Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 4 (2003)

Τεύχος 4 (2003)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 4, 2003

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ερωτήματα και αντιφάσεις των ορισμών της τέχνης
Julian Boal, Brazil 

Θέατρο για την Ανάπτυξη: πολιτισμική δράση για κοινωνική αλλαγή 
Alex Mavrocordatos, King Alfred’s College UK 

Γιέρζυ Γκροτόφσκι:Ο ερμηνευτής (Τρία άρθρα για το Εργαστήρι του Γκροτόφσκι) 
Ένα απαραίτητο έργο, του Roberto Bacci 
Γκροτόφσκι, η τέχνη ως όχημα, του Peter Brook 
O Ερμηνευτής, του Jerzy Grotowski 

Εισαγωγή της Μαρία Φραγκή 

Λογοτεχνία και Τοπική Ιστορία: Η δραματοποίηση ως μέσο γνωριμίας με τον Άλλον στη διαχρονία και ως μέσο αυτογνωσίας
Ελένη Σπαθάρη-Μπεγλίτη, σύμβουλος εκπαίδευσης 

The Effectiveness of one In-service Education of Teachers Course for Influencing Teachers’ Practice
John Somers, University of Exeter Eva Sikorova, University of Ostrava, Czech Republic 

Το Θέατρο του Καταπιεσμένου 
Χριστίνα Ζώνιου 

Ζεύξεις και συζεύξεις ανάμεσα στην τέχνη του θεάτρου και την τέχνη της εκπαίδευσης. Σκέψεις για μια "γόνιμη" εκπαίδευση και ένα σχολείο" των πολιτισμών" 
Αγγελική Ζαχαράτου-Τζιρίτα, θεατρολόγος 

Ανταποκρίσεις από Συνέδρια, Φεστιβάλ, Προγράμματα

Ευρωπαϊκές τέχνες στην εκπαίδευση- συνεργασία πέρα από σύνορα: Συνδιάσκεψη της UNESCO, Hanasaari/ Φινλανδία 9 – 12/8/ 2003 
Tintti Karppinen & Αλεξάνδρα Γκουζέλου

Θεατρική Κατασκήνωση, Σπέτσες Αύγουστος 2003 
Μπέττυ Γιαννούλη & Μαίρη Καλδή

Διεθνής Συνάντηση Πανεπιστημιακού Θεάτρου Ολυμπίας: από τη θεωρία στην πράξη - Αρχαία Ολυμπία, Αύγουστος 2003 
Μαρία Φραγκή

Η θεατρική αγωγή στο ολοήμερο σχολείο: εμπειρία από την εφαρμογή 2002-2003 
Φρόσω Παλάσκα

Έτος Έκδοσης2003
Print

Number of views (3195)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά