Αποτελέσματα αναζήτησης

Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;

Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 11:00 πμ - 1:30 μμ Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Τζωρτζίνα Κακουδάκη, θεατρολόγος, επιστημονική συνεργάτιδα του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Πάτρας

«Από τον Μπρεχτ σε μένα. Μπορούμε να κάνουμε μια παράσταση όπως δεν την είχαμε φανταστεί;»

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Μπορούμε να ανεβάσουμε Μπρεχτ στο σχολείο ως παρουσίαση ενός εργαστηρίου; Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη θεωρία του Μπρεχτ για το θέατρο (αποστασιοποίηση, gestus, «διδακτικά έργα»  κτλ.) μαζί με τις διαδεδομένες θεατρικές πρακτικές, για να δημιουργήσουμε μια «ανοιχτή» θεατρική σύνθεση ως προς το κείμενο και το κοινό; Ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο που βάζει σε εφαρμογή τη θεωρία μέσα από την πράξη του θεάτρου. Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς β’βάθμιας εκπαίδευσης και θεατρολόγους που έχουν κάποιου είδους εμπειρία με σχολικές παραστάσεις ή/και εργαστήρια θεάτρου με νέους 13-16 ετών.

Προτεινόμενη μελέτη: «O κύκλος με την κιμωλία» και «Ο άνθρωπος που λέει ναι και ο άνθρωπος που λέει όχι» του Μ. Μπρεχτ

 

Η Tζωρτζίνα Κακουδάκη είναι υποψήφια διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών Αθήνας και απόφοιτος του προπτυχιακού και μεταπτυχιακού προγράμματος του ίδιου τμήματος. Έχει παρακολουθήσει το τριετές εργαστήριο υποκριτικής του Θεάτρου Στοά και πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων. Έχει συμμετάσχει σε καλλιτεχνικές και κριτικές επιτροπές του Υπουργείου Παιδείας. Διδάσκει Θεατρική Αγωγή στην Α’ βάθμια και Β’ βάθμια εκπαίδευση από το 1993. Από το 1997 ως το 2004 εργάστηκε ως θεατρολόγος (υπεύθυνη του Θεατρικού Αρχείου και της Βιβλιοθήκης) στο Εθνικό Θέατρο. Από την περίοδο 2003-04 ως σήμερα, διδάσκει το μάθημα «Διδακτική του Θεάτρου: Θεωρία και πρακτική» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας. Από 2005-6 διδάσκει Δραματολογία και Ανάλυση κειμένου στη Δραματική Σχολή του Εμπρός-Εργαστήριο. Κείμενά της έχουν εκδοθεί σε θεατρικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων και θεατρικές εκδόσεις.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Κακουδάκη Τζωρτζίνα
Print

Number of views (1188)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά