Αποτελέσματα αναζήτησης

Το ταξίδι στη λογοτεχνία: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση

Θεσσαλονίκη, 21/4/2018, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Μάρθα Κατσαρίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/4/2018 12:30 μμ - 3:00 μμ Export event

Ημερίδα «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία» 
Εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια

Θεσσαλονίκη, Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 10:00 – 15:00
Στο 1ο ΓΕΛ Συκεών, Επταπυργίου 150 
δωρεάν

Το Γραφείο Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης, διοργανώνει ημερίδα με θέμα  «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία», το Σάββατο 21/4/2018, 10:00 – 15:00

12.30-15.00 Παράλληλα Βιωματικά εργαστήρια 

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3 «Το ταξίδι στη λογοτεχνία: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση»,  
    Μάρθα Κατσαρίδου, δρ θεατροπαιδαγωγός, διδάσκουσα (ΕΕΠ) στο Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών ΑΠΘ 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Χριστίνα Αμανατιάδου, Μαρία Δουκάκη, Δάφνη Μουστακλίδου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 


ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Εργαστήριο 3
«Το ταξίδι στη λογοτεχνία: μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση»
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Επιμορφώτρια: Μάρθα Κατσαρίδου, δρ θεατροπαιδαγωγός, διδάσκουσα (ΕΕΠ) στο Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
Το «ταξίδι» έχει αποτελέσει θέμα πολλών λογοτεχνικών αφηγήσεων. Οι ποικίλες εκδοχές του στον χρόνο, η οικονομική, κοινωνική, πολιτική, γνωστική και ψυχαγωγική του διάσταση, δηλαδή, η διαφορετική κάθε φορά σκόπευση, αποτέλεσαν σημαντικές αφορμές για την παραγωγή πολλών κειμένων αναφορικά με το θέμα. Έχοντας ως υλικό θεματικά επιλεγμένα λογοτεχνικά αποσπάσματα και με βασικό εργαλείο τη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο, κύρια επιδίωξη του βιωματικού εργαστηρίου είναι να προτείνει εναλλακτικούς τρόπους, θεατρικές τεχνικές και παιχνίδια ρόλων για τη νοηματοδότηση των κειμένων καθώς και τη σύνδεσή τους με την επικαιρότητα και τις ανάγκες και εμπειρίες της εκάστοτε ομάδας συμμετεχόντων. Το εργαστήριο αντλεί από τη διδακτική πρόταση της “Ομάδας Έρευνας για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας” και τις διδακτικές ενότητες που περιέχονται στον τόμο Αποστολίδου Β., Καπλάνη Β., Χοντολίδου Ε. (επιμ.) Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο σχολείο: μια νέα πρόταση διδασκαλίας, τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 2000.


Βιογραφικά Σημειώματα εισηγητών- επιμορφωτών 

Η Μάρθα Κατσαρίδου είναι διδάσκουσα (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.Σπούδασε παιδαγωγικά στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ,ΑΠΘ) και υποκριτική στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης. Υπότροφος του Ωνασείου Ιδρύματος, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο και Εκπαίδευση στο Goldsmith’s College, University of London. Διδάκτωρ του ΠΤΔΕ, ΑΠΘ το 2011 .Εργάστηκε ως δασκάλα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το διάστημα 2003-2017. Είναι μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου από το 2014. Έχει διδάξει το μάθημα «Θεατρικό Παιχνίδι» στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2014-2017).Έχει σχεδιάσει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, τα Διεθνή Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου και Παντομίμας Κιλκίς και Κύπρου καθώς και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει συνεργαστεί ως εμψυχώτρια με τα National Theatre και Tricycle Theatre (Λονδίνο), με πολιτιστικούς συλλόγους, θέατρα και σχολεία. Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια. Είναι συγγραφέας μίας μονογραφίας και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά.


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Κατσαρίδου Μάρθα
Συνεργαζόμενοι
  • Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
Print

Number of views (847)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά