Αποτελέσματα αναζήτησης

Διδάσκοντας αρχαίο δράμα στο σχολείο

Κέρκυρα, 31/1-15/2/2009, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 31/1/2009 5:00 μμ - 15/2/2009 8:30 μμ Export event

Θέατρο & Εκπαίδευση - σεμινάριο 40 ωρών υποκριτικής τέχνης για εκπαιδευτικούς
Κέρκυρα, 31 Ιανουαρίου - 15 Φεβρουαρίου 2009
Εισηγητές:
 η ηθοποιός - σκηνοθέτης Λυδία Κονιόρδου, η χορογράφος Έρση Πήττα, ο σκηνοθέτης Γιώργος Ζαμπουλάκης, ο μουσικός Γιώργος Μπουντουβής και ο σκηνογράφος - ενδυματολόγος Κωνσταντίνος Ζαμάνης.
Τόπος:
 1ο Γυμνάσιο Κέρκυρας, Ριζοσπαστών Βουλευτών 6
Οργάνωση: Δημοτικό  Περιφερειακό Θέατρο Κέρκυρας,  Κέντρο Έρευνας και Πρακτικών Εφαρμογών του Αρχαίου Δράματος «Δεσμοί»,  Εργαστήριο Τεκμηρίωσης Ιστορικής και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του τμήματος Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Συνεργαζόμενοι φορείς: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κέρκυρας

Σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της διδασκαλίας του αρχαίου ελληνικού δράματος στη μέση εκπαίδευση, πραγματοποιείται επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς. Το σεμινάριο θα είναι βιωματικό. Οι συμμετέχοντες θα πάρουν μέρος σε 5 εργαστήρια (κινησιολογίας, θεατρικού προσωπείου, μουσικής, σκηνογραφίας και υποκριτικής) συνολικής διάρκειας 40 ωρών. Τα εργαστήρια μπορούν να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, φοιτητές αλλά  και  όσοι  ενδιαφέρονται  για  θεατρικές  εφαρμογές  στην  εκπαιδευτική  διαδικασία. Προηγούμενη εμπειρία των συμμετεχόντων είναι επιθυμητή.
Πρόγραμμα: Σάββατο 31/1/09 17:00-21:00 Κινησιολογία, Ε. Πήττα, Κυριακή 1/2/09 11:00-14:00 Κινησιολογία, Ε. Πήττα 17:30-20:30 Κινησιολογία, Ε. Πήττα, Σάββατο 7/2/09 11:00-14:00 Θεατρικό προσωπείο, Γ. Ζαμπουλάκης 17:00-20:00 Μουσική, Γ. Μπουντουβής, Κυριακή 8/2/09 11:00-14:00 Θεατρικό προσωπείο, Γ. Ζαμπουλάκης 17:00-20:00 Μουσική, Γ. Μπουντουβής, Παρασκευή 13/2/09 17:00-21:00 Σκηνογραφία – Ενδυματολογία,  Κ. Ζαμάνης Σάββατο 14/2/09 11:00-14:00 Υποκριτική, Λ. Κονιόρδου 17:00-21:00 Υποκριτική, Λ. Κονιόρδου, Κυριακή 15/2/09 11:00-14:00 Υποκριτική, Λ. Κονιόρδου 16:30-20:30 Υποκριτική, Λ. Κονιόρδου 
ΥΠΟΒΟΛΗ  ΑΙΤΗΣΕΩΝ  και  ΕΓΓΡΑΦΕΣ:  στα γραφεία του  ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ, Γεωρ. Θεοτόκη 68, 2ος ορ., τηλ. 26610 40130 και 40136. 
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Κατερίνα Πολυχρονοπούλου, καλλιτεχνική Διευθύντρια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κέρκυρας, Μαργαρίτα Απέργη, εκπαιδευτικός, γρ. Κέρκυρας του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπ/ση, Σοφία Μαρόλλα, εκπαιδευτικός

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2009
Πόλεις
  • Κέρκυρα
Print

Number of views (1609)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάρτιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89
1011
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 11/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
12131415
16
«Exploring Contemporary Physical Theatre»

«Exploring Contemporary Physical Theatre»

Ηράκλειο 15-16/3/2025 σεμινάριο. Sanja Krsmanović Tasić
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
19
20
21
22
23
24252627
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
28
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
29
30
31123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά