Αποτελέσματα αναζήτησης

“ΧΩΡ-εύουμε;”

“ΧΩΡ-εύουμε;”

Χιλιομόδι Κορινθίας 25/8/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς. Χριστίνα Γούση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2024 5:30 μμ - 8:30 μμ Export event

"ΧΩΡ-εύουμε;"
Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της Θεατρικής Καλοκαιρινής Κατασκήνωσης 2024
Εμψύχωση Χριστίνα Γούση

Χιλιομόδι Κορινθίας 25/8/2024, 5.30μμ-8.30μμ

Περιγραφή Εργαστηρίου: Ιστορικά, η πόλη γεννιέται από τη συνάντηση: τη συνάθροιση ανθρώπων, την ανταλλαγή αγαθών και ιδεών, τη συλλογική δράση, τον ανταγωνισμό ή ακόμα τον πόλεμο. Από αυτή τη σκοπιά, η πόλη είναι εξαρχής ένας δημόσιος χώρος. Στο μυθιστόρημα του Ίταλο Καλβίνο “Αόρατες Πόλεις” ο Μάρκο Πόλο ταξιδεύει στις πόλεις της αχανούς κινεζικής αυτοκρατορίας για χάρη του κινέζου αυτοκράτορα Κουμπλάι Χαν. Όταν η περιπλάνηση του τελειώσει, θα αφηγηθεί τις εμπειρίες του στον μεγάλο αυτοκράτορα. Ο Πόλο, ως επισκέπτης, χαρτογραφεί τις πολλαπλές εμπειρίες των κατοίκων και κυρίως τις “πληγές” των πόλεων. Οι πόλεις που επισκέφτηκε είναι άραγε φανταστικές ή μήπως οι ουτοπικές εκδοχές αυτών που αντίκρισε;  «Τι είναι όμως σήμερα η πόλη για μας; Σκέφτομαι ότι έγραψα κάτι σαν τελευταίο ποίημα αγάπης για τις πόλεις, τη στιγμή που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τις ζήσουμε.» Italo Calvino. Ακολουθώντας τον προβληματισμό που θέτει ο συγγραφέας, στο εργαστήριο «Χωρ-εύουμε», θα επιχειρήσουμε να περπατήσουμε μέσα στην πόλη που ζούμε και να την αναδημιουργήσουμε. Ας εξερευνήσουμε τον χώρο που βρίσκεται μέσα και γύρω από εμάς μέσω των αισθήσεων. Χώρος είμαστε εμείς, το σπίτι μας, η γειτονιά μας και η πόλη μας. Χώρος είναι οι αναμνήσεις, τα συναισθήματα, μια μυρωδιά, ένας ήχος, μια φωτογραφία ενός κτιρίου που κάποτε υπήρξε ή ένας μη-τόπος όπου θα θέλαμε να κατοικήσουμε.  
Τα εργαλεία μας θα είναι Τεχνικές Θεάτρου και Εκπαιδευτικού Δράματος, Δημιουργική Γραφή, Φωτογραφία, Τεχνικές Θεάτρου της Επινόησης.

Το εργαστήρι «ΧΩΡ-εύουμε;» εμπνεύστηκαν στην περίοδο της καραντίνας, η Άλκηστις Βασιλάκου και η Χριστίνα Γούση
Το εργαστήριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό και περιλαμβάνει κινητικές ασκήσεις και ασκήσεις με σωματική επαφή.

Η Χριστίνα Γούση είναι απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας,Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού ΠανεπιστημίουΑθηνών. Το «μικρόβιο» του θεάτρου την οδηγεί στο θέατρο Επί Κολωνώόπου γνωρίζει για πρώτη φορά την συμβολή των θεατρικών τεχνικών στην εκπαίδευση. Λίγα χρόνια αργότερα, ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό « ΗΔραματική Τέχνη και οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση» στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών της, γράφει το πρώτο της παραμύθι, κατασκευάζει την πρώτη κούκλα κουκλοθεάτρου και σχεδιάζει τη διδασκαλία της Ιλιάδας με θεατρικές τεχνικές στο πλαίσιο της διπλωματικής της εργασίας. Στη συνέχεια, γίνεται μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στη Εκπαίδευση και συμμετέχει σε σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων και δράσεων. Το 2020, συμμετέχει στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του LEARN INN ΕΚΠΑ «Εμψύχωση και ενδυνάμωση ομάδων» ενώ συνεχίζει με το πρόγραμμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση». Το σχολικό έτος 2019-2020, αναλαμβάνει την διδασκαλία και εμψύχωση θεάτρου για παιδιά και εφήβους στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Νότος» στο Ηράκλειο της Κρήτης. Από το 2014 ασχολείται με την διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων ενώ δεν παύει να ψάχνει ευκαιρίες να «μπολιάσει» το θέατρο με τη εκπαίδευση

 

Οργάνωση: -Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr / τηλ. 2106541600 /  Έλενα Φανιουδάκη,  6971872687

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2024 γ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Κορινθία
  • Χιλιομόδι Κορινθίας
Εμψυχωτές
  • Γούση Χριστίνα
Print

Number of views (906)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά