"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 7, 2007
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγικό σημείωμα
«Κοινή διακήρυξη των IDEA, INSEA, ISME στο Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO» Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006
«Διερευνώντας τη διδασκαλία της δημιουργικότητας και τη δημιουργική διδασκαλία: Το πρώτο βήμα ενός διεθνούς ερευνητικού προγράμματος» Aud Berggraf Sæbø, Laura A. McCammon, Larry O’Farrell «Ιστορική επισκόπηση του παιδικού θεάτρου στον ελλαδικό χώρο: Από την αρχαιότητα έως τα τέλη του 19ου αιώνα» Μαρία Κλαδάκη
«Μορφές της αίσθησης – Διαθέσεις της ψυχής: Η πρακτική της «αυθεντικής κίνησης» ως μια διαδικασία μάθησης για τον ηθοποιό» Judith Koltai
«Ελληνική νοηματική γλώσσα: Μία Θεατρική γλώσσα στην εκπαίδευση» Νάσια Χολέβα
«Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας Νέους Ρόλους στον 21ο αιώνα. Προσεγγίσεις και προβληματισμοί με αφορμή την 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση» Μπέττυ Γιαννούλη
«Θέατρο και εκπαίδευση στα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα. Μια πρώτη καταγραφή του αναλυτικού προγράμματος και των δραστηριοτήτων των τμημάτων» Τζωρτζίνα Κακουδάκη
«Βαδίζοντας στις θάλασσες της φαντασίας: επενδύοντας συναισθηματικά στις θετικές επιστήμες» Daniel A. Kelin, II
«Η κάθαρση μέσω της προφορικής αφήγησης. Κάθαρση από τα πάθη και κάθαρση από τις ουσίες. Μπορεί η προφορική αφήγηση να βοηθήσει, ώστε να “μείνω καθαρός”»; Στέλιος Πελασγός
“Γελώντας κάτω από τις βόμβες” Sharif Abdunnur
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ Η καλλιτεχνική εκπαίδευση μπροστά στις νέες προκλήσεις: Η εμπειρία από το Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO, Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006 Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Δημιουργικές συναντήσεις: Θέατρο στο Πανεπιστήμιο. Ανταπόκριση από δύο διεθνή φεστιβάλ φοιτητικού θεάτρου Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Θέατρο στο σχολείο: μια εμπειρία που απελευθερώνει δυνάμεις για το μέλλον Μπέττυ Γιαννούλη, Γεωργία Δελημπανίδου, Ελισάβετ Χατζηνικολάου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Δραματοποίηση και Θεατρικό Παιχνίδι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και πλαίσιο εφαρμογής στη σχολική τάξη Παντελής Ιωακειμίδης
Αναζητώντας μια διδακτική πρακτική: μία διερεύνηση του Εκπαιδευτικού Δράματος ως εργαλείου για τη διδασκαλία του αρχαίου ελληνικού δράματος Νάντια Τσενέ
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ Marigold Ashwell & Andy Kempe, Progression in Secondary Drama Νάντια Τσενέ
Andy Kempe - Helen Nicholson, Learning to teach Drama, 11-18 Βάλια Λουτριανάκη
Number of views (3154)/Σχόλια (0)
Λάρισα 31/3/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 10ο Γυμνάσιο Λάρισας
Καλαμπάκα 31/3/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 4ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας
Λάρισα 1/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 5o Γυμνάσιο Λάρισας
Καλαμπάκα 1/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας
Λάρισα, 1/4/2025 Εργαστήριο σε ΔΥΕΠ 5ου Γυμνασίου Λάρισας
Πάτρα 2/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αχαΐας
Λάρισα 2/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 9ο Γυμνάσιο Λάρισας
Καλαμπάκα 2/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπάκας
Ιωάννινα 2/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ιωαννίνων (Γυμνάσια-Λύκεια)
Καλαμπάκα 3/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Τρικάλων/Καλαμπάκας
Τρίπολη, 3/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Λάρισα 4/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 2ο ΣΔΕ Λάρισας (Φυλακής).
Αθήνα, 4-6 Απριλίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
Κέρκυρα 5/4/2025 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Κέρκυρας
Σάμος, 6/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Ηράκλειο 7/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ηρακλείου
Λάρισα, 7/04/2025, Εργαστήριο για μαθητές, Νηπιαγωγείο ΑΚΑΤΑΜΑΚΑΤΑ
Διαδικτυακά, 7/4/2025 σεμινάριο εκπαιδευτικών (Ιωάννινα μέρος 'Δ) Αυδή, Καλλιαντά, Καμπέρη, Χατζηγεωργίου, Χρυσοβιτσινού
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Κέρκυρα 10/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Κέρκυρας
Λάρισα 10/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Λάρισας
Ζάκυνθος, 10/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
"κι αν ήσουν εσύ;" ενα πρόγραμμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το ρατισμό, τη ξενοφοβία, τους πρόσφυγες
Τέχνη – Αντίσταση – Δικαιοσύνη: Ελλάδα -Παλαιστίνη: Κάνοντας το αίτημα για δικαιοσύνη πράξη μέσα από την τέχνη
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδία
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος
Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
Ηγουμενίτσα 8/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Θεσπρωτίας
«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»