Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/12/2019 12:00 μμ - 2:00 μμ Export event
Θέατρο στην τυπική εκπαίδευση

Θέατρο στην τυπική εκπαίδευση

Αθήνα, 7/12/2019, Ομάδα εργασίας, Νάντια Τσενέ

Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2019

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2019:
Διαμορφώνοντας κοινότητες μάθησης και
δημοκρατίας μέσα από την θεατρική εμπειρία»

ΑΘΗΝΑ, Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2019

ΗΜΕΡΙΔΑ
Ομιλίες – Παρουσιάσεις - Ομάδες εργασίας - Παράσταση θεάτρου φόρουμ

Τοποθεσία: 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
(Τ. Φιλήμονος 36-38 & Τσόχα, μετρό «Αμπελόκηποι»)

Ώρες: 9:30 – 17:30

Είσοδος Ελεύθερη

Ομάδες εργασίας (11.45π.μ - 1.45μ.μ):

Στις ομάδες εργασίας επιδιώκουμε τον ουσιαστικό διάλογο και την ανταλλαγή απόψεων και «καλών πρακτικών». Οι συμμετέχοντες/ συμμετέχουσες θα συνεισφέρουν με ιδέες, προβληματισμούς και προτάσεις, σχετικά με ερωτήματα-ζητήματα που προέκυψαν από τις εισηγήσεις που προηγήθηκαν. Τα αποτελέσματα του διαλόγου της κάθε ομάδας θα παρουσιαστούν αμέσως μετά στην ολομέλεια.   

Θέατρο στην τυπική εκπαίδευση - Νάντια Τσενέ. 

  • Τι εννοούμε, όταν μιλάμε σήμερα για δημοκρατία στο σχολείο; 
  • Με ποιες μορφές εισάγεται η δημοκρατία στην τυπική εκπαίδευση -ως περιεχόμενο και ως διαδικασία-; 
  • Πώς συμβάλλει το θέατρο στην ενίσχυση και την προώθηση του σχολικού δημοκρατικού κλίματος και με ποιες μορφές μπορεί να λειτουργήσει προς αυτήν την κατεύθυνση;

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – Γραφείο Αθήνας
Οργανωτική επιτροπή: Νάντια Κατή, Μαρία Παυλίδη, Μαρία Μπαρέλου, Δέσποινα Μητσιάλη, Νικολέττα Δημοπούλου, Χαρά Τσουκαλά, Ηρώ Ποταμούση.


Η Νάντια Τσενέ σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών στο τμήμα Κλασικής φιλολογίας. Απέκτησε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΑ) στη Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας και της Αξιολόγησης (Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών, Φ.Π.Ψ.) και στη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση (University of Central England). Από το 1990 υπηρετεί ως φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και από το 2007 είναι διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα.  Έχει επίσης εργαστεί ως θεατροπαιδαγωγός σε συλλόγους και ειδικά σχολεία και ως επιμορφώτρια για εκπαιδευτικούς (αξιοποίηση δραματικών τεχνικών στη διδασκαλία/ βιωματική διδασκαλία/ διαφοροποιημένη παιδαγωγική/ εκπαίδευση προσφύγων). Υπήρξε μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο», που εκδίδεται από  το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετείχε στη συγγραφική ομάδα του σχολικού βιβλίου «Ευριπίδη, Ελένη», που διδάσκεται στην Γ΄ Γυμνασίου. Έχει συνεργαστεί με το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων» σε επιμορφωτικές δράσεις ως επιμορφώτρια, καθώς και στην υλοποίηση δράσεων του προγράμματος στο σχολείο που διευθύνει. Έχει συνεργαστεί με το Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων» ως επόπτρια της πιλοτικής εφαρμογής του εκπαιδευτικού υλικού για την Ιστορία σε σχολεία της Θράκης. Είναι μέλος της επιμορφωτικής ομάδας του προγράμματος για την εκπαίδευση προσφύγων Teach4Integration, που υλοποίησε το ΕΚΠΑ σε συνεργασία με τη Unicef και δίδαξε ως επιμορφώτρια στη θεματική: Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική – Εμπειρίες από το πεδίο. Ως διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Αυλώνα, οργανώνει και συντονίζει καινοτόμες δράσεις, μεταξύ των οποίων ευρωπαικά προγράμματα Erasmus KA1 και ΚΑ2, καθώς και προαιρετικά πολιτιστικά και περιβαλλοντικά προγράμματα.

 

Print