Αποτελέσματα αναζήτησης

Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού

Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού

Ρόδος, 5-6/5/2007, Εργαστήριο, Καλλιόπη Τσαρούχη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/5/2007 2:30 μμ - 6/5/2007 1:30 μμ Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

2ο Επιστημονικό Σεμινάριο για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση

Ρόδος 4, 5 & 6 Μαΐου 2007

«Θέατρο στην Εκπαίδευση: Γνωρίζοντας τον εαυτό μας και τους άλλους»

Καλλιόπη Τσαρούχη, νηπιαγωγός, εκπαιδευτικός θεάτρου

«Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού»

Με τον όρο "δράμα" αναφερόμαστε στο εκπαιδευτικό θέατρο, θεατρική τεχνική-  παιδαγωγική διαδικασία, που χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το δράμα αφορά στο γνωστό μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου. Αναζητά το ανθρώπινο στοιχείο στα πρόσωπα των ηρώων και εξερευνά θέματα όπως η εξορία, η νοσταλγία, ο περιορισμός της προσωπικής ελευθερίας, η κυριαρχία του συναισθήματος και οι συνέπειες. Παράλληλα, και λόγω της ιστορικής τοποθέτησης του μύθου στη Μινωική Κρήτη, εξετάζονται θέματα όπως εξουσία, τέχνη, θρησκεία και καθημερινή ζωή στη Μινωική εποχή. Για την ανάπτυξη του δράματος και την προσέγγιση των παραπάνω θεμάτων χρησιμοποιούνται βασικές τεχνικές του εκπαιδευτικού θεάτρου (δασκάλα σε ρόλο, προσωπική μαρτυρία, παγωμένες εικόνες, αποκάλυψη σκέψης, κλπ.). Παράλληλα, θα αναφερθούμε σε τεχνικές και δραστηριότητες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί για την περαιτέρω ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος. Το εργαστήριο είναι βιωματικό και οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Ρόδος
Εμψυχωτές
  • Τσαρούχη Καλλιόπη
Print

Number of views (1484)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά