Αποτελέσματα αναζήτησης

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

Ημερίδα - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

Πάτρα, 3/12/2017, Το πρόγραμμα της ημερίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/12/2017 9:30 πμ - 2:00 μμ Export event

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Ημερίδα
Βιωματικά Εργαστήρια - Δρώμενα - Εισηγήσεις

Πάτρα, Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Ώρες: 9:30 - 14:00

στο 6ο Γυμνάσιο Πάτρας (Έλληνος Στρατιώτου και Αγίας Σοφίας)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

Για άλλη μια φορά φέτος Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση που έχει οριστεί διεθνώς για τις 27 Νοεμβρίου. Στη σημερινή κρίσιμη κατάσταση, όπου ο ρόλος του πολίτη είναι ουσιαστικός και αναγκαίος, πιστεύουμε ότι το Θέατρο μπορεί με βιωματικές τεχνικές και προσεγγίσεις να διαμορφώσει τις συνθήκες για την ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα και στη γενικότερη ενεργοποίησή τους.
Το 2017 στις εκδηλώσεις στην Ελλάδα συμμετέχει και το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Στην Πάτρα το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αχαΐας διοργανώνει Ημερίδα τη ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017 που περιλαμβάνει βιωματικά εργαστήρια σε ομάδες, δρώμενα και εισηγήσεις και συζήτηση σε ολομέλεια. 
Είσοδος ελεύθερη


Οι εγγραφές στα εργαστήρια θα γίνουν κατά τη προσέλευση με σειρά προτεραιότητας.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
9.30-10.00 Εγγραφές - δηλώσεις εργαστηρίων 

10.00-11.00 Εισήγηση-Παρουσίαση (Ολομέλεια)
«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017: ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη»
α) Κατερίνα Στεφάνου, εκπαιδευτικός, συντονίστρια Γραφείου Αχαΐας: «Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση – Μπροστά στις νέες προκλήσεις»
β) Γιώργος Μπεκιάρης, εκπαιδευτικός: «Το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» μπροστά στις νέες προκλήσεις»

γ) Δήμητρα Μαντζάνα, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια:  «Εαυτός κ ταυτότητα»

δ) Χοροθεατρική δράση- παράσταση «Ενθύμηση: Γέφυρα ύπαρξης και απώλειας...»  από ομάδα μαθητών του 13ου Γυμνασίου Πάτρας. Εκπαιδευτές- εμψυχωτές: Γιάννης Βλάχος, Γιολδάση Βασιλική και Γιώτα Τσουκαλά
11.00- 11.15 Διάλειμμα για καφέ.

11.15-14.00 Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες)

Εργαστήριο1:  «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»
Εμψυχωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Κατερίνα Στεφάνου

Συντελεστές: Ελένη Κίτσου, Γιάννης Κουτρουμάνης, Χρήστος Μπουρνάκας, Νίκη Φραγκέλλη. 

Εργαστήριο 2:  «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου...»
Εμψυχώτρια: Γιούλη Δούβου.

Εργαστήριο 3:  «Πολίτες του κόσμου το σώμα πάντα λέει την αλήθεια»
Εμψυχώτρια: Μαρίνα Αγγελάτου.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αχαΐας
Οργανωτική επιτροπή: Κατερίνα Στεφάνου, Γιούλη Δούβου, Γιάννης Βλάχος, Κωνσταντίνα Τσιράκη, Πάνος Βασιλακόπουλος.
Συνεργασία:  Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας -Τμήματα  Αγωγής Υγείας & Πολιτιστικών Θεμάτων, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας-Τμήματα Αγωγής Υγείας & Πολιτιστικών Θεμάτων, Θεατρικό εργαστήρι για παιδιά και εφήβους του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα ΠαιΘέΑ, 6ο Γυμνάσιο Πάτρας
ΠΛΗΡ. www.TheatroEdu.gr

 

 

ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

 

Εργαστήριο1:  «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»
Εμψυχωτές: Γιώργος Μπεκιάρης, Κατερίνα Στεφάνου
“Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας” είναι ένα εργαστήριο-παράσταση θεάτρου φόρουμ. Το εργαστήριο-παράσταση διαπραγματεύεται θέματα όπως η αλληλεγγύη, η αποδοχή του «άλλου» και η αντιμετώπιση της ξενοφοβίας. Απευθύνεται σε εφήβους, σε εκπαιδευτικούς και σε μέλη της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας και επιχειρεί να θέσει τους συμμετέχοντες απέναντι σε προσωπικές και κοινωνικές στάσεις, ιδανικά, επιθυμίες και ευθύνες. Μέρος Α: παιχνίδια ενεργοποίησης του σώματος και το νου ως μέσου εισαγωγής στα εργαλεία και στις έννοιες που θα ακολουθήσουν. Ακολουθεί το «πακέτο εξερεύνησης»  με στοιχεία από το Θέατρο Εικόνας και τεχνικές από το Θέατρο Ντοκουμέντο. Μέρος Β: παρουσίαση της παράστασης “Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας” η οποία ακολουθείται από συζήτηση πάνω στους χαρακτήρες του έργου μέσω της τεχνικής της «ανακριτικής καρέκλας». Μέρος Γ: το «Φόρουμ», κατά το οποίο η παράσταση ξαναπαίζεται και το κοινό παρεμβαίνει επί της σκηνής προσπαθώντας με αυτοσχεδιασμούς να ενδυναμώσει τον χαρακτήρα  ο οποίος έχει ανάγκη και να οδηγήσει την ιστορία σε ένα διαφορετικό τέλος.

 

Εργαστήριο 2:  «Καθρέφτη, καθρεφτάκι μου...»
Εμψυχώτρια: Γιούλη Δούβου.

Ένα βιωματικό εργαστήρι που στοχεύει στην παρατήρηση του εαυτού μας ως μέρος του συνόλου, από μια οπτική γωνία διαφορετική!

Μια αφορμή για " βουτιά"  στα κλειστά ή λιγότερο κλειστά παραθυράκια του ¨εγώ μας¨, με διάθεση σύνδεσης και ανταλλαγής ενέργειας με την ομάδα.

Θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση και θα εστιάσουμε σε τεχνικές δημιουργικής γραφής.

Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να προσέλθουν με άνετα ρούχα και παιγνιώδη διάθεση.

 

Εργαστήριο 3:  «Πολίτες του κόσμου το σώμα πάντα λέει την αλήθεια»
Εμψυχώτρια: Μαρίνα Αγγελάτου.

Στο εργαστήριο αυτό θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε διάφορα ερωτήματα που γενννιούνται, ακούγοντας τις λέξεις “πολίτες του κόσμου”. Πως είναι να ζούμε  σε διαφορετικά μέρη του κόσμου,  πως βιώνει το σώμα μας τις εκάστοτε κοινωνικοπολιτικές, κλιματολογικές και πολιτιστικές αλλαγές. Στο πρώτο μέρος θα ζεστάνουμε το σώμα μας και τις ψυχές μας, μέσα από απλές ασκήσεις συγκέντρωσης, γνωριμίας της ομάδας, επικοινωνίας, κυρίως παίζοντας και συνειδητοποιώντας τις λειτουργίες του σώματός μας. Θα συνεχίσουμε με αυτοσχεδιασμούς μέσα από καθημερινές κινήσεις που εκφράζουν την ατομικότητά μας και τις προσωπικές εμπειρίες και θα τις μοιραστούμε με την ομάδα. Ο δημιουργικός χορός προάγει ότιδήποτε το ζωντανό, το ελεύθερο, το ανθρώπινο, κεντρίζει τη φαντασία και αντιμετωπίζει το σώμα ως μια ζωντανή κινητική οντότητα. Σας περιμένω να το ανακαλύψουμε, με άνετα ρούχα και παπούτσια με μεγάλη χαρά,θετική διάθεση και ενέργεια.

ΕΙΣΗΓΗΣΗ: «Εαυτός κ ταυτότητα»
Δήμητρα Μαντζάνα
Είναι επισφαλές να χαρακτηρίζουμε τον εαυτό ως μια ενιαία αδιαφοροποίητη οντότητα και γι' αυτό είναι πιο ακριβές να σκεφτόμαστε τον εαυτό ως ένα σύνολο σχετικά διακριτών και αρκετά διαφοροποιημένων ταυτοτήτων που ρυθμίζουν και δομούν την κοινωνική αλληλεπίδραση. Ο εαυτός και η ταυτότητα  αποτελούν δύο θεμελιώδεις πλευρές της ανθρώπινης ύπαρξης. Έχουμε όμως κατανοήσει τον τρόπο που συνδέονται;

 

Η χοροθεατρική δράση «Ενθύμηση: Γέφυρα ύπαρξης και απώλειας...»
Τι συμβαίνει όταν δύο από τις πιο δημοφιλείς μορφές τέχνης συνεργάζονται πάνω στη σκηνή; Πρόκληση και πρόσκληση για μια παράσταση με χοροθεατρικές πράξεις-συνθέσεις και το σώμα ως βασικό υλικό και μέσο έκφρασης ιδεών, αισθήσεων και συναισθημάτων  μέσα από το μύθο του Ορφέα και της Ευρυδίκης. Δυο νέοι ερωτεύονται παράφορα και χωρίζονται βίαια… θρηνούν στον πάνω και στον κάτω κόσμο … πασχίζουν για την επανένωση ... η δύναμη του έρωτα που νικά το θάνατο … η δύναμη της θύμησης που παραμένει στο διηνεκές! Μια χοροθεατρική σύνθεση καρπός της εφαρμογής του προγράμματος «DAS/Το χοροθέατρο στην υποχρεωτική εκπαίδευση –ο χορός ενώνει, συγκρατεί, παρηγορεί» στο πλαίσιο  συνεργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/μιας και Β/μιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

 

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ

 

Ο Γιώργος Μπεκιάρης είναι δάσκαλος και θεατρολόγος. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Θεατρικού Παιχνιδιού και Εκπαιδευτικού Δράματος. Ασχολείται με το Θέατρο στην Εκπαίδευση ως πράξη τέχνης και ως πράξη διδασκαλίας αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, θεατρικό παιχνίδι και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Εμψυχώνει ομάδες θεατρικού παιχνιδιού μαθητών δημοτικού και εφήβων. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποίησε τεχνικές του Εκπαιδευτικού Δράματος και του Θεάτρου Φόρουμ για τη δημιουργία του θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος «349’ ακόμα…» σε σχέση με το σχολικό εκφοβισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με την αξιοποίηση του θεάτρου σκιών στην εκπαίδευση και με τις εναλλακτικές χρήσεις της σκιάς στο θέατρο. Στο πλαίσιο αυτό, σκηνοθέτησε τη θεατρική παράσταση της ομάδας «Το γαϊτανάκι των σκιών και των χρωμάτων..». Ως εμπειρογνώμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Νέο Σχολείο στο πεδίο του Πολιτισμού έχει πάρει μέρος στη συγγραφή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα Θεατρικό Παιχνίδι & Δραματοποίηση κειμένων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετέχει από το 2015 ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

 

Η Κατερίνα Στεφάνου είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφικής  Σχολής, Τμήμα Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και του Μεταπτυχιακού Τμήματος του ίδιου Πανεπιστημίου με θέμα: «Λογοθεραπεία: αντιμετώπιση δυσκολιών  προφορικού και γραπτού λόγου (μαθησιακές  δυσκολίες)».  Έχει παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια θεατρικών τεχνικών. Είναι μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας ΠΑιΘέΑ και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Συμμετείχε στο θεατρικό εργαστήρι θεάτρου φόρουμ της ομάδας Ώσμωσης σε συνεργασία με την Ένωση Αφρικανών Γυναικών υπό το συντονισμό της Χριστίνας Ζώνιου.Συμμετέχει ως εμψυχώτρια στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

 

Η  Γιούλη Δούβου γεννήθηκε και ζει στην Πάτρα. Θεατρολόγος του Πανεπιστημίου Πατρών με παιδαγωγική κατάρτιση.  Τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού Τμήματος Πανεπιστημίου Πελοποννήσου σχολής Καλών Τεχνών, τμήματος Θεατρικών Σπουδών με τίτλο ¨Η δραματική τέχνη και οι παρασταστικές τέχνες στην εκπαίδευση και στη δια βίου μάθηση¨  (MA in Drama  and Performing Arts in Education and Lifelong Learning) με ειδίκευση στην διαπολιτισμική εκπαίδευση.  Υπεύθυνη του Θεατρικού Εργαστηρίου για Παιδιά και Εφήβους, εμψυχώτρια στο Εργαστήρι Ενηλίκων και στο Διαπολιτισμικό Εργαστήριο του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας. Εμψυχώτρια θεάτρου στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών. Συνδημιούργησε το 2006 το θεατρικό εργαστήρι ¨Επί Δράσει¨ για παιδιά και ενήλικες. Εργάζεται στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Μετα-δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  εδώ και 13 χρόνια. Έχει εμψυχώσει θεατρικά εργαστήρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει συμμετάσχει και οργανώσει σεμινάρια υποκριτικής, σκηνοθεσίας, εμψύχωσης ομάδων, διδακτικής θεάτρου, δραματουργίας, δραματοθεραπείας και master- classes. Έχει συνεργαστεί σε πολλές θεατρικές παραστάσεις και έχει επιμεληθεί θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα παραστάσεων του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας.

 

Η Μαρίνα Αγγελάτου γεννήθηκε στην Πάτρα και είναι απόφοιτη της Ανώτερης Επαγγελματικής Σχολής Χορού «Ραλλού Μάνου» στην Αθήνα, καθώς και απόφοιτη της  σχολής «ΠΕΒΕΣ», στο τμήμα βρεφονηπιοκόμων στην Πάτρα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια τεχνικής σύγχρονου χορού, χορογραφίας και contact improvisation με τους Στέλλα Ζάννου, Ερμή Μαλκότση, Milton Myers, Chet Walker, Αντώνη Φονιαδάκη, Tobby Fitzgibbons, Mino Herich, Gavin Webber-Ultima Vez, Σοφία Μαυραγάνη, Κων/νο Μίχο, Μάρω Γαλάνη, Frey Faust, Baris Mihci, Francesca Pedulla,  Χάρη Μανταφούνη, Pat Catterson,Ειρήνη Αποστολάτου, στο Βερολίνο, με τους Elik Niv και Μichael Lohr  και άλλους. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα «acrodance», με την Άννα Ομηρίδη, μαθήματα χορού με την Μπέτυ Δραμιτσιώτη, Χριστίνα Σουγιουλτζή και κλασικού χορού με την Έλενα Τοπαλίδου κ.α. καθώς και μαθήματα ακροβατικών και εναέριων πανιών στο χώρο των X-Saltibagos. Έχει παρακολουθήσει σεμινάριο Υποκριτικής με τον σκηνοθέτη Θωμά Μοσχόπουλο, σεμινάρια με την Τζωρτζίνα Κακουδάκη, τη Χριστίνα Ζώνιου,τη Δέσποινα Γεωργακοπούλου καθώς και θεατρικού παιχνιδιού, μουσικοκινητικής αγωγής για παιδιά, δημιουργικού χορού, παραμυθιού, μουσειακής αγωγής κ.α.  Το 2017 παρακολούθησε εργαστήριο δημιουργικού χορού ως ακροάτρια φοιτήτρια στο τμήμα θεατρικών σπουδών του Πανεπιστημίου Πάτρας  με την Κάτια Σαβράμη. Έχει χορέψει με την επαγγελματική ομάδα χορού «Τράνζιτο», της Νέλλης Σούρλα, με την ομάδα εκφραστικού χορού «Εύτρωτον Σώμα» της Μάρως Γαλάνη, στο «Studio Ekfrasis και με το παιδικό χορευτικό του Πνευματικού Καλλιτεχνικού Κέντρου του Δήμου Πατρών, καθώς και σε παραστάσεις της Τατιάνας Λοβέρδου, Βίκυς Αγόρα, Στέλλας Ζάννου, Pat Catterson κ.α. Έχει εργαστεί σε παιδικούς σταθμούς, έχει οργανώσει θεατρικά παιχνίδια και μουσικοκινητικές δράσεις για παιδικούς σταθμούς και το Δήμο Πάτρας. Τα τελευταία χρόνια ζει κι εργάζεται στην Πάτρα, συνεργάζεται με το Δήμο Πάτρας στο καρναβάλι των μικρών, με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας, με τη σχολή χορού της Μπετίνας Κάτσενου.

 

Η Δήμητρα Μαντζάνα σπούδασε ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και εκπαιδεύτηκε στην Προσωποκεντρική και Focusing-βιωματική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία από το Ελληνικό Κέντρο Focusing. Είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.

 

Συντελεστές παράστασης «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»
Η ομάδα αποτελείται από τους φοιτητές του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών Ελένη Κίτσου, Γιάννης Κουτρουμάνης, Χρήστος Μπουρνάκας, Νίκη Φραγκέλλη. Τα μέλη της έχουν παρακολουθήσει εργαστήρια θεατρικών τεχνικών (θεατρικό παιχνίδι, τεχνικές του εκπαιδευτικού δράματος, Θέατρο του Καταπιεσμένου κ.ά.) και συμμετέχουν ως βοηθοί εμψυχωτές στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2017
Πόλεις
  • Πάτρα
Εμψυχωτές
  • Δούβου Γιούλη
  • Μπεκιάρης Γιώργος
  • Στεφάνου Κατερίνα
  • Μαντζάνα Δήμητρα
Συνεργαζόμενοι
  • ΔΠΕ Αχαΐας
  • ΔΔΕ Αχαΐας
  • ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
  • ΠΑιΘέA
Σχολεία
  • 6ο Γυμνάσιο Πάτρας
  • 13ο Γυμνάσιο Πάτρας
Print

Number of views (1452)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά