Αποτελέσματα αναζήτησης

Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς. Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

Θεσσαλονίκη, 24/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 1:00 μμ Export event

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

09.30-11.00 Α' κύκλος εργαστηρίων

11.15–12.45 Συνέχεια εργαστηρίων Α' κύκλου

Κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς. Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης

Άβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου

Στο εργαστήριο αξιοποιείται το Εκπαιδευτικό Δράμα (Ε.Δ.), για να διερευνηθεί, μέσω της διαθεματικής προσέγγισης, το θέμα της ομορφιάς. Οι συμμετέχοντες καλούνται να κάνουν «μια κατάδυση στη λίμνη της ομορφιάς» διερευνώντας, μέσα από ποικίλες θεατρικές τεχνικές, διάφορα ερωτήματα: Πώς αντιλαμβανόμαστε τη γυναικεία ομορφιά; Ποιοι παράγοντες συντελούν στη διαμόρφωση των προτύπων της ομορφιάς; Πώς συνδέεται η ομορφιά με τη γυναικεία υπόσταση; Πώς επηρεάζει η ομορφιά  τη σχέση των ανθρώπων; Ποια είναι η σχέση της  ομορφιάς με τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου; Γιατί δεν υπάρχει συμφωνία όσο αφορά την εκτίμηση της ομορφιάς ενός προσώπου; Τι μπορεί να μας βοηθήσει στην αποδοχή της εξωτερικής μας εμφάνισης; Υπάρχουν τρόποι για να αναδυθεί η ομορφιά του κάθε ανθρώπου; Κατά τη διερεύνηση των παραπάνω ερωτημάτων δίνεται η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να προσεγγίσουν βιωματικά, μέσω του Ε.Δ., διάφορα γνωστικά αντικείμενα, όπως π.χ. τη Γλωσσική Διδασκαλία, τη Λογοτεχνία, τα Εικαστικά, την Ιστορία της Τέχνης, την Κοινωνιολογία, την Πληροφορική κ.ά. Το Δράμα μπορεί, εξάλλου, να συνδεθεί με την εκπόνηση ενός σχετικού Πολιτιστικού προγράμματος ή ενός Προγράμματος Αγωγής Υγείας.          

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Αυδή Άβρα
  • Χατζηγεωργίου Μελίνα
Print

Number of views (1243)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
14
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 14/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, : Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ραχών Ικαρίας
15
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά