Αποτελέσματα αναζήτησης

H δραματοποίηση ως διαδικασία θεατρικής εμψύχωσης στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου

H δραματοποίηση ως διαδικασία θεατρικής εμψύχωσης στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου

Αθήνα, 13/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Τάκης Τζαμαργιάς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 6:30 μμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

H δραματοποίηση ως διαδικασία θεατρικής εμψύχωσης στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του σχολείου
Τάκης Τζαμαργιάς, εκπαιδευτικός, σκηνοθέτης

Ολοένα και περισσότεροι εκπαιδευτικοί με παιδαγωγική κατάρτιση και ευαισθησία ανατρέχουν σε πιο σύγχρονες πηγές και αξιοποιούν σημαντικά λογοτεχνικά κείμενα της παγκόσμιας και σύγχρονης Γραμματείας προκειμένου να κάνουν τους μαθητές τους κοινωνούς των ιδεών και αξιών που απορρέουν από αυτά. Στην προσπάθειά τους όμως να εντάξουν τα κείμενα αυτά στο πλαίσιο της γιορτής αδυνατούν να τα αξιοποιήσουν συνθετικά στη σκηνή του σχολείου και τελικά οδηγούνται σε αυτό που θέλουν να αποφύγουν, δηλαδή τη "σχολειοποίηση" της εκδήλωσης. Το περιεχόμενο του εργαστηρίου επικεντρώνεται στις μορφές της "θεατρικής εμψύχωσης" για την από σκηνής ανάδειξη των λογοτεχνικών κειμένων και στην παιδαγωγική ωφελιμότητα της δραματικής μεθόδου στην εκπαιδευτική πρακτική των γιορτών του σχολείου, με τη βοήθεια της οποίας αναπτύσσεται η ικανότητα των μαθητών όχι μόνο να ανταποκρίνονται στα κείμενα, αλλά και να συμμετέχουν στην ανα-δημιουργία τους με όρους καλλιτεχνικούς, ώστε η γιορτή να αναδεικνύεται σε κάτι ξεχωριστό και "μη αναμενόμενο",σε μέρα ομαδικής ευαισθησίας για τους μετέχοντες.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Τζαμαργιάς Τάκης
Print

Number of views (1627)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
23

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
24

TheatreInMathematics2 (TiM^2)

Covilha Portugal 22-24/10/2025 partners meeting
2526
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά