Αποτελέσματα αναζήτησης

Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό Σχολείο»

Θεσσαλονίκη, 26-27/1/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/1/2007 4:00 μμ - 27/1/2007 3:00 μμ Export event

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα

«Η Θεατρική Αγωγή στο Δημοτικό σχολείο»

Ημερομηνίες: Παρασκευή 26 και Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2007
Ώρες: Παρασκευή 16.00-21.00 & Σάββατο 09.00-15.00
Τόπος: Θεσσαλονίκη, 100ο Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
(Πίσω από την Αγ. Μαρίνα στην Άνω Τούμπα, στο τέρμα της οδού Αδαμίδη, πρόσβαση από Περιφερειακό: έξοδος Τούμπα)

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θεατρολόγους, φοιτητές παιδαγωγικών σχολών.

Το Σεμινάριο περιλαμβάνει 4 διαφορετικά βιωματικά Εργαστήρια διάρκειας τεσσάρων ωρών το καθένα και μια συζήτηση για τη γενικότερη θέση του θεάτρου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Τα Εργαστήρια θα χρησιμοποιήσουν διαφορετικές τεχνικές όπως το θεατρικό παιχνίδι, τον αυτοσχεδιασμό, τη δραματοποίηση, κ.ά
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καθώς και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται για τη θεατρική αγωγή στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δύο από τα τέσσερα Εργαστήρια –ένα εργαστήριο κάθε μέρα και να πάρουν μέρος στη συζήτηση.
Θα δοθούν Βεβαιώσεις Συμμετοχής.

 

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ-ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ
Γιάννα Μαμακούκα, θεατρολόγος
Γιώργος Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός
Αντιγόνη Μώρου, εκπαιδευτικός, θεατρολόγος, μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου  της Θεατρικής Αγωγής στο Δημοτικό
Αργυρώ Σκίτσα, εκπαιδευτικός, μουσικοπαιδαγωγός
Χαρούλα Τερζητάνου, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Α/θμιας Εκπαίδευσης Αν. Θεσσαλονίκης

     ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ
     Παρασκευή 26/1/2007

16.00-16.30    Εγγραφές
16.30-16.45    Χαιρετισμοί
16.45-18.45    Εργαστήρια
18.45-19.15    Διάλειμμα
19.15-21.15    Εργαστήρια
     Σάββατο 27/1/2007
09.00-11.00    Εργαστήρια
11.00-11.30    Διάλειμμα
11.30-13.30    Εργαστήρια
13.30-15.00    Αξιολόγηση-Συζήτηση με τους εμψυχωτές-Βεβαιώσεις
 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ:    25 Ευρώ
Για μέλη με τακτοποιημένη συνδρομή 2007:    17 Ευρώ
Συνδυαστική τιμή:    α) Εγγραφή στο Δίκτυο, Συνδρομή 2007 και Σεμινάριο: 62 ευρώ
     β) Συνδρομή 2007 και σεμινάριο: 52 ευρώ

Οργανωτική Επιτροπή:
Ντίνα Τσολάκη, Πασχαλιά Μιχαλοπούλου, Μπέτυ Πουρσανίδου, Νανά Τσοσκούνογλου, Χαρίκλεια Τερζητάνου

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Μέλος του IDEA-International Drama/Theatre &n Education Association


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

Εργαστήριο 1
«Δραματοποίηση κειμένου: από το κείμενο στη δράση»

με την Αντιγόνη Μώρου, εκπαιδευτικό, θεατρολόγο,
μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου της Θεατρικής Αγωγής στο Δημοτικό

Κείμενο και εικόνα: 1) Λογοτ. Κείμενο Ηλ. Βενέζη, Η Χιονάτη της Πάρνηθας (Θεατρική Αγωγή, Βιβλίο Μαθητή, σ. 27)- 2).  Εικόνα: Πίνακας Άμβιχου, Κοπέλα στο παράθυρο, Εθνική Πινακοθήκη (Θεατρική Αγωγή, Βιβλίο Μαθητή, σ. 24)
Διδακτικά αντικείμενα που προσεγγίζουμε: Λογοτεχνία, Γλώσσα, Εικαστικά, Εμείς κι ο Κόσμος
Θεματική ενότητα: Επικοινωνία – Σχέσεις.
Στην αρχή προετοιμάζουμε την ομάδα με ασκήσεις ψυχοτεχνικής.
Στη συνέχεια, προχωράμε στη δραματοποίηση κειμένου και εικόνας. Η πορεία που ακολουθούμε είναι η εξής:
Ανάγνωση του έργου.
Κατανόηση του μύθου - Ανάλυση των δραματικών στοιχείων του έργου
Αυτοσχεδιασμός και επαλήθευση χαρακτήρων - Οργάνωση χώρου δράσης
Σύνθεση διαλόγων (βάσει των αυτοσχεδιασμών) - Εργαστήρι Γραφής
Χωριζόμαστε σε δύο ομάδες. Η μία θα δουλέψει πάνω στο κείμενο και η άλλη στην εικόνα. Διαβάζουμε το κείμενο και μελετάμε αντίστοιχα την εικόνα/ πίνακα.
Εντοπίζουμε στο κείμενο τα δραματικά στοιχεία και διακρίνουμε τις σκηνικές ενότητες στην εξέλιξή τους. Ορίζουμε κεντρικά σημεία για αυτοσχεδιασμό και προσεγγίζουμε τα θέματα και τις καταστάσεις. Ο διάλογος προκύπτει αβίαστα από τη δράση και καταγράφεται. Στην εξέλιξη μέσα από το εργαστήρι γραφής θα διαμορφώσουμε αντίστοιχα το δραματικό κείμενο. Με ανάλογο τρόπο δουλεύουμε πάνω στην εικόνα. Προσεγγίζουμε δραματικά την ιστορία της εικόνας, τα πρόσωπα και τη δράση τους.
Η δραματοποίηση ενδείκνυται για τη μελέτη διδακτικών αντικειμένων, γι’ αυτό επεξεργαζόμαστε τα παραδείγματά μας σε σχέση με τη Γλώσσα, Λογοτεχνία, Εικαστικά, Εμείς κι ο κόσμος.

 

Εργαστήριο 2
«Θεατρικό Παιχνίδι»
με  τη Γιάννα Μαμακούκα, θεατρολόγο

Ανάμεσα σε διαφορετικές τεχνικές θεάτρου: μιμική, σωματική έκφραση, δραματοποιήσεις κειμένων, εμψύχωση αντικειμένων… και σε παιχνίδια απ’ όλο τον κόσμο και τα χρόνια τα παλιά… θα προσεγγίσουμε το θεατρικό παιχνίδι σα μια πρόκληση για ολική δραστηριοποίηση του ατόμου μέσα σε μια ομάδα, με σκοπό τη δημιουργία μιας συλλογικής θεατρικής στιγμής.

Πώς  από αυτή τη στιγμή ανοίγουμε με τα παιδιά ένα παράθυρο στον κόσμο, στην κοινωνία μας, στην καλύτερη γνωριμία με τον εαυτό του, τους άλλους, το Άλλο; Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το θεατρικό παιχνίδι τόσο ως εργαλείο όσο και ως μύηση στη διαδικασία της καλλιτεχνικής δημιουργίας;

 

Εργαστήριο 3
«Παίζοντας μαθαίνω»

με το Γιώργο Μπινιάρη, σκηνοθέτη, ηθοποιό

Στο σεμινάριο αυτό θα ασχοληθούμε με βασικές ασκήσεις αυτοσχεδιασμού, θεατρικά παιχνίδια και ανάπτυξη θεμάτων που εμπεριέχονται στο βιβλίο της Θεατρικής Αγωγής. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην εκφραστική ανάγνωση των κειμένων με τους βασικούς κανόνες της προφορικότητας του λόγου. Μέσα απ’ αυτούς τους δρόμους θα επιχειρήσουμε να φτάσουμε στη θεατρική σύνθεση όπου τα επιμέρους στοιχεία του λόγου, του ρυθμού και της δράσης δημιουργούν αρμονικά το θεατρικό γεγονός. Η μέθοδος αυτή έχει παιδαγωγικό χαρακτήρα και χρησιμεύει τόσο στη θεατρική ομάδα του σχολείου όσο και στο μάθημα μέσα στη σχολική τάξη.

Το σεμινάριο θα έχει βιωματικό χαρακτήρα και παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με άνετα ρούχα.

 

Εργαστήριο 4
«Ο αυτοσχεδιασμός και το θεατρικό παιχνίδι ως εργαλεία διδασκαλίας»
με τις Αργυρώ Σκίτσα, εκπαιδευτικό, μουσικοπαιδαγωγό
& Χαρίκλεια Τερζητάνου, εκπαιδευτικό

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουμε τη μέθοδο και τον τρόπο με τον οποίο ο αυτοσχεδιασμός και το θεατρικό παιχνίδι στηρίζουν και εμπλουτίζουν τη διδασκαλία.

Με συγκεκριμένα παραδείγματα που αφορούν την Ιστορία, τη Γλώσσα και τα Μαθηματικά θα δούμε πώς μπορούμε να ενισχύσουμε τη φαντασία και τη δημιουργική έκφραση των μαθητών, οδηγώντας τους στην ουσιαστική κατάκτηση της γνώσης μέσα από έναν παιγνιώδη και κατά συνέπεια ενδιαφέροντα τρόπο.


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ

Η Γιάννα Μαμακούκα είναι πτυχιούχος της Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές  θεατρικές σπουδές (Licence, Maîtrise, D.E.A.) στο Παρίσι (Université Paris III). Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια σωματικής έκφρασης, κλόουν, κουκλοθέατρου, μιμικής, σκηνοθεσίας, μουσικού θεάτρου, φωνητικής, μοντέρνου χορού, παντομίμας και δημιουργίας μάσκας στη Γαλλία, Αγγλία, Σουηδία και Ελλάδα. Έχει εργασθεί ως βοηθός σκηνοθέτη στη Γαλλία και την Ελλάδα, ως σκηνοθέτις (“Il faut de l’ombre à la lumière”, Théâtre National de la Colline, Παρίσι, με τις αφηγήτριες παραμυθιών Α. Στρουμπούλη και Σ. Βούλγαρη στην Αθήνα), ως ηθοποιός («Απογραφή», στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, «Η πόλη των παρεκκλίσεων», Μασσαλία, «Εμείς θα κάνουμε τον γύρο του κόσμου», Μασσαλία), ως  κουκλοπαίκτρια («Ο Αρλεκίνος και η Σκιά του», και «Αποκάλυψη» στο Διεθνές Φεστιβάλ Ύδρας, «Δον Κιχώτης», Αθήνα, «Μικρές ερωτικές ιστορίες με τα δάχτυλα», Αθήνα). Έχει διευθύνει πολλά θεατρικά εργαστήρια για παιδιά  και ενηλίκους στη Γαλλία (Παρίσι και Μασσαλία) και στην Ελλάδα (Αθήνα και Θεσσαλονίκη) κι έχει διδάξει θεατρικά μαθήματα στη Γαλλία (Maison du Geste et de l’Image- Παρίσι, Lycée Colbert, Collège Anatole France και Lycée Pierre Puget, Μασσαλία) και την Ελλάδα (Σχολή Μωραΐτη στην Αθήνα και το Ινστιτούτο Θεατρικών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης). Δημιούργησε πρόσφατα ένα θέαμα για παιδιά με τίτλο «Εμείς θα κάνουμε το γύρο του κόσμου», βασισμένο στη μιμική, το κουκλοθέατρο, το χορό κλπ, όπου παίζει όλους τους ρόλους η ίδια. Το έργο παρουσιάστηκε στη Γαλλία (Μασσαλία) και παίζεται τώρα σε σχολεία και θέατρα στην Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Σέρρες και Αθήνα).

Ο Γιώργος Π. Μπινιάρης γεννήθηκε στην Αρχαία Κόρινθο. Θέατρο σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Λαϊκού Πειραματικού Θεάτρου και στην "Κινηματογραφική Σχολή Ε. Χατζίκου". Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με το "Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο" του Λεωνίδα Τριβιζά, το "Χοροθέατρο Ροές" της Σοφίας Σπυράτου, το "Θέατρο Σφενδόνη" της Άννας Κοκκίνου, και το "Απλό Θέατρο" του Αντώνη Αντύπα. Ως σκηνοθέτης συνεργάστηκε με τα Δημοτικά Θέατρα Λουτρακίου, Καστοριάς και Ναυπλίου και με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Χίο. Ως εμψυχωτής και δάσκαλος θεάτρου συνεργάστηκε με καλλιτεχνικούς και εκπαιδευτικούς οργανισμούς, όπως η Δραματική Σχολή "Μορφές" στο Θέατρο "Εμπρός", το Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, η Κουμαντάρειος Πινακοθήκη Σπάρτης και το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διδάσκει στα εκπαιδευτικά του προγράμματα. Είναι ιδρυτικό μέλος της καλλιτεχνικής και ερευνητικής ομάδας "Μυθολογία" για το θέατρο, το μύθο και τον ποιητικό λόγο. Σκηνοθετεί, διδάσκει και είναι υπεύθυνος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βορείου Αιγαίου, με έδρα τη Χίο.

Η Αντιγόνη Μώρου σπούδασε ελληνική φιλολογία στην Αθήνα. Έκανε D.E.A. και διδακτορικό στο θέατρο (Paris III, Sorbonne- 1986 και 1990). Παρακολούθησε ατελιέ και μαθήματα υποκριτικής και δραματικής τέχνης (Παρίσι, 1980-2). Εργάσθηκε ως εκπαιδευτικός σε δημόσια σχολεία (από το 1990 υπηρετεί στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων), με απόσπαση στο Πάντειο Παν/μιο ως συνεργάτις του Γ. Ανδρεάδη στο Αρχαίο Δράμα (1994-5) και στο ΥΠΕΠΘ στο Τμήμα Πολιτιστικών (οργάνωση και κριτική επιτροπή Πανελλήνιων Καλλιτεχνικών Μαθητικών Αγώνων Αρχαίου Δράματος και Σύγχρονου Θεάτρου, 1995-2000). Δίδαξε θέατρο στην εξομοίωση των δασκάλων (Παιδ/κό Τμήμα Παν/μιου Αθηνών, 1998). Οργάνωσε θεατρικά σεμινάρια και εργαστήρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Προγραμμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων της Α΄ Αθήνας (2003-6). Έχει δημοσιεύσει σε διάφορα περιοδικά άρθρα για το Αρχαίο Δράμα, για το Θέατρο και τη Δραματοποίηση στο σχολείο. Έχει πραγματοποιήσει ανακοινώσεις με τα ίδια θέματα σε Πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά συνέδρια. Συγγραφέας του Βιβλίου «Θεατρική Αγωγή Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού», 2006 (με Μ. Φραγκή, Π. Μουγιακάκο και Χ. Παπαδημούλη).

Η Αργυρώ Σκίτσα αποφοίτησε από το Α.Π.Θ. με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Από το 1990 εργάστηκε στην ειδική αγωγή ως εκπαιδεύτρια και συντονίστρια προγραμμάτων δημιουργικής έκφρασης και ανάπτυξης, κατάρτισης ατόμων με αναπηρίες και εκπαίδευσης εργαζομένων και εθελοντών σε θέματα κοινωνικής ευαισθητοποίησης. Δίδαξε στη Μέση Εκπαίδευση ως φιλόλογος και σε ΙΕΚ Προσχολικής Αγωγής για παιδιά με ειδικές ανάγκες ενώ συνεργάστηκε με ωδεία, παιδικούς σταθμούς σχολεία, κατασκηνώσεις και άλλους φορείς σε προγράμματα δημιουργικής απασχόλησης, θεατρικού παιχνιδιού, μουσικοκινητικής και οργάνωσης παιδικών παραστάσεων. Έχει συνεργαστεί φορείς ως συντονίστρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα για τον κοινωνικό αποκλεισμό των νέων και σε προγράμματα πολιτιστικών ανταλλαγών (Γαλλία, Βέλγιο, Ιρλανδία, Βουλγαρία). Εισηγήτρια σε σεμινάρια για θέματα ειδικής αγωγής, αντιμετώπισης προβλημάτων – συγκρούσεων στην τάξη, εμψύχωσης και επικοινωνίας μέσα από το παιχνίδι, θεατρικού παιχνιδιού, αφήγησης παραμυθιού και μουσικοκινητικής αγωγής καθώς και για την τέχνη στην εκπαίδευση. Επίσης, διοργανώνει επιμορφωτικά βιωματικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές καθώς και πολιτιστικές εκδηλώσεις για παιδιά σε συνεργασία με φορείς της πόλης. Είναι μέλος της ΟΜΕΡ από το 1994 έως σήμερα. Από το 1999 είναι υπεύθυνη του καλλιτεχνικού παιδαγωγικού εργαστηρίου «Σχεδία στην πόλη». Ιδρυτικό μέλος της Παιδαγωγικής Καλλιτεχνικής Ομάδας «Σχεδία» η οποία λειτουργεί με στόχο τη συνεχή εκπαίδευση  και ενημέρωση καθώς και τη δημιουργία καλλιτεχνικών δράσεων – παρεμβάσεων για τα παιδιά στην πόλη αλλά και την επαρχία.

H Χαρίκλεια Τερζητάνου αποφοίτησε από την Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης το 1985 και ολοκλήρωσε το πρόγραμμα εξομοίωσης του Π.Τ. το 1993. Παρακολούθησε ένα χρόνο μαθήματα στο ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής. Γνωρίζει αγγλικά, γερμανικά και γαλλικά. Ασχολήθηκε από την εφηβική ηλικία με το μοντέρνο χορό και έκανε μαθήματα χορογραφίας. Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια ασχολείται με τη μουσικοκινητική  και τη διδασκαλία των παραδοσιακών χορών  στο Λαογραφικό Όμιλο Παπάφη, με τον οποίο σκηνοθέτησε και επιμελήθηκε τη δίωρη παράσταση «Χορεύοντας στα κύματα», στο τμήμα παραδοσιακών χορών της Β΄ ΕΛΜΕ και σε παιδικά τμήματα δημοτικών σχολείων. Υπήρξε επί εννέα χρόνια πρόεδρος  του Εργαστηρίου Παραδοσιακών Χορών Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νομού Θεσ/νίκης και συμμετείχε ως πρωτοχορεύτρια σε πολλές παραστάσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 2005 ήταν εμψυχώτρια σε δύο εργαστήρια για εκπαιδευτικούς της Φυσ. Αγωγής με θέμα τη διδασκαλία των παραδοσιακών χορών μέσα από τη μουσικοκινητική αγωγή. Παρακολούθησε πολλά εκπαιδευτικά σεμινάρια θεατρικής και αισθητικής αγωγής. Στα σχολεία που υπηρέτησε σκηνοθέτησε  θεατρικά έργα και επιμελήθηκε διαθεματικά εκπαιδευτικά προγράμματα που κατέληγαν σε παράσταση παντομίμας. Τα παραπάνω παρουσιάστηκαν στο θέατρο «ΑΝΕΤΟΝ» και στις μαθητικές συναντήσεις του Δ’ Δημοτικού Διαμερίσματος του Δήμου Θεσσαλονίκης. Επίσης, εργάστηκε και ως δασκάλα εικαστικών.  Ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων της Δ/νσης Π.Ε. Αν. Θεσ/νίκης από το σχολικό έτος 2003-2004 έχει οργανώσει βιωματικά σεμινάρια, έχει παρουσιάσει εισηγήσεις και έχει εκπονήσει ηλεκτρονικό υλικό για τους εκπαιδευτικούς της Π.Ε.


ΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Print

Number of views (1118)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά