"Η θεραπευτική ιδιότητα του θεάτρου" - Ανταπόκριση από τη Συνδιάσκεψη του Μόσταρ, 2002
Ομιλία στη Διεθνή Συνδιάσκεψη της Αθήνας 2001
"Θεωρία & Πράξη" - Ανταπόκριση από το διεθνές συνέδριο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Εξετερ 2002
...στο θέατρο στην εκπαίδευση Eισήγηση στη Διεθνή Συνδιάσκεψη του Έξετερ, Απρίλιος 2002
σκέψεις πάνω στην εκπαίδευση των ηθοποιών και το σύστημα Στανισλάβσκι
Discovering seminal stories: community theatre as cultural memory; The Exwick project
Παρατηρήσεις στις από-αποικιοκρατικές συνέπειες της Μεθόδου Εκπαίδευσης των Ηθοποιών Σουζούκι
ένα εναλλακτικό μοντέλο
εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 - Ανταπόκριση
Από τη θεωρία στην πράξη Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 - Ανταπόκριση
Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 - 12 Αυγούστου 2003 - Ανταπόκριση των
Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών"
Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας
Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι
πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή
Mostar youth theatre festival 2003 a report by Christina Mouratidou
la performance comme pratique indisciplinee par Francine Chaîné (Canada)
Χιλιομόδι Κορινθίας, 22-27/8/2024
Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Γεωργία Μαυραγάνη
Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Σοφία Καραγιάννη
Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Sanja Krsmanović Tasić
Χιλιομόδι, 22-27/8/2024, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2024, Σόνια Ντόβα
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση
"Τηγκανά" - θεατρική παρασταση
Αθήνα, 27-28/9/2024 στο Θέατρο ΑΛΚΜΗΝΗ, Πάμε Θέατρο
Αθήνα 28 Σεπτεμβρίου 2024 η συμμετοχή του ΠΔΘΕ - "I didn't mean it!" από την Ομάδα Processes of Performing Arts
Καλαμάτα 28 Σεπτεμβρίου 2024, η συμμετοχή του ΠΔΘΕ
Φεμινιστικό Φεστιβάλ 2024
TheatreInMathematics2 (TiM^2) trainers training