Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων


 


                Τα Φεστιβάλ των σχολείων 

 

 

Πρόσφατα


 

Μαθητικό φεστιβάλ

Ιωάννινα, 31/3/2017, μαθητικά φεστιβάλ

Μαθητικό Φεστιβάλ

Πάτρα, 21/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Μαθητικό φεστιβάλ

Κέρκυρα, 21/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Μαθητικό φεστιβάλ

Καλαμάτα, 19/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίου"

Μαθητικό φεστιβάλ

Αθήνα, 19/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Μαθητικό φεστιβάλ

Θεσσαλονίκη, 19/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Μαθητικό Φεστιβάλ

Πάτρα, 18/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Μαθητικό φεστιβάλ

Τρίκαλα, 18/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"
Μαθητικό φεστιβάλ

Μαθητικό φεστιβάλ

Αθήνα, 19/3/2017, μαθητικό φεστιβάλ "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/3/2017 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event


Φεστιβάλ Σχολείων

Αθήνα, 21/3/2017, 02.30 μ.μ., στο Θέατρο Πορεία.
"Μονόλογοι από το Αιγαίο"


Παίρνουν μέρος 115 μαθητές-φοιτητές, 7 σχολεία της Αττικής, 1 φοιτητική θεατρική ομάδα, 12 θεατροπαιδαγωγοί-εκπαιδευτικοί.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν πάνω από 250 άτομα, εκπαιδευτικοί, γονείς, στελέχη της εκπαίδευσης.

Η θεατρική ομάδα παιδιών Συλλόγου Γονέων 3ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου Πετρούπολης,
το 1ο Γυμνάσιο Πειραιά,
το 2ο Γυμνάσιο Αλίμου,
το Γυμνάσιο Αναβύσσου,
το Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Παλλήνης,
το 1ο Γενικό Λύκειο Κορυδαλλού,
το Γενικό Λύκειο Βάρης
η θεατροπαιδαγωγική ομάδα του Πανεπιστημίου Αθηνών-Τμήμα Θεολογίας,

με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών Δέσποινας Μιτσιάλη, Γιούλης Σκοντιδάκη, Δέσποινας Γλύκα, Μαρίας Μπαρέλου, Αγγελικής Μητσάκη, Βίκης Σημαιοφορίδου, Καίτης Μάρακα και Ηρούς Ποταμούση.

Υποστήριξη σχολείων: Κατερίνα Αλεξιάδη, Σόνια Μολογούση, Ηρώ Ποταμούση, Χαρά Τσουκαλά.
Σκηνοθετική επιμέλεια: Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Συντονισμός: Σόνια Μολογούση
Ευχαριστίες: Σωτηρία Ψαρού – φωτογράφος

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Σε συνεργασία με το Θέατρο Πορεία
Στο πλαίσιο του Προγράμματος “κι αν ήσουν εσύ;”


Σχόλια για την εκδήλωση

“Greek young people tapped into the power of the Ancient Greek chorus when they told the story of unaccompanied refugee youth arriving to their shores via the Aegean Sea. The commitment of these storytellers to share with their audience the struggles of refugee children in our contemporary world was unmistakable. I was deeply moved by their storytelling.”

Kathleen Gallagher

Professor, Toronto University, Canada
Athens 19/3/2017


“Greek teens took us all through a powerful ritual of empathy and solidarity as they embodied the words of unaccompanied refugee youth. I was struck by the clarity and care of their communication — and was particularly affected by their sense of purpose…their collective desire to take action in these challenging times.”

Andrew Kushnir

 theatre playwright Toronto Canada
Athens 19/3/2017


“ Όταν ο Ιμπραχίμ, ο Σαλμάν, ο Μουσταφά, ο Ζολμάν, ο Σαχίν και δεκάδες άλλα ασυνόδευτα παιδιά, πρόσφυγες από τη Συρία, το Αφγανιστάν το Πακιστάν, το Ιράν και άλλες εμπόλεμες περιοχές βρίσκουν άσυλο σε μια σκηνή θεατρική και συνομήλικοι τους, Έλληνες μαθητές, δανείζουν φωνή και σώμα για να ακουστεί η ιστορία τους, αυτό ονομάζεται ανώτατη εκπαίδευση με ουσία και μέγιστη τέχνη της ζωής, της αλληλεγγύης και της ενσυναίσθησης. Συγχαρητήρια στο έργο του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και στους δάσκαλους που σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, στήριξαν αυτό το εγχείρημα. Να καθοδηγήσουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους  σε μονοπάτια  έκφρασης και ευαισθησίας.
Διαβάζοντας το βιβλίο, ακόμη σκέφτομαι την παράσταση…..
Καλή συνέχεια. Σε ένα χρόνο καταφέρατε μία τεράστια επένδυση έως το πολύ μακρινό μέλλον! Να είστε καλά!

Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Ηθοποιός
Αθήνα 19/3/2017


“Εμπειρία μοναδική…Μια παράσταση σκηνοθετικά άρτια, όπου νέα παιδιά με το λόγο και τον ψυχισμό τους έγιναν φορείς και φωνή των βιωμάτων συνομηλίκων τους και όπου παρελθόν, παρόν και μέλλον διαρθρώνονται, προσδίδοντας ένα αίσθημα συνέχειας σε μια αφήγηση που δεν καθηλώνεται στο δύσκολο πριν, αλλά εμπνέεται και αντλεί δύναμη από την προοπτική ενός πιο σταθερού τώρα και ελπιδοφόρου μετά.  Αξιοποιώντας μια πολύ ενδιαφέρουσα πρώτη ύλη, τους ‘’Μονολόγους από το Αιγαίο’’, μαθητές και μαθήτριες, με την βοήθεια εκπαιδευτικών και θεατροπαιδαγωγών, κατόρθωσαν να τη μετουσιώσουν σε καλλιτεχνική δημιουργία πολλαπλασιάζοντας τη δυναμική και την απεύθυνσή της. Ως ένας εξ αυτών που παρακολούθησαν αυτή την πορεία από τα πρώτα της βήματα, εύχομαι ολόψυχα στους Μονολόγους καλό ταξίδι…”

Φοίβος Κολοβός, Ψυχολόγος ΜΚΟ PRAKSIS
Αθήνα 19/3/2017


«Αυτή η μέρα ήταν κάτι ξεχωριστό. Περάσαμε υπέροχα, ακούστηκαν εξαιρετικές ιστορίες. Επίσης χαρήκαμε όλοι, γνωρίσαμε καινούρια παιδιά και μάθαμε κάτι παραπάνω. Αυτή την Κυριακή θα τη θυμόμαστε μέχρι τα βαθιά μας γεράματα και θα συγκινούμαστε.»

Αλεξάνδρα Ρηγοπούλου, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Η παράσταση αρχίζει και πάμε στα παρασκήνια. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά και το στομάχι μου έκανε τούμπες. Είχα πάρα πολύ άγχος. Μία φράση που άκουσα πριν βγω στη σκηνή ήταν: «Οι παππούδες μας ήταν πρόσφυγες. οι πατεράδες μας ήταν μετανάστες. Εμείς δε θα γίνουμε ρατσιστές». Κράτησα το χέρι της Αλεξάνδρας πολύ σφιχτά. Το ότι ήταν εκεί για μένα όπως και όλοι οι άλλοι, με έκανε να νιώσω καλύτερα. Άρχισε ο μονόλογος του Αμπντάλα. Ξέραμε κάθε λέξη σε αυτόν. Ό,τι έλεγαν τα παιδιά στη σκηνή, το έλεγα και εγώ από μέσα μου. έτσι και με το μονόλογο του Γουασίφ. Ερχόταν η σειρά μας και για κάποιο λόγο το άγχος γινόταν σιγά σιγά ενθουσιασμός. Θυμήθηκα όλες τις πρόβες από την αρχή της χρονιάς. Τους τσακωμούς, τα γέλια, τα παιχνίδια συγκέντρωσης που παίζαμε πριν από κάθε πρόβα και όλον αυτό το χρόνο που πέρασα στο σχολείο μαζί με τα παιδιά. Αυτές οι σκέψεις μου έδωσαν θάρρος και δεν φοβόμουν πια να βγω στη σκηνή. Η μέρα αυτή ήταν απλά υπέροχη. Γνώρισα καινούριο κόσμο, η παράσταση ήταν συγκλονιστική και ήρθα πιο κοντά με τα παιδιά από την ομάδα.»

Τζοβάνα Πιέτρι, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Λίγο πριν αρχίσει η παράσταση, βλέποντας τα μάτια των ίδιων των ασυνόδευτων παιδιών που είχαν πάρει θέσεις θεατών και ήταν έτοιμα να παρακολουθήσουν την ιστορία της ζωής τους, οι καρδιές μας άρχισαν να χτυπούν πιο δυνατά. Ήταν η στιγμή που τα όνειρα και οι επιθυμίες τους θα ακούγονταν μέσα από τις φωνές μας. Η επιθυμία μας να το καταφέρουμε ξεπερνούσε οποιοδήποτε άγχος της στιγμής. Όλοι μαζί δώσαμε τον καλύτερο μας εαυτό ζωντανεύοντας τους Μονόλογους από το Αιγαίο. Και στο τέλος αυτό που έμεινε ήταν η χαρά και η ανακούφιση ότι κι εμείς προσφέραμε κάτι για να γίνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.»

Αφροδίτη Κόμη, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Χτες ήταν κάτι διαφορετικό, κάτι καινούριο. Δεν ήταν σαν τις άλλες παραστάσεις. Εγώ νομίζω στον καθένα πέρα από τα λόγια του, του βγήκε κάτι δικό του. Ήταν όλο το κλίμα έτσι που σε έκανε και χανόσουν όλο και περισσότερο μέσα στους μονολόγους. Χτες ήταν η στιγμή νομίζω που κατάλαβα για πρώτη φορά τη βαρύτητα του θέματος που παρουσιάζαμε. Χτες ήταν η στιγμή που μπήκα στη θέση του παιδιού, έστω μόνο με τα συναισθήματα μου χωρίς να έχω περάσει τα δυσκολίες που πέρασε.  ένιωσα συναισθηματικά φορτισμένη, για κάτι καινούριο διαφορετικό. Σαν μία φίλη του και κοιτούσα τη ζωή του και όλο το ταξίδι του. Το άκουγα, το μύριζα, το έβλεπα και το ένοιωθα.»

Κωνσταντίνα Φλωροπούλου, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Πριν βγούμε στη σκηνή, όλη η ομάδα είχε τρομερό άγχος.  Όλοι μας σιγανά προετοιμαζόμασταν ψυχολογικά. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν «έχεις κάνει τόση δουλειά. Μπορείς. μην τα κάνεις θάλασσα. Κάνε το αγόρι της ιστορίας περήφανο». Μόλις όμως έκανα το πρώτο βήμα στη σκηνή όλο το άγχος έγινε ενθουσιασμός.  Όταν τελείωσε η παράσταση βγήκαμε έξω και μιλήσαμε με κάποια από τα παιδιά που είχαν γράψει τις ιστορίες. Δεν διαφέρουν καθόλου από εμάς. Είναι έφηβοι όπως και εμείς. αργότερα, υψώνοντας όλοι το χέρι ψηλά, κάναμε ενός λεπτού σιγή για όσους μονολόγους δεν έχουν γραφτεί ακόμη. Σε αυτό το λεπτό σιγής, όλοι φωνάζαμε δυνατότερα από ποτέ.»

Ελευθερία Παπαχαραλάμπους, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Βλέποντας το παιδί που αναπαριστάς τη ζωή του μέσα από το θέατρο, είναι κάτι πολύ ωραίο, διότι βλέπεις μπροστά σου κάποιον που έχει περάσει τόσα πολλά, καλά-δυσάρεστα και έχει αντιμετωπίσει όλες αυτές τις δυσκολίες και βρίσκεται ανάμεσά μας. Είναι σαν να βλέπεις μπροστά σου ένα μαχητή.» 

Δέσποινα Κλημεντίδου, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Μέχρι πέντε λεπτά πριν ανέβω στη σκηνή του θεάτρου «Πορεία», δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο σημαντική ήταν αυτή η παράσταση για εμένα και την ομάδα μου, αλλά και για τα ίδια τα παιδιά που βίωσαν τον πόλεμο, ο οποίος έφερε τόσες αλλαγές στη ζωή τους. έστω και για λίγο, μπήκαμε στη θέση τους και θέλουμε να ξέρουν ότι θα ήμαστε πάντα δίπλα τους.» 

Ελεάννα Παπαδοπούλου, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


«Είχαν έρθει τα παιδιά που έγραψαν τους Μονολόγους, ο Γουασίφ θα μας έβλεπε. Πίστευα πως ότι κάναμε έπρεπε να το δείξουμε με δύναμη και αυτοπεποίθηση, γιατί παίζαμε τη ζωή ενός ανθρώπου μπροστά στα μάτια του. Αυτό είναι μεγάλο βάρος.»

Ζωή, μαθήτρια
Αθήνα 19/3/2017


 

 

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (209)/Σχόλια (0)

«Μονόλογοι από το Αιγαίο» 2017 Φεστιβάλ σχολείων

 φωνή στα όνειρα των ασυνόδευτων παιδιών...

Πάνω από 1000 μαθητές σε 69 σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα αντλώντας έμπνευση από το βιβλίο «Μονόλογοι από το Αιγαίο – το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων» ζωντανεύουν δημιουργικά τις σκέψεις, τις αναμνήσεις και τα όνειρα των συνομήλικων τους ασυνόδευτων παιδιών. Από τις 18 μέχρι τις 31 Μαρτίου 2017 οι «Μονόλογοι από το Αιγαίο» ταξιδεύουν σε 8 πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Πάτρα, Τρίκαλα, Βόλος), ενώνοντας τις δημιουργικές δυνάμεις της εκπαιδευτικής και τοπικής κοινότητας.

Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.) και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» διοργανώνουν σειρά από εκδηλώσεις και φεστιβάλ σχολείων, αφιερωμένα στο όνειρα και τις ελπίδες των ασυνόδευτων παιδιών, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων, που τιμάται στις 21 Μαρτίου. Την ημέρα αυτή, ανάλογες καλλιτεχνικές δράσεις και εκδηλώσεις καλούνται να οργανώσουν σχολεία και ομάδες διεθνώς στο πλαίσιο της Διεθνούς Ημέρας Δράσης 2017 «Μονόλογοι από το Αιγαίο», που έχει ορίσει ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, με την υποστήριξη της Υ.Α.

Οι  δράσεις και εκδηλώσεις με αφετηρία την έκδοση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα aegeanmonologues.theatroedu.gr. Ας δώσουμε φωνή στις γενιές που αναγκάστηκαν να χάσουν την παιδική τους ηλικία από τον πόλεμο, τις διώξεις και τις στερήσεις δίνοντας την ευκαιρία στους μονόλογούς τους να γίνουν διάλογος σε έναν κόσμο χωρίς διακρίσεις και μισαλλοδοξία, που τους αγκαλιάζει όλους.

 

«Κι αν ήσουν εσύ;»

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, υλοποιείται από το 2015 από την Υ.Α. και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε όλη την επικράτεια. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει εμπλέξει μέχρι στιγμής πάνω 2.800 εκπαιδευτικούς, 4.000 μαθητές και 50 φορείς σε σεμινάρια επιμόρφωσης, βιωματικά εργαστήρια στο σχολείο, φεστιβάλ και σχολικές πρωτοβουλίες, καθώς και κοινές δράσεις, που φέρνουν πιο κοντά τους πρόσφυγες με τις κοινότητες υποδοχής τους. Η έκδοση «Μονόλογοι από το Αιγαίο» είναι αποτέλεσμα του προγράμματος και αποτελεί συλλογή 28 μαρτυριών ασυνόδευτων παιδιών από τη Συρία, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Ιράν, το Μαρόκο και την Αίγυπτο. Τα παιδιά αυτά, που διαμένουν σε ξενώνες φιλοξενίας, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και έφτασαν μόνα τους στην Ελλάδα, διασχίζοντας το Αιγαίο.

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με:

Εύα Σαββοπούλου, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, (+30) 6948687704, e-mail: savvopou@unhcr.org

Νίκος Γκόβας, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, (+30) 210 6541600, email: humanrights@theatroedu.gr

Ιστοσελίδες: www.theatroedu.grwww.unhcr.gr, www.WithRefugees.org

 

ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ:

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ – ΔΗΜΟΤΙΚΑ

Νηπιαγωγείο Αρφαρών Μεσσηνίας
1ο  Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων Μεσσηνίας
2ο Νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων Μεσσηνίας
Νηπιαγωγείο Θουρίας Μεσσηνίας
14ο  Νηπιαγωγείο Καλαμάτας Μεσσηνίας
Νηπιαγωγείο Πεταλιδίου Μεσσηνίας
Δημοτικό Σχολείο Ποταμού Κέρκυρας
1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας Μεσσηνίας
21ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας Μεσσηνίας
Δημοτικό Σχολείο Χαρακοπιού Μεσσηνίας
Εκπαιδευτήρια Μπουγά Μεσσηνίας
8ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Αχαΐας
55ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Αχαΐας
28ο Δημοτικό Σχολείο Τρικάλων
3ο – 6ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης/θεατρική ομάδα παιδιών Συλλόγου Γονέων

ΓΥΜΝΑΣΙΑ-ΛΥΚΕΙΑ

2ο  Γυμνάσιο Καλαμάτας Μεσσηνίας
7ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Μεσσηνίας
Γυμνάσιο Καρδαμύλης Μεσσηνίας
6ο Γυμνάσιο Πάτρας Αχαΐας
20ο Γυμνάσιο Πάτρας Αχαΐας
Γυμνάσιο Νίκαιας Λάρισας
5ο Γυμνάσιο Λάρισας
1ο Γυμνάσιο Τρικάλων
Γυμνάσιο Μεγαλοχωρίου Τρικάλων
Γυμνάσιο Πύλης Τρικάλων
Εκπαιδευτήρια Τρικάλων «Αθηνά» Τρικάλων
1ο Γυμνάσιο Πειραιά Αττικής
2ο Γυμνάσιο Αλίμου Αττικής
Γυμνάσιο Αναβύσσου Αττικής
8ο Γυμνάσιο Ξάνθης
Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου Θεσσαλονίκης
Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Παλλήνης Αττικής
Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας
Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μουσικό Σχολείο Σερρών
Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων – Λ.Τ Θεσσαλονίκης
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας
3ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας
5ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας
Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Καλαμάτας Μεσσηνίας
1ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Μεσσηνίας
3ο Γενικό Λύκειο Λάρισας
14ο Γενικό Λύκειο Λάρισας
Γενικό Λύκειο Βαλτινού Τρικάλων
5ο Γενικό Λύκειο Πάτρας Αχαΐας
Γενικό Λύκειο Δεμενίκων Αχαΐας
1ο Γενικό Λύκειο Κορυδαλλού Αττικής
Γενικό Λύκειο Βάρης Αττικής
2ο Γενικό Λύκειο Ελευθερίου – Κορδελιού Θεσσαλονίκης

ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΕΙΣ

Θεατρικό Εργαστήρι παιδιών και εφήβων ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κέρκυρας
Συνεργατική Χορωδία «Αέρινες φωνές» (Γυμνάσιο Άγιου Ιωάννη, 2ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, 2ο ΓΕΛ Κέρκυρας, 4ο ΓΕΛ Κέρκυρας, 5ο ΓΕΛ Κέρκυρας)
Πανεπιστήμιο Αθηνών-Τμήμα Θεολογίας/θεατροπαιδαγωγική ομάδα