Αποτελέσματα αναζήτησης

Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον

Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 6:00 μμ - 8:30 μμ Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Σίμος Παπαδόπουλος, διδάκτωρ Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, παιδαγωγός, εμψυχωτής θεάτρου

«Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά

 

Το βιωματικό εργαστήρι συνδέεται με την εισήγηση και αφορά στην αξιοποίηση της διερευνητικής δραματοποίησης (drama) για την ανάπτυξη της επικοινωνιακής μεθόδου (communicative approach) στο μάθημα της Γλώσσας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σκοπός του εργαστηρίου είναι να εμπλέξει, σε δραματικό περιβάλλον, τους συμμετέχοντες στον κόσμο του διηγήματος «Ο εγωιστής γίγαντας» του Όσκαρ Γουάιλντ και να αναπτύξει την επικοινωνιακή τους ικανότητα (communicative competence) δίνοντάςτους ευκαιρίες να δημιουργήσουν λόγο, προφορικό και γραπτό, κατάλληλο σε κοινωνικές και επικοινωνιακές περιστάσεις, που ενδιαφέρονται να εξερευνήσουν. Βασική προτεραιότητα θα δοθεί στη διερεύνηση των καταστάσεων, των συμπεριφορών, των στάσεων και των σχέσεων των χαρακτήρων μέσα από θεατρικές τεχνικές, όπως η παγωμένη εικόνα (still image), η ανίχνευση της σκέψης και της κοινωνικής κατάστασης (thought-tracking), η καρέκλα των αποκαλύψεων (hot seating), το παιχνίδι του ρόλου (role playing), η γραφή ημερολογίου, επιστολών, μηνυμάτων σε ρόλο (writing in role), κ.ά.

 

Ο Σίμος Παπαδόπουλος έχει κάνει σπουδές στις Επιστήμες της Αγωγής και το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Είναι παιδαγωγός, εμψυχωτής θεάτρου και διδάκτωρ της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει θέατρο στην εκπαίδευση στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αθηνών και σε σχολές θεάτρου.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Παπαδόπουλος Σίμος
Print

Number of views (1534)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
23

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
24

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
2526
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά