Αποτελέσματα αναζήτησης

Τέχνες, διαδίκτυο και δημιουργικότητα: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και εφαρμογές

Λενακάκης, Α. (Επιμ.). (2024). ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ.

Τέχνες, διαδίκτυο και δημιουργικότητα: Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και εφαρμογές.

Λενακάκης, Α. (Επιμ.). (2024). ΤΕΠΑΕ ΑΠΘ. 

https://doi.org/10.12681/sece-auth.209 
Θεωρητικά κείμενα, 8 σχέδια μαθημάτων, καλές πρακτικές και μεγάλη λίστα για δραστηριότητες και εφαρμογές

Ο τόμος προέκυψε από το πρόγραμμα "Γίνετε δημιουργικοί με την τέχνη στο διαδίκτυο".
(Erasmus+,  συνεργασία μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου, Σουηδίας, Ιταλίας και Ελλάδας, μέσω του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και του ΤΕΠΑΕ)
Το πρόγραμμα εστίασε στο πώς μαθητές και μαθήτριες μπορούν να αποκωδικοποιήσουν μεγάλα κοινωνικά θέματα με όχημα την τέχνη.
Με εναλλακτικές προσβάσεις σε έργα τέχνης από εθνικές πινακοθήκες και μουσεία των τεσσάρων χωρών, ξεδιπλώνονται σχέδια μαθήματος με γλωσσικές, εικαστικές και θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες, γύρω από θέματα όπως η αγάπη και η οικογένεια, η φύση, η ελευθερία, οι μετανάστες και οι πρόσφυγες.

Η πρόσβαση στα περιεχόμενά του είναι ανοιχτή.
Στο πρώτο μέρος θα βρείτε δύο θεωρητικά κείμενα του Αντώνη Λενακάκη για τις αρχές και πρακτικές εμψύχωσης ενός πολύτεχνου-θεατροπαιδαγωγικού εργαστηρίου, και για την θεατροπαιδαγωγική στο μουσείο.

Στο δεύτερο μέρος θα βρείτε όλο το υλικό των 8 σχεδίων μαθημάτων:

1. Αγάπη & οικογένεια

2. Σθένος & δύναμη

3. Φύση

4. Εργασία & βιομηχανία

5. Ο κόσμος μας

6. Επιστήμη & τεχνολογία

7. Ελευθερία

8. Πρόσφυγες & μετανάστες

καθώς και μια ενότητα για δημιουργικές δράσεις και εφαρμογές στα μουσεία και το διαδίκτυο.

Ακολουθούν ενότητες με παραδείγματα διεθνών καλών πρακτικών και παραρτήματα που περιλαμβάνουν εκτός των άλλων, μια βιβλιογραφική λίστα για περαιτέρω μελέτη.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ  εδώ

Έτος
  • 2024 δ' τρίμηνο
Print

Number of views (105)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
13141516
171819
2021222324
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Athens 24-25-26/1/2025 Greek teachers seminar
25
26
2728293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά