Αποτελέσματα αναζήτησης

Αναζητώντας τον ποταμό της γνώσης: πως η λογοτεχνία και η δραματική τέχνη μεταμορφώνουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στη β΄ γυμνασίου

Αναζητώντας τον ποταμό της γνώσης: πως η λογοτεχνία και η δραματική τέχνη μεταμορφώνουν το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στη β΄ γυμνασίου

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Έλενα Μίντση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 12:00 μμ - 2:30 μμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Αναζητώντας τον ποταμό της γνώσης: πως η λογοτεχνία και η δραματική τέχνη μεταμορφώνουν 
το μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας στη β΄ γυμνασίου
Έλενα Μίντση, φιλόλογος, εκπαιδευτικός του δράματος

Πρακτική εφαρμογή μιας εναλλακτικής  πρότασης όπου με υλικό παρμένο από το διήγημα του Αντώνη Σαμαράκη, "Το ποτάμι" και μέρος της διδακτέας ύλης της  Νεοελληνικής γλώσσας της Δευτέρας Γυμνασίου, η δραματική τέχνη μεταμορφώνει το μαθητή δέκτη, σε μαθητή συν-δημιουργό και συμμέτοχο της εκπαιδευτικής γνώσης.  Στόχος του εργαστηρίου είναι : α) η παρουσίαση ενός μοντέλου εργασίας ήδη εφαρμοσμένου με επιτυχία στο Ελληνικό Γυμνάσιο,  β) η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών στο σημερινό σχολείο, όταν το θέατρο και οι  άλλες παραστατικές τέχνες εμπλέκονται ουσιαστικά σε αυτό, γ) η απομυθοποίηση των ανυπέρβλητων δυσκολιών για την εφαρμογή μιας εναλλακτικής εκπαιδευτικής μεθόδου   στο σύγχρονο ευέλικτο σχολείο από εκπαιδευτικούς που δεν έχουν εξειδικευμένες γνώσεις, δ) η απόδειξη της συμβολής της δραματοποίησης και της δραματικής τέχνης  στη μεταμόρφωση ενός συνηθισμένου μαθήματος, σε μοχλό προόδου και κατανόησης του διδασκόμενου μαθήματος.  Στάδια του εργαστηρίου: Α) Γνωριμία των μελών της ομάδας, β) Παρουσίαση των συνθηκών του μοντέλου, γ) Ασκήσεις προθέρμανσης, δ) Οι καθηγητές στους ρόλους των μαθητών, ε) Εξέλιξη του εργαστηρίου με δραστηριότητες  που ακολουθήθηκαν στο πρόγραμμα, στ) Επιλογή δραστηριοτήτων που επιτρέπουν την κατανόηση του προγράμματος, την παρουσίαση και την εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος, στ) Χρόνος ανατροφοδότησης, παρουσίασης /επεξήγησης φωτοτυπιών, αξιολόγηση προγράμματος.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Μίντση Έλενα
Print

Number of views (1070)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιούνιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 27/5/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση "κι αν ήσουν εσύ;", ομάδα Αμφιλοχίας, συντονίζουν: Γιώργος Μπεκιάρης, Μαρία Τσόγκα
282930
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αμφιλοχία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Αμφιλοχία

Αμφιλοχία 30/5/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Αμφιλοχίας
3112
345
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ρόδος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 - Ρόδος

Ρόδος 5/6/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2024 σχολείων Ρόδου
6789
10111213141516
17181920
21
25ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

25ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 20-22 Ιουνίου 2024, η συμμετοχή του ΠΔΘΕ
22
25ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

25ο Αντιρατσιστικό φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 20-22 Ιουνίου 2024, η συμμετοχή του ΠΔΘΕ
23
24252627
Εκεί που κλαίνε τα ελαιόδενδρα  (Where Olive Trees Weep)

Εκεί που κλαίνε τα ελαιόδενδρα (Where Olive Trees Weep)

Διαδικτυακά, 27/6/2024 Δράση αλληλεγγύης για την Παλαιστίνη με προβολή ταινίας (με ελληνικούς υπότιτλους) και συζήτηση με την πρωταγωνίστρια Ashira Darwish
2829
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Thessaloniki 29-30/6/2024 Partners Meeting
30
1234567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά