|  | 
| Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ | 
| 26 | 27 | 28 | 1 | 2 
	
		
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
			"Στη χώρα του σώματος"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη | 3 
	
		
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
			"Στη χώρα του σώματος"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη | 4 
	
		
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
			"Στη χώρα του σώματος"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη | 
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 
	
		
			Ξένοι τόποι – οικεία δεινά
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης
			Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος
			Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη
			Φτιάχνοντας τους χαρακτήρες και τα πάθη τους
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Βασίλης Ραΐσης
			Παίζοντας με ποιήματα
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Σαχίνης
			Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Καλλιόπη Τσαρούχη
			H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη
			Θεατρικό Παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στέλιος Βγαγκές
			Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή: Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σμαρώ Γρηγοριάδου, Νίκος Γκόβας, Άρης Μπινιάρης
			Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
			Το αντικείμενο υποκείμενο
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στάθης Μαρκόπουλος
			Δημιουργικός χορός: επικοινωνία μέσω της κίνησης
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τέτη Νικολοπούλου
			Εισαγωγή στις βασικές αρχές του animation και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Νίκος Ρεπούλιος, Γεωργία Λουκοπούλου
			Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στις γιορτές του σχολείου
			Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τάκης Τζαμαργιάς
			mPPact - Επιμορφωτικό σεμινάριο
			Αθήνα, 10/3/2007, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς | 11 
	
		
			Εργαστήρι σκηνοθεσίας- υποκριτικής
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Φίλια Δενδρινού
			Εργαστήριο οπτικοακουστικής παιδείας
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μένης Θεοδωρίδης
			Ο Μάγος της Σκηνής": Προτάσεις και ιδέες για την διδασκαλία  της Θεατρικής Αγωγής στο Ημερήσιο πρόγραμμα και στο Ολοήμερο Σχολείο
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου
			Αυτοσχεδιάζοντας πάνω σε μια εικόνα
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Μώρου
			Η Τέχνη του Λόγου στο Θέατρο Αντικειμένων
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Παρούση, Κατερίνα Βλάχου
			Διδακτική του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Κώστας Φιλίππογλου
			Μια σπουδή στη Σκηνογραφία - από το κείμενο στο χώρο
			Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη | 
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 
	
		
			Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου
			"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα
			"Δραματοποίηση του μύθου"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
			Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου | 17 
	
		
			Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου
			"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα
			"Δραματοποίηση του μύθου"
			Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
			Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»
			Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή
			«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»
			Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άκυς Μητσούλης
			«Η Πεντάμορφη και το Τέρας-Το αόρατο παιδί: Δυο παραμύθια για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τον προσδιορισμό της Ταυτότητας»
			Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αριστέα Αρσενοπούλου, Ρίτσα Μαντζαβέλα
			«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση»
			Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Καραχάλιου | 18 | 
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |