Αποτελέσματα αναζήτησης

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 4/1/2021 (Δυτική), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 4/1/2021 5:00 μμ - 7:00 μμ Export event

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 4/1/2021

Διάρκεια: 2 ώρες

Θεματική: Τοπική διαδικτυακή συνάντηση εκπαιδευτικών που τα σχολεία τους μετέχουν στο Πρόγραμμα για την οργάνωση Φεστιβάλ.

Συντονίζουν: Κονετάς Δημήτρης, Κωτσίνας Χριστόδουλος, Μπεκιάρης Γιώργος

Παίρνουν μέρος: Ρίζου Ελένη (Ελληνικό Λύκειο Ανόβερου), Ντέσικου Όλγα (Νηπιαγωγείο Ζίτσας), Ρούμπα Μαρίνα (Νηπιαγωγείο Ζίτσας), Χατζηιωάννου Στέργιος (2ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας), Μπαλτζή Αναστασία (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Το Δένδρο της γνώσης» -Ηγουμενίτσα, Ιωάννινα, Πτολεμαΐδα), Χρυσιβιτσινού Σούζαν (Γυμνάσιο Πεδινής), Λιάμα Ιωάννα (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Το Δένδρο της γνώσης» -Ηγουμενίτσα, Ιωάννινα, Πτολεμαΐδα), Γιώγου Ελευθερία (2ο Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας), Κωνσταντοπούλου Κωνσταντίνα (Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης «Το Δένδρο της γνώσης» -Ηγουμενίτσα, Ιωάννινα, Πτολεμαΐδα), Κωστής Γιάννης (Εσπερινό ΕΠΑΛ Ιωαννίνων), Βλάχου Σόνια (Προσφυγική Δομή Φιλιππιάδας), Διαμαντή Βιολέττα (Arsis), Μάνθου Χρύσα (Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ιωαννίνων), Βάσση Χριστίνα (1ο Νηπιαγωγείο Πάργας), Σταύρου Κάλλη (Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής), Μπούλια Κωνσταντίνα (21ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων). 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Παιδαγωγικές - Συντονιστικές Συναντήσεις
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2021 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Print

Number of views (1921)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά