Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 13 (2012)

Τεύχος 13 (2012)

"Εκπαίδευση & Θέατρο" , Τεύχος  13, 2012

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

Η δύναμη στα χέρια τους: τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος «Δράση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό» 
Bruce Barton, John O’Toole

David Oddie: Μεταμόρφωση των συγκρούσεων μέσω του θεάτρου και των άλλων τεχνών 
Συνέντευξη στη Τζένη Καραβίτη

Όταν το εκπαιδευτικό δράμα συναντά τον Γαλιλαίο του Μπρεχτ 
Ρένα Αθανασοπούλου

Το θέατρο του καταπιεσμένου ως εργαλείο κοινωνικής ένταξης σε ομάδα με κοινή εμπειρία απεξάρτησης 
Χριστίνα Κρίθαρη

Kathleen Gallagher: Το εκπαιδευτικό δράμα/θέατρο ως μεθοδολογία έρευνας. Παρακολουθώντας τις εθνογραφικές αναζητήσεις στα σχολεία των αστικών κέντρων 
Συνέντευξη στη Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

Κλασική μουσική: ένας κρυμμένος θησαυρός − Μπορεί το εκπαιδευτικό δράμα να γίνει μέσο προσέγγισης της κλασικής μουσικής; 
Μαρία Καραμούτσιου

Προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου μέσω των τεχνικών της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και του κουκλοθεάτρου με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικής γραφής − πιλοτική έρευνα 
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μαρίτα Παπαρούση, Άλκηστις Κοντογιάννη

Ένα ταξίδι στην πρωτεύουσα της μαριονέτας: Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας της Charleville-Mezières.
Πενήντα χρόνια φεστιβάλ 15-25 Σεπτεμβρίου 2011 

Αντιγόνη Παρούση

Η μέθοδος της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας - Περίληψη διδακτορικής διατριβής 
Μάρθα Κατσαρίδου

Έτος Έκδοσης2012
Print

Number of views (3763)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
111213
1415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά