Αποτελέσματα αναζήτησης

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο: Ανιχνεύοντας  μονόπρακτα του Χάρολντ Πίντερ, γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο: Ανιχνεύοντας μονόπρακτα του Χάρολντ Πίντερ, γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Πήλιο 26/8-1/9/2018,Τζένη Καραβίτη, Άβρα Αυδή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/8/2018 - 1/9/2018 Export event

Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση – Πήλιο 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (
www.TheatroEdu.gr)
26/8-1/9/2018 Άγιος Ιωάννης Πήλιο

Συμπληρωματικό ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο: Ανιχνεύοντας  μονόπρακτα του Χάρολντ Πίντερ, γράφουμε και παίζουμε διαλόγους

Τζένη Καραβίτη φιλόλογος, θεατροπαιδαγωγός, Άβρα Αυδή φιλόλογος θεατροπαιδαγωγός.

 

Εργαστήριο δημιουργικής γραφής,  που περιλαμβάνεται στο ψηφιακό έργο Πολύτροπη Γλώσσα . Στο πρώτο μέρος,  οι συμμετέχοντες ασκούνται στην ανάγνωση θεατρικού κειμένου, ανιχνεύοντας το περιεχόμενο και τη μορφή ενός μονόπρακτου του Πίντερ, με εστίαση  στις σιωπές των χαρακτήρων και στις παύσεις. Στη συνέχεια,  αξιοποιώντας το μονόπρακτο του Πίντερ ως μήτρα, καθώς και  διάφορες θεατρικές τεχνικές,   προχωρούν στη γραφή  σύντομων θεατρικών κειμένων με ανάλογα χαρακτηριστικά. Το εργαστήριο ολοκληρώνεται με τη σκηνική  παρουσίαση αυτών των κειμένων.  Για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων.

 


Η Τζένη Καραβίτη είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Essex και στο Royal Holloway University of London του Ηνωμένου Βασιλείου. Ιδρυτικό  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, συμμετέχει στον σχεδιασμό, τη διοργάνωση και την υλοποίηση πολλών επιμορφωτικών προγραμμάτων του. Μέλος της συντακτικής επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού «Εκπαίδευση και Θέατρο».  Έχει πάρει μέρος ως εισηγήτρια σε σεμινάρια για τη γλωσσική διδασκαλία και τη θεατρική εκπαίδευση και έχει δημοσιεύσει σχετικά. Το 2015 συμμετείχε ως ειδική επιστήμων – εμπειρογνώμων στην Ομάδα Εκπόνησης του Προγράμματος Σπουδών των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων. Από το 2015 συμμετέχει ως τοπική  διαχειρίστρια και επιμορφώτρια  στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε. για τους Πρόσφυγες. Μέλος της Ομάδας Δημιουργικής έκφρασης, που δημιούργησε το ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017). Μέχρι το 2014  υπηρέτησε στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια.

 


H Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Δίδαξε σε επιμορφωτικά σεμινάρια και δημοσίευσε ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο»  (Μεταίχμιο 2018). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλα, στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ http://politropi.greek-language.gr (2017).

 

 

Print

Number of views (2113)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά