζες: Από το διθύραμβο στον πεντοζάλη» (εργαστήριο νέων)

«Ρίζες: Από το διθύραμβο στον πεντοζάλη» (εργαστήριο νέων)

Ανώγεια Κρήτης, 5-8/7/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

2007_7_5-Anogia-Afisa_s«Από τη θυμέλη των χορικών στην πλατεία των συναντήσεων»

Ωρολόγιο Πρόγραμμα εργαστηρίων

Πέμπτη 5/7/2007: 17.30-20.30
Παρασκευή 6/7/07, Σάββατο 7/7/2007, Κυριακή 8/7/07: 10.00-13.00 και 17.30-20.30

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3
Εργαστήριο νέων
«Ρίζες: Από το διθύραμβο στον πεντοζάλη»

Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, ηθοποιός, ειδικός επιστημονικός συνεργάτης  Πανεπιστημίου Πατρών
Γλώσσα: ελληνικά

Πώς ξεκίνησε το θέατρο; Ποια ανάγκη τοποθέτησε τον έναν μέσα στον κύκλο, για να ανταποκριθεί στα καλέσματα μιας ολόκληρης ομάδας; Πώς από πολλοί γίναμε ένας-ένας; Τι ήταν αυτό που είχαμε τόση ανάγκη να πούμε προσωπικά; Και συμβαίνει ακόμα αυτό;

Ένα εργαστήριο που αναζητά την προσωπική και τη συλλογική έκφραση της ομάδας, τη λειτουργία του θεάτρου ως μέσο για να πούμε κάτι σε πολλούς, κάτι που δεν μπορούμε πια να κρατήσουμε πια μόνο για εμάς. Το θέατρο ως δημόσιος λόγος, ως διαδικασία άρθρωσης της σκέψης μας, ως φορέας συναισθημάτων και νοημοσύνης, ως ερευνητικό εργαλείο για να αναζητήσουμε τις ρίζες μας, τις επιθυμίες μας και τον πολιτικό μας λόγο. 

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος και ηθοποιός. Απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού και υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας. Έχει κάνει σπουδές υποκριτικής στο 3ετές εργαστήριο του θεάτρου Στοά και θεατρικής αγωγής σε πλήθος σεμιναρίων. Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004). Έχει παίξει στο θέατρο και τον κινηματογράφο. Ως δραματουργός έχει συνεργαστεί με τις ομάδες χορού Yelp, Quasi Stellar, Aερίτες. Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α' βάθμια και Β' βάθμια Εκπαίδευση και στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/Λύκειο Γέρακα, Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη δραματική σχολή Εμπρός-Εργαστήριο και στην Ακαδημία Τεχνών Ακμή, Iστορία και Θεωρία Κινηματογράφου στο τμήμα Σκηνοθετών του ΙΕΚ Ακμή. Έχει διευθύνει εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θέατρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο κ.ά.  Από το 2003 διδάσκει το μάθημα «Διδακτική του Θεάτρου-Θεωρία και Πρακτική» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Έχει συγγράψει το εκπαιδευτικό βιβλίο «Θέατρο-Θεατρική Αγωγή» (2006- Ανάθεση ΙΔΕΚΕ για τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων). Κείμενά της έχουν εκδοθεί σε θεατρικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και θεατρικές εκδόσεις. Είναι μέλος του  Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και αναπληρωματικό μέλος στο ΔΣ του.

 

Print