Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 13 (2012)

Τεύχος 13 (2012)

"Εκπαίδευση & Θέατρο" , Τεύχος  13, 2012

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

Η δύναμη στα χέρια τους: τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος «Δράση ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό» 
Bruce Barton, John O’Toole

David Oddie: Μεταμόρφωση των συγκρούσεων μέσω του θεάτρου και των άλλων τεχνών 
Συνέντευξη στη Τζένη Καραβίτη

Όταν το εκπαιδευτικό δράμα συναντά τον Γαλιλαίο του Μπρεχτ 
Ρένα Αθανασοπούλου

Το θέατρο του καταπιεσμένου ως εργαλείο κοινωνικής ένταξης σε ομάδα με κοινή εμπειρία απεξάρτησης 
Χριστίνα Κρίθαρη

Kathleen Gallagher: Το εκπαιδευτικό δράμα/θέατρο ως μεθοδολογία έρευνας. Παρακολουθώντας τις εθνογραφικές αναζητήσεις στα σχολεία των αστικών κέντρων 
Συνέντευξη στη Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

Κλασική μουσική: ένας κρυμμένος θησαυρός − Μπορεί το εκπαιδευτικό δράμα να γίνει μέσο προσέγγισης της κλασικής μουσικής; 
Μαρία Καραμούτσιου

Προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου μέσω των τεχνικών της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση και του κουκλοθεάτρου με σκοπό την καλλιέργεια της δημιουργικής γραφής − πιλοτική έρευνα 
Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Μαρίτα Παπαρούση, Άλκηστις Κοντογιάννη

Ένα ταξίδι στην πρωτεύουσα της μαριονέτας: Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας της Charleville-Mezières.
Πενήντα χρόνια φεστιβάλ 15-25 Σεπτεμβρίου 2011 

Αντιγόνη Παρούση

Η μέθοδος της δραματοποίησης στη διδασκαλία της λογοτεχνίας - Περίληψη διδακτορικής διατριβής 
Μάρθα Κατσαρίδου

Έτος Έκδοσης2012
Print

Number of views (3383)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιούνιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά