Αποτελέσματα αναζήτησης

Λαύριο: ένα θέατρο μνήμης και ιστορίας

Στόχοι-Σκοπός

Το Πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές όλων των βαθμίδων της περιοχής ώστε να ενισχυθεί η σχέση τους με την ιστορία, την ανθρωπογεωγραφία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δήμου τους μέσω του Θεάτρου και άλλων μορφών Τέχνης (εικαστικά, φωτογραφίας, μουσικής, χορού κ.α). Γενικότερα, στοχεύει και στους πολίτες του Δήμου μέσα από τη δικτύωση των σχολείων, των διαφόρων εθνικοτοπικών συλλόγων του δήμου ή των μεταναστών και τοπικών παραγόντων (ιδιωτικών, πολιτιστικών κτλ) μέσα από τις Τέχνες (θέατρο, φωτογραφία, μουσική, χορός, εικαστικά).

Καθ' όλη τη διάρκεια του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν: α) στοχευμένες συναντήσεις με όλα τα σχολεία και το Δήμο, β) δικτύωση, επισκέψεις στους τοπικούς παράγοντες στους χώρους τους , γ) συγκέντρωση πληροφοριών από τις ίδιες τις ομάδες αλλά και από το δήμο (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις).

Το Πρόγραμμα περιλαμβάνει
Α) ενημερωτικές συναντήσεις-ημερίδες με φορείς εκπαίδευσης, τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων τοπικών φορέων
Β) υποστήριξη των σχολικών δραστηριοτήτων ή προγραμμάτων των σχολείων με καλλιτέχνες θεάτρου.
Γ) Φεστιβάλ παρουσίασης καλλιτεχνικής δημιουργία των νέων
Δ) δράσεις διάχυσης αποτελεσμάτων (ημερίδες κ.ά)

Διάρκεια: Από 1 Ιουνίου 2007 έως 30 Μαΐου 2008

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο εκπ/κων Για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Συνεργαζόμενοι Φορείς: Δήμος Λαυρεωτικής, Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατ. Αττικής.

 

LogoDiktyo_Gr_small

Print

Number of views (720)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά