5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα»
Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας
Θεατρικά Σεμινάρια για το Αρχαίο Θέατρο
Προ-συνεδριακά Σεμινάρια στα πλαίσια της Συνδιάσκεψης 2006
· Παίζοντας στο αρχαίο θέατρο
· Νεφελοκοκκυγία,
· Τι ταύτα προς Διόνυσον;
Αθήνα, 14, 15, 16 Μαρτίου 2006
Οργάνωση: Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας του ΥΠ.ΠΟ
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής
Στο πλαίσιο της Συνδιάσκεψης το Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας του ΥΠ.ΠΟ. διοργανώνει τρία εργαστήρια που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα:
Α. Παίζοντας στο αρχαίο θέατρο, για εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας
Αλεξάνδρα Σέλελη, αρχαιολόγος, μουσειολόγος
Ημέρα: 14/ 03/2006
Ώρες: 12.00 – 14.30
Είσοδος: δωρεάν - Αριθμός ατόμων: 20
Β. Νεφελοκοκκυγία, για τους δασκάλους της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Tόνια Κουτσουράκη, αρχαιολόγος
Ημέρα: 15/03/2006
Ώρες: 12.00 – 14.30
Είσοδος: δωρεάν- Αριθμός ατόμων: 20
Γ. Τι ταύτα προς Διόνυσον; για τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εύη Πίνη, αρχαιολόγος
Ημέρα: 16/03/2006
Ώρες: 12.00 – 14.30
Είσοδος: δωρεάν - Αριθμός ατόμων: 20
Θα ακολουθήσει περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο του Διονυσιακού Θεάτρου.
Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν στην ελληνική γλώσσα.
Χώρος: Εκπαιδευτική αρχαιολογική έκθεση «Τι ταύτα προς Διόνυσον;», Πρυτανείου 9, Πλάκα.
Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα 210 3310474 και 210 3251787, κος Νικήτας Γεωργιόπουλος μέχρι 10/3/2006
Κατηγορία Δράσης | - Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
|
Έτος | |
Πόλεις | |
Εμψυχωτές | |
Συνεργαζόμενοι | - ΔΔΕ Ανατ Αττικής
- Υπουργείο Πολιτισμού, Τμήμα Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και Επικοινωνίας
|