Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 8 (2007)

Τεύχος 8 (2007)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 8,  2007 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

Η Παιδαγωγική της Εμπειρίας, η Δραματική Νοημοσύνη και η κατάσταση διαρκούς γίγνεσθαι" 
David Keir Wright   (μτφ Αθηνά Μπαλοπούλου) 

"Τα στατιστικά δεδομένα των σχολικών παραστάσεων αρχαίων τραγωδιών στη μεταπολεμική Ελλάδα" 
Ευαγγελία Μουλά  

"Θέατρο Playback: ένα θέατρο αναβίωσης" 
Λάμπρος Γιώτης

 "H διδασκαλία του χορού και η πολιτιστική μεταβίβαση στα σχολεία της Τανζανίας"
Herbert F. Makoye  (μτφ Κατερίνα Αλεξιάδη)  

"Θεατρο-παιδαγωγικά προγράμματα Αγωγής Υγείας: «Η Στεφανία και το Μπαλόνι"
Περσεφόνη Σέξτου, Σοφία Χατζηνικολάου

 "Τα παιδιά καταλήγουν στο δρόμο: Οι Τεχνικές Συμμετοχικής Παράστασης ως μέσο διερεύνησης κοινωνικών προβλημάτων" 
Alex Mavrocordatos   
(Μτφ Νάσια Χολέβα)  

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ 
1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας: Τέχνη και Μεταφορά στην Ψυχοθεραπευτική Διαδικασία. Η Δραματοθεραπεία και η Παιγνιοθεραπεία στην Ελλάδα σήμερα

Αταλάντη Απέργη  

6ο Παγκόσμιο Συνέδριο του IDEA 2007, Hong Kong: Planting Ideas: Global Vision in Local Knowledge
Μαίρη Καλδή, Νάσια Χολέβα

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ 
Augusto Boal, 
The Aesthetics of the Oppressed
Γιάννα Πιτούλη

John O’ Toole – and the Drama Australia Research Community, Doing Drama Research; stepping into enquiry in drama, theatre and education
Νάσια Χολέβα

 Philip Taylor, Assessment in Arts Education
Βάλια Λουτριανάκη

Έτος Έκδοσης2007
Print

Number of views (2929)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά