Αποτελέσματα αναζήτησης

Η φαντασία κάνει φασαρία: Μπορεί η φαντασία να διεκδικήσει τον χώρο της στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον;

Η φαντασία κάνει φασαρία: Μπορεί η φαντασία να διεκδικήσει τον χώρο της στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον;

Αθήνα, 22/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Έφη Βλαχογιάννη, Νίκη Καράλη, Ιουλία Πύρρου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/11/2014 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

«Θέατρο και δικαίωμα στην εκπαίδευση»
Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο
(5΄από Σταθμό ΗΣΑΠ Θησείου, στον πεζόδρομο παράλληλα και ακριβώς διπλά στις γραμμές)
Είσοδος ελεύθερη

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 22/11/2014

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Εργαστήριο 12: 3.45μμ-6.45μμ.Η φαντασία κάνει φασαρία: Μπορεί η φαντασία να διεκδικήσει τον χώρο της στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον;
Από τη "Συντεχνία του γέλιου": Έφη Βλαχογιάννη, ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός, Νίκη Καράλη, ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός, Ιουλία Πύρρου, ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός
Ένα βιωματικό εργαστήριο βασισμένο στα θέματα της παράστασης «Τζέλα, Λέλα, Κόρνας και Κλεομένης» του Volker Ludwig σε μετάφραση και διασκευή του Βασίλη Κουκαλάνι. Μέσα από το έργο, που αναφέρεται στην αστική απομόνωση, στη δίψα για κοινωνικοποίηση και στο φυσικό δικαίωμα των παιδιών στο παιχνίδι, προβάλλεται ένα μοντέλο ανακατάληψης και επανάχρησης του σύγχρονου αστικού χώρου. Αν η σημερινή κοινωνία έχει μια περιοριστική, φοβική και ελεγκτική προσέγγιση του δημόσιου χώρου, τί είναι αυτό που μπορεί να μας κάνει να σπάσουμε αυτή τη σύμβαση; Πώς τα παιδιά περιγελάνε την εξουσία και τους ενήλικες και καταφέρνουν να κυνηγήσουν μια άλλη πραγματικότητα; Στόχος του εργαστηρίου είναι να διερευνήσει τα θέματα του έργου μέσα από τις τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος και να προτείνει στους συμμετέχοντες τρόπους εμβάθυνσης σε αυτά.
Η ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΟΥ ΓΕΛΙΟΥ: "Συντεχνία", όπως παλιά οι βυρσοδέψες ή οι ωρολογοποιοί. Όμως το αγαθό που εμείς παράγουμε και προάγουμε είναι το γέλιο! Εξαιρετικής ποιότητας, 100% οργανικό, μη ελεγχόμενο γέλιο που ευφραίνει καρδίας και απελευθερώνει την αναίτια χαρά της ύπαρξης. Επιπλέον, γέλιο του Τσάρλι Τσάπλιν, ανατρεπτικό και σκωπτικό, το μυστικό όπλο των παιδιών όταν βγάζουν τη γλώσσα στους μεγάλους και των αδύνατων όταν περιπαίζουν τους ισχυρούς. Το γέλιο, τέλος, της συγκίνησης όταν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου στον απέναντι, εκείνο που ενώνει τους ανθρώπους καθώς τους σταματάει από το να σκέφτονται με το νου.

Η Έφη Βλαχογιάννη είναι ηθοποιός και θεατρολόγος. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεάτρου του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της δραματικής σχολής του Ωδείου Αθηνών. Είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια του τμήματος “Drama in education” στο Τrinity College του Δουβλίνου. Έχει συμμετάσχει σαν ηθοποιός στην θεατρική διασκευή της “Σονάτας του σεληνόφωτος” σε σκηνοθεσία Σωτήρη Μπαμπατζάνη, στην παράσταση “Καβαλλάρηδες στη Θάλασσα” σε σκηνοθεσία της Άννας Κοκκίνου, στην “Oμηριαδα” του Δημήτρη Δημητριάδη σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Κατσώλη. Συμμετείχε σαν συγγραφέας και ηθοποιός στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα “Παίζοντας της ιστορίες του κόσμου για να αλλάξουμε τον κόσμο” σε σκηνοθεσία David Pammenter, που οργάνωσε το Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση.Έχει κάνει αφηγήσεις παραμυθιών στο Μουσείο Μπενάκη και σε διαφορά άλλα πολιτιστικά κέντρα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται σαν θεατροπαιδαγωγός σε εφηβικές παραστάσεις όπως “Ρωμαίος και Ιουλιέττα” και “Ψωνίζοντας για παπούτσια” σε σκηνοθεσία Κατερίνας Μπερδέκα. Είναι υπεύθυνη διοργάνωσης του φεστιβάλ «Παιδιά εν δράση στην Πάρο”. Συνεργάζεται με τη θεατροπαιδαγωγική ομάδα «δια-δρω-μές» για το πρόγραμμα Θεάτρου στην Εκπαίδευση «Παρέα με τα επτά κατσικάκια λίγο πριν έρθει ο λύκος».

Η Νίκη Καράλη είναι ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός με ειδίκευση στις τεχνικές σωματικού θεάτρου και τη δημιουργία θεάτρου (devised theatre), που βασίζονται στη διδασκαλία του Jacques Lecoq. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Αρχή της Νέλλης Καρρά, του London International School of Performing Arts (LISPA) και του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είναι ιδρυτικό μέλος των θεατρικών ομάδων 'Θείες' στην Αθήνα και 'Lyrebird Theatre Company' στο Λονδίνο. 'Eχει πραγματοποιήσει σπουδές πάνω στο Εκπαιδευτικό Δράμα με τους Πέγκυ Στεφανίδου, Chris Cooper και Κώστα Αμοιρόπουλο. Διδάσκει θεατρικό παιχνίδι και ασχολείται με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για παιδιά. Από την άνοιξη του 2014 πραγματοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα 'Τα Παιδιά Ανακαλύπτουν τον Κεραμεικό'.

Ιουλία Πύρρου είναι ηθοποιός και θεατροπαιδαγωγός. Σπούδασε ιστορία και αρχαιολογία στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, υποκριτική στη σχολή «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στο εκπαιδευτικό δράμα στο πανεπιστήμιο Trinity College of Dublin. Έχει εργαστεί στη σχολή Χιλλ, στο Παιδικό Εργαστήρι του Εθνικού Θεάτρου, στη Σχολή Μωραΐτη και σε άλλους χώρους της ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης πάνω στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Συνεργάζεται με τη θεατροπαιδαγωγική ομάδα «δια-δρω-μές» για την πραγματοποίηση εργαστηρίου εκπαιδευτικού δράματος σε παιδιά, καθώς και για το πρόγραμμα Θεάτρου στην Εκπαίδευση «Παρέα με τα επτά κατσικάκια λίγο πριν έρθει ο λύκος». Από την άνοιξη του 2014 πραγματοποιεί εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού με θέμα την εξερεύνηση του αρχαιολογικού χώρου του Κεραμεικού.


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2014
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Πύρρου Ιουλία
  • Καράλη Νίκη
  • Βλαχογιάννη Έφη
Print

Number of views (1473)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά