Αποτελέσματα αναζήτησης

"GUMMO GAMMA GIMMI" «μόνο ο γρηγορότερος θα επιβιώσει»

"GUMMO GAMMA GIMMI" «μόνο ο γρηγορότερος θα επιβιώσει»

Σπέτσες, 20-25/8/2006, Εργαστήριο, Uta Plate, Michael Stasik

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/8/2006 12:00 μμ - 25/8/2006 11:00 πμ Export event

Σπέτσες, 20-25 Αυγούστου 2006
5η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Σπέτσες 2006
«Τεχνικές αφήγησης και θεατρική δημιουργία»


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 “GUMMO GAMMA GIMMI” «μόνο ο γρηγορότερος θα επιβιώσει» 
Uta Plate σκηνοθέτις, ηθοποιός, υπεύθυνη εκπαιδευτικών και ερευνητικών προγραμμάτων Schaubühne am Lehniner Platz, Βερολίνο, Γερμανία &
Michael Stasik δραματουργός, Πολωνία/ Γερμανία

Στη διάρκεια του εργαστηρίου, η ομάδα δημιούργησε ένα δρώμενο- παράσταση, που βασιζόταν στην υπόκριση και στην κίνηση. Όλοι οι συμμετέχοντες συνέβαλαν με τις απόψεις και τις ιδέες τους. Από την μια πλευρά υπήρχε μια καθαρή δομή κι από την άλλη πολύς χώρος για ελεύθερο αυτοσχεδιασμό. Οι προσωπικές εμπειρίες  ενσωματώθηκαν στο δρώμενο. Μαζί δημιουργήσαμε ένα ιδιαίτερο έργο, που μιλούσε, άμεσα ή έμμεσα, για τη δική μας ζωή και τις απόψεις μας. Η ΠΛΟΚΗ: Θέλαμε να μιλήσουμε για τις μικρές ιστορίες που συμβαίνουν στις μεγάλες πόλεις. Ιστορίες για την τρέλα της καθημερινής μας ζωής. Καθένας μας προσλαμβάνει τον άλλο ως ένα εμπόδιο που πρέπει να εκμηδενίσει. Ο κόσμος μας καθορίζεται από κανόνες. Η σκηνή είναι ένα πεδίο δράσης, στο οποίο οι ηθοποιοί είναι παίκτες παγιδευμένοι σε διαγωνισμούς επιβίωσης. Όλο και πιο συχνά πρέπει να τρέχουν πάνω-κάτω στη σκηνή μέχρι να ανακαλύψουν το πιο ασφαλές της σημείο. Καθένας μπορεί να βασιστεί μόνο στον εαυτό του- όλοι είναι εναντίον όλων. Όποιος δεν είναι αρκετά προσεχτικός, βγαίνει εκτός. Αυτό που ξεκινά ως απλός διαπληκτισμός για μια θέση πάρκινγκ, εξελίσσεται και φτάνει να γίνει έξωση από ένα διαμέρισμα ή απόλυση από τη δουλειά ή παύση μιας άδειας παραμονής στη χώρα. Η πίεση αυξάνει σε τέτοιο βαθμό, μέχρι να καταρρεύσουν όλοι. Οι χαρακτήρες καταργούσαν τους υπάρχοντες κανόνες και απολάμβαναν ένα νέο, απελευθερωμένο κόσμο. Το πεδίο δράσης καθάρισε, οι χαρακτήρες ανακάλυπταν νέες κινήσεις και μια καινούργια γλώσσα, δημιουργώντας έτσι μια νέα κοινότητα. Εξερευνήσαμε τρόπους για να εκφράσουμε το όραμα μας για έναν διαφορετικό κόσμο. Τι συμβαίνει όταν οι κανόνες διαλύονται; Πόσοι διαφορετικοί κόσμοι μπορεί να υπάρξουν ;Οι συμμετέχοντες έφεραν μαζί τους  ένα cd με ένα μουσικό κομμάτι με το οποίο ταυτίζονταν.Το εργαστήριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς, φοιτητές, θεατρολόγους, ηθοποιούς ή σκηνοθέτες/εμψυχωτές νεανικών ομάδων. 

Μετά το πέρας των σπουδών της στην πολιτισμική εκπαίδευση στο Χίλντεσχαιμ της Γερμανίας, η Uta Plate-Ούτα Πλάτε συνεργάστηκε ως σκηνοθέτις με τον αφρικανο-γερμανικό θίασο «Rangi Moja», που τον αποτελούσαν Αφρικανοί πρόσφυγες και Γερμανοί φοιτητές. Οι διαπολιτισμικές ανταλλαγές μέσα στο «Rangi Moja» παρουσιάζονται στο βιβλίο της με τον τίτλο 'Fremd bleiben', «Παραμένοντας ξένοι», που έγραψε μαζί με τον Wiebke von Bernstorff, (εκδόσεις IKO 1997). Το 1996 συνεργάζεται με το Θέατρο του Nordhausen στη δημιουργία ενός προγράμματος για το «θέατρο στη φυλακή», σε συνεργασία με το τοπικό Yπουργείο Δικαιοσύνης. Η ίδια εφάρμοσε το πρόγραμμα για δυόμισι χρόνια, δημιουργώντας έργα μαζί με νέους άνδρες που εξέτιαν την ποινή τους στη φυλακή του Ίχτερχαουσεν, κοντά στην πόλη Έρφουρτ. Παράλληλα, οργάνωνε θεατρικά προγράμματα με ηλικιωμένους σε γηροκομεία ή με παιδιά που ζούσαν σε σπίτια προσφύγων που ζητούσαν άσυλο. Το 1999, έγινε μέλος του θιάσου της Schaubühne am Lehniner Platz, μία από τους λίγους εκπαιδευτικούς που ενσωματώθηκαν ενεργά και ουσιαστικά στην καλλιτεχνική ομάδα του θιάσου. Η Πλάτε εντάσσει στις παραγωγές του Θεάτρου εργαστήρια και συζητήσεις μετά τις παραστάσεις, προσφέροντας έτσι μια διαφορετική προσέγγιση στο περιεχόμενο των έργων που παίζονται, μέσα στο πλαίσιο του «εργαστηρίου» της Schaubühne. Σε συνεργασία με σχολεία και πανεπιστήμια, δημιουργεί επαφές με νέες ομάδες κοινού. Παράλληλα, διευθύνει τον θίασο 'Die Zwiefachen', που παρουσιάζει μέσα από εργαστήρια αυτοσχεδιασμού, κίνησης και γραφής, μια παράσταση κάθε χρόνο. Η παράσταση παρουσιάζεται στο Στούντιο της Schaubühne και σε περιοδεία στη Γερμανία. Τα μέλη του θιάσου, ηλικίας 16 ως 23 ετών, ανήκουν σε ένα πρόγραμμα με αντικείμενο την κατοικία που διευθύνεται από κοινωνικούς λειτουργούς. Παράλληλα με τη δουλειά της στη Schaubühne, η Ούτα Πλάτε οργανώνει θεατρικά εργαστήρια και σεμινάρια κίνησης σε διάφορα μέρη του κόσμου, όπως στο Πανεπιστήμιο του Σαντιάγκο (Χιλή, 2004) και το Πανεπιστήμιο του Πεκίνου (Κίνα, 2005).  

Ο Michael Stasik-Μίχαελ Στάσικ γεννήθηκε στην Πολωνία (Bydgoszcz). Το 1986, εγκαταστάθηκε στο Δυτικό Βερολίνο. Εκπαιδεύτηκε στο Θεατρο-παιδαγωγικό τμήμα του θεάτρου Schaubühne στο Βερολίνο (2001) και στο Τμήμα Τύπου της «Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης 2010» Γκόρλιτς (2005). Σπούδασε Φιλοσοφία, Ιστορία και Αφρικανικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Χούμπολτ του Βερολίνου, πολωνικά και Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο Jagiellonian της Κρακοβίας και είναι υπότροφος του Πανεπιστημίου Bρόκλαβ με αντικείμενο τις Πολιτικές και Ευρωπαϊκές Σπουδές. Συμμετείχε στη δημιουργία, οργάνωση και διεύθυνση ενός θιάσου με νέους στην Άκρα της Γκάνα και στην προσπάθεια για δημιουργία συνθηκών δουλειάς μέσα από καλλιτεχνικές- πολιτιστικές δράσεις για εθελοντές στην Γκάνα και την Ακτή του Ελεφαντοστού. Από τον Οκτώβριο του 2005 συνεργάζεται με τον Daniel Banaczek, καλλιτέχνη video και performance. 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Σπέτσες
Εμψυχωτές
  • Plate Uta
  • Stasik Michael
Print

Number of views (1262)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
2930
1
2345
67
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά