| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 
	
		
			3η Διεθνής Συνδιάσκεψη
			Θέατρο και εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες
			2003 Διεθνής Συνδιάσκεψη
			
		
			Η σχολική επίδοση ως παράγων διαφορετικότητας - Χάσματα και γέφυρες
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Αβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
			Το αρχαίο δράμα με την τριπλή του μορφή: τραγωδία, σατυρικό δράμα, κωμωδία
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Σπύρος Βραχωρίτης, Αντιγόνη Μώρου, Κώστας Πατσατζόπουλος
			Εξερευνώντας το σκηνικό σώμα: ακούγοντας τις μούσες!
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Andrea Copeliovitch
			Xορικά του Σοφοκλή: Γέφυρες λόγου από την αρχαία ελληνική μετρική στην σύγχρονη εκφορά και ακρόαση της τραγωδίας
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Σμαρώ Χ. Γρηγοριάδου, Γιώργος Π. Μπινιάρης, Νίκος Γκόβας
			Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, David Davis
			Παραστατικοί κώδικες στη δραματική προσέγγιση των κειμένων
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Φίλια Δενδρινού
			Eμπειρίες της ζωής ως έμπνευση για τη δημιουργία θεατρικών εικόνων
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Sead (Seyo) Dulic, Armin (Joha) Hadzimusic
			Primavista: Τρωάδες του Ευριπίδη
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Γιώργος Ζαμπουλάκης, Θάνος Βόβολης
			Το «Σώμα» των εκπαιδευτικών
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Στέλιος Κρασανάκης
			Ξυπνώντας πάλι την ειπωμένη λέξη: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Marcos Martinez
			Μην ξεχνάτε: είμαστε άνθρωποι!
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Jonοthan Neelands
			Θέατρο forum: διαπραγμάτευση στάσεων προς μία διαπολιτισμική αγωγή
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Γιάννα Πιτούλη
			Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού: η χρήση του δράματος στο σχολείο
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, John Somers
			Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Kenneth Taylor
			Η ισορροπία στην επικοινωνία
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Zeljko Vukmirica
			Μέθοδος στην τρέλα
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, John Wright
			Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Hala Al-Yamani
			Η ορατή και αόρατη πόλη
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Άλκηστις Κοντογιάννη
			Βασικές αρχές εμψύχωσης κούκλας: ενάντια στα συνήθη προβλήματα και λάθη
			Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Στάθης Μαρκόπουλος | 26 
	
		
			3η Διεθνής Συνδιάσκεψη
			Θέατρο και εκπαίδευση: Χτίζοντας Γέφυρες
			2003 Διεθνής Συνδιάσκεψη
			
		
			Εξερευνώντας το σκηνικό σώμα: ακούγοντας τις μούσες!
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Andrea Copeliovitch
			Πράξεις, αντικείμενα και εικόνες στο θέατρο-δράμα στην εκπαίδευση
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, David Davis
			Ξυπνώντας πάλι την ειπωμένη λέξη: η μέθοδος ΣΟΥΖΟΥΚΙ στην εκπαίδευση του ηθοποιού
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Marcos Martinez
			Μην ξεχνάτε: είμαστε άνθρωποι!
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Jonοthan Neelands
			Μπαίνοντας στον κόσμο του φανταστικού: η χρήση του δράματος στο σχολείο
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, John Somers
			Η χρήση των συμβόλων στη θεατρική εκπαίδευση
			Αθήνα, 25-26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Kenneth Taylor
			Από τον λόγο στην εικόνα
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Ιωάννα Βετσοπούλου, Κορίνα Πρεβεδουράκη, Μαρία Χανιωτάκη
			Aπό το όνειρα ως το θέατρο
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Sead (Seyo) Dulic, Armin (Joha) Hadzimusic
			Αυτοσχέδια θεατρικά έργα ως έκφραση των νέων ανθρώπων
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Chris Anthony C. Gonzales, Edward C. Terana
			Τεχνική και δημιουργική διαδικασία
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Νέλλη Καρρά
			Τα λογοτεχνικά θέματα στην πολυπολιτισμική εκπαίδευση: χρησιμοποιώντας τις μεθόδους του δράματος
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Radka Mackova, Γιάννης Πουταχίδης
			Το δράμα ως εκπαίδευση για κοινωνική αλλαγή
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Alex Mavrocordatos, David Pammenter
			Βερολίνο '36, Μόναχο '72, Κόσμος 2003, Ολυμπιακοί αγώνες και πολιτική: μια προσέγγιση μέσω Θεάτρου στην Εκπαίδευση.
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Xριστίνα Μουρατίδου
			Λόγος, κίνηση, εικόνα, μουσική: σύνθεση, διάδραση στη θεατρική πράξη
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Αποστολία Παπαδαμάκη
			Δεκατέσσερα εκατομμύρια και αυξάνονται
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Phil Sixsmith, Ελισάβετ Τσαλίκη
			Ενδυνάμωση μέσα από τη δημιουργικότητα στο θέατρο
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Jeffrey Tan
			Παίζοντας ή μαθαίνοντας;
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Metin Deniz
			Το πρόγραμμα Λαβύρινθος: Η χρήση των τεχνών στην αναγνώριση και αντιμετώπιση προσωπικών και κοινωνικών δυσκολιών των νέων
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Phil Jones, Vassiliki Karkou
			Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα
			Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Bασιλική Μπακρώζη | 
| 27 | 28 | 29 | 30 
	
		
			Ο «χορός» κατά τη μέθοδο Mario Gonzales
			Αθήνα, 27-30/1/2003, Συμπληρωματικό σεμινάριο Συνδιάσκεψης 2003, Zeljko Vukmirica
			Το Θέατρο στην Τάξη: Για ένα μαθητικό θέατρο πολιτισμικής ενοποίησης
			Αθήνα, 30/1-1/2/2003, Συμπληρωματικό σεμινάριο Συνδιάσκεψης 2003, David Pammenter, Alex Mavrocordatos
			Ο πολεμιστής-ηθοποιός απέναντι στο θάνατο
			Αθήνα, 30/1-1/2/2003, Συμπληρωματικό σεμινάριο Συνδιάσκεψης 2003, Andrea Copeliovitch | 31 | 1 | 2 |