Αποτελέσματα αναζήτησης

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Αθήνα, 26/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Bασιλική Μπακρώζη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2003 11:30 πμ - 1:30 μμ Export event

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Κουκλοθεατρική παρέμβαση στη σύγχρονη διδακτική πράξη του σχολείου ή πώς μια κούκλα μπορεί να εισβάλλει στην τάξη... απογειώνοντας τη φαντασία και τη δημιουργικότητα

Bασιλική Μπακρώζη, δασκάλα, μεταπτυχιακή φοιτήτρια Π.Τ.Δ.Ε. Ελλάς

Κυριακή 11.20-13.20
Ελληνικά
 Ο Τζ. Ροντάρι χαρακτηρίζει την κούκλα ως "γοητευτικό πλάσμα". Οι σύγχρονες διδακτικές στρατηγικές (σχεδιασμοί), που δεν απορρίπτουν εναλλακτικούς τρόπους δημιουργικής προσέγγισης της ύλης, αλλά αντίθετα τους αναζητούν και ενίοτε τους υιοθετούν, δε θα μπορούσαν να αφήσουν εκτός την πανάρχαια τέχνη της εμψύχωσης. Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου (που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς), θα δούμε την κούκλα σε ένα νέο ρόλο, αυτόν του ...βοηθού δασκάλου. Ξεκινώντας από μια εισαγωγή - συνοπτική παρουσίαση της ιστορίας της κούκλας και των ειδών (μαριονέτα, μαρότα, γαντόκουκλα, δακτυλόκουκλα κλπ.), θα προχωρήσουμε σε εύχρηστες τεχνικές κατασκευής και τέλος θα σταθούμε σε τρόπους παρέμβασης και ενεργούς συμμετοχής της κούκλας στα διδακτικά τεκταινόμενα μιας τάξης, αναφερόμενοι σε συγκεκριμένα παραδείγματα από μαθήματα του δημοτικού (πρώτη ανάγνωση, ενότητες ιστορίας ακόμα και διεξαγωγή τέστ).


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2003
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Μπακρώζη Βασιλική
Print

Number of views (1270)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά