Αποτελέσματα αναζήτησης

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Τρίκαλα, 15/04/2022, Εργαστήριο για μαθητές, Νηπιαγωγείο Φλαμουλίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/4/2022 10:00 πμ - 12:00 μμ Export event

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Τρίκαλα  15/04/2022
Εργαστήριο για μαθητές-παρέμβαση θεατροπαιδαγωγού (Δράση 2)

Νηπιαγωγείο Φλαμουλίου (https://blogs.sch.gr/nipflamoutri/3o-ergastiri-dexiotiton/)

Εμψυχώτρια: Αντονέλλα Χήρα, Σόνια Ντόβα

Εκπαιδευτικός: Άννα Χηνοπούλου

Παίρνουν μέρος: 13 μαθητές

  

    

Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.

Σχεδιασμός: Ειρήνη Μαρνά, θεατροπαιδαγωγός

Σύντομη περιγραφή: Με αφόρμηση το λαϊκό παραμύθι από το Σουδάν με τίτλο “Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;” οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν το θέμα της διαφορετικότητας. Στο προστατευτικό πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Δράματος θα αναγνωρίσουν πώς αντιλαμβάνονται τον ρόλο του αδύναμου και απομονωμένου εξαιτίας κάποιων εξωτερικών χαρακτηριστικών, πώς αυτός δομείται από το κοινωνικό πλαίσιο και πώς θα μπορούσε να ανακατασκευαστεί.Με τη βιωματική τους συμμετοχή θα προετοιμαστούν παράλληλα να αλλάξουν αυτούς τους κανόνες και να ενδυναμώσουν τον ήρωα που βρίσκεται σε αυτή τη δυσμενή θέση.

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Εργαστήρια για Μαθητές
  • Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;
Έτος
  • 2022 β' τρίμηνο
Πόλεις
  • Τρίκαλα
Εμψυχωτές
  • Χήρα Αντονέλλα
  • Ντόβα Σόνια
Σχολεία
  • Νηπιαγωγείο Φλαμουλίου
Print

Number of views (1508)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά