Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 22 (2021)

Τεύχος 22 (2021)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 22,  2021
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​
 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

Κατεβάστε όλο το τεύχος 22 σε ένα pdf εδώ!
 

Εισαγωγή - Περιεχόμενα

Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής

 

Μετά τον κορονοϊό: Η νεολαία σε όλο τον κόσμο αποκαλύπτει ότι η κοινωνική αξία της τέχνης ποτέ δεν είχε μεγαλύτερη σημασία
Kathleen Gallagher

 

Η site-specific τέχνη στις τέχνες και στην αισθητική παιδεία. Μετασχηματισμοί της αντίληψης του τοπίου
Ute Pinkert

 

Κίνητρα συμμετοχής και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών σε μια θεατροπαιδαγωγική επιμόρφωση 
Νάσια Χολέβα, Αντώνης Λενακάκης, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

 

Από την επιτέλεση της ετερονομίας προς την επινόηση μιας θεατρικότητας της αυτονομίας. Παρουσίαση μιας εξελικτικής διαδικασίας Θεάτρου του Καταπιεσμένου, θεάτρου τεκμηρίωσης και κριτικής εθνογραφίας σε μια πολυπολιτισμική κοινότητα στη Ρώμη
Χριστίνα Ζώνιου

 

Eugenio Barba: Η παράδοση του αδύνατου 
O Eugenio Barba συνομιλεί με τον Αντώνη Διαμαντή

 

Μια σκηνή στο Εθνικό θέατρο αφοσιώνεται στους έφηβους 
H Σοφία Βγενοπούλου συνομιλεί με την Κατερίνα Αλεξιάδη

 

Περίληψη διδακτορικής διατριβής
«Επαναστατημένα σώματα και συν-αισθήματα σε κίνηση: Πλάθοντας σκηνές μιας απειθάρχητης παιδαγωγικής»
Αμαλία Γιαννούτσου

ISBN ISSN 1109-821X​
Έτος Έκδοσης2021
ΕκδότηςΠανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Print

Number of views (4142)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
14
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 14/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, : Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ραχών Ικαρίας
15
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
28
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 28-30/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
29
30
12
«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

«Με λογισμό και μ’ όνειρο»

Πάτρα, 2/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
3
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά