Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 8 (2007)

Τεύχος 8 (2007)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 8,  2007 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

Η Παιδαγωγική της Εμπειρίας, η Δραματική Νοημοσύνη και η κατάσταση διαρκούς γίγνεσθαι" 
David Keir Wright   (μτφ Αθηνά Μπαλοπούλου) 

"Τα στατιστικά δεδομένα των σχολικών παραστάσεων αρχαίων τραγωδιών στη μεταπολεμική Ελλάδα" 
Ευαγγελία Μουλά  

"Θέατρο Playback: ένα θέατρο αναβίωσης" 
Λάμπρος Γιώτης

 "H διδασκαλία του χορού και η πολιτιστική μεταβίβαση στα σχολεία της Τανζανίας"
Herbert F. Makoye  (μτφ Κατερίνα Αλεξιάδη)  

"Θεατρο-παιδαγωγικά προγράμματα Αγωγής Υγείας: «Η Στεφανία και το Μπαλόνι"
Περσεφόνη Σέξτου, Σοφία Χατζηνικολάου

 "Τα παιδιά καταλήγουν στο δρόμο: Οι Τεχνικές Συμμετοχικής Παράστασης ως μέσο διερεύνησης κοινωνικών προβλημάτων" 
Alex Mavrocordatos   
(Μτφ Νάσια Χολέβα)  

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ 
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας: Τέχνη και Μεταφορά στην Ψυχοθεραπευτική Διαδικασία. Η Δραματοθεραπεία και η Παιγνιοθεραπεία στην Ελλάδα σήμερα

Αταλάντη Απέργη  

6ο Παγκόσμιο Συνέδριο του IDEA 2007, Hong Kong: Planting Ideas: Global Vision in Local Knowledge
Μαίρη Καλδή, Νάσια Χολέβα

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ 
Augusto Boal, 
The Aesthetics of the Oppressed
Γιάννα Πιτούλη

John O’ Toole – and the Drama Australia Research Community, Doing Drama Research; stepping into enquiry in drama, theatre and education
Νάσια Χολέβα

 Philip Taylor, Assessment in Arts Education
Βάλια Λουτριανάκη

Έτος Έκδοσης2007
Print

Number of views (3522)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
111213
1415
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά