Αποτελέσματα αναζήτησης

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 3:30 μμ - 25/2/2007 7:00 μμ Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Αναστασία Κυριακοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Βασιλική Μαντζουράτου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Ολυμπία Μπαγούρη, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Αφροδίτη Παρζακώνη, παιδαγωγός θεάτρου, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

"Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού"

(Εργαστήριο 6)

Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί εναλλακτική μορφή προσέγγισης του θεάτρου, μιας τέχνης σύνθετης, κοινωνικής, επικοινωνιακής και γι’ αυτό βαθύτατα παιδευτικής. Αυτός είναι ο λόγος που το θεατρικό παιχνίδι έχει ενταχθεί πλέον στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής. Αποτελεί μέσο διεύρυνσης των διδακτικών μεθοδολογιών και εφαρμογής των νέων μεθόδων διαθεματικής διδασκαλίας. Με το θεατρικό παιχνίδι το παιδί έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τη γνώση ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, να ανακαλύψει και να αυξήσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να προβεί σε μία θέαση τόσο του υποκειμενικού όσο και του αντικειμενικού του κόσμου, να βρίσκει τόπους να επεξεργάζεται, να συνθέτει, να φαντάζεται, να επινοεί, να αναπτύσσει την κριτική του σκέψη και το συμβολικό του στοχασμό. Το εργαστήρι αυτό έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια άλλη προσέγγιση της διδακτικής ύλης. Θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο κατακτάται η γνώση μέσω της βιωματικής δράσης, της ελεύθερης έκφρασης, του αυθόρμητου ή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού και των υπόλοιπων μεθόδων του θεατρικού παιχνιδιού. Πρόκειται για μία ελκυστική εμπειρία- διαδικασία με την οποία ο εκπαιδευτικός μπορεί να προσεγγίσει τη διδακτέα ύλη διαθεματικά με τελικό στόχο τη διεύρυνση και προέκταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Πάτρα
Εμψυχωτές
  • Κυριακοπούλου Βίκυ
  • Μαντζουράτου Βάσω
  • Παρζακώνη Αφροδίτη
  • Μπαγούρη Ολυμπία
  • Παναγιωτοπούλου Δήμητρα
Print

Number of views (1558)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά