Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 4 (2003)

Τεύχος 4 (2003)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 4, 2003

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης
Julian Boal, Brazil 

Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή 
Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK 

Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι) 
Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci 
Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook 
O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski 

Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή 

Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας
Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης 

The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice
John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic 

Το Θέατρο του Καταπιεσμένου 
Χριστίνα Ζώνιου 

Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών" 
Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα

Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003 
Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου

Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003 
Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή

Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 
Μαρία Φραγκή

Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 
Φρόσω Παλάσκα

Έτος Έκδοσης2003
Print

Number of views (3154)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά