Αποτελέσματα αναζήτησης

Το ταξίδι στη λογοτεχνία: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση

Θεσσαλονίκη, 21/4/2018, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Μάρθα Κατσαρίδου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/4/2018 12:30 μμ - 3:00 μμ Export event

Ημερίδα «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία» 
Εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια

Θεσσαλονίκη, Σάββατο 21 Απριλίου 2018, 10:00 – 15:00
Στο 1ο ΓΕΛ Συκεών, Επταπυργίου 150 
δωρεάν

Το Γραφείο Β. Ελλάδας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης, διοργανώνει ημερίδα με θέμα  «Θέατρο, Λογοτεχνία και Γλωσσική Διδασκαλία», το Σάββατο 21/4/2018, 10:00 – 15:00

12.30-15.00 Παράλληλα Βιωματικά εργαστήρια 

  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3 «Το ταξίδι στη λογοτεχνία: Μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση»,  
    Μάρθα Κατσαρίδου, δρ θεατροπαιδαγωγός, διδάσκουσα (ΕΕΠ) στο Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών ΑΠΘ 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: Χριστίνα Αμανατιάδου, Μαρία Δουκάκη, Δάφνη Μουστακλίδου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου 


ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Εργαστήριο 3
«Το ταξίδι στη λογοτεχνία: μια θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση»
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Επιμορφώτρια: Μάρθα Κατσαρίδου, δρ θεατροπαιδαγωγός, διδάσκουσα (ΕΕΠ) στο Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
Το «ταξίδι» έχει αποτελέσει θέμα πολλών λογοτεχνικών αφηγήσεων. Οι ποικίλες εκδοχές του στον χρόνο, η οικονομική, κοινωνική, πολιτική, γνωστική και ψυχαγωγική του διάσταση, δηλαδή, η διαφορετική κάθε φορά σκόπευση, αποτέλεσαν σημαντικές αφορμές για την παραγωγή πολλών κειμένων αναφορικά με το θέμα. Έχοντας ως υλικό θεματικά επιλεγμένα λογοτεχνικά αποσπάσματα και με βασικό εργαλείο τη θεατροπαιδαγωγική μέθοδο, κύρια επιδίωξη του βιωματικού εργαστηρίου είναι να προτείνει εναλλακτικούς τρόπους, θεατρικές τεχνικές και παιχνίδια ρόλων για τη νοηματοδότηση των κειμένων καθώς και τη σύνδεσή τους με την επικαιρότητα και τις ανάγκες και εμπειρίες της εκάστοτε ομάδας συμμετεχόντων. Το εργαστήριο αντλεί από τη διδακτική πρόταση της “Ομάδας Έρευνας για τη διδασκαλία της Λογοτεχνίας” και τις διδακτικές ενότητες που περιέχονται στον τόμο Αποστολίδου Β., Καπλάνη Β., Χοντολίδου Ε. (επιμ.) Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο σχολείο: μια νέα πρόταση διδασκαλίας, τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 2000.


Βιογραφικά Σημειώματα εισηγητών- επιμορφωτών 

Η Μάρθα Κατσαρίδου είναι διδάσκουσα (Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ.Σπούδασε παιδαγωγικά στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ,ΑΠΘ) και υποκριτική στο Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης. Υπότροφος του Ωνασείου Ιδρύματος, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο και Εκπαίδευση στο Goldsmith’s College, University of London. Διδάκτωρ του ΠΤΔΕ, ΑΠΘ το 2011 .Εργάστηκε ως δασκάλα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το διάστημα 2003-2017. Είναι μέλος ΣΕΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Θεατρικές Σπουδές» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου από το 2014. Έχει διδάξει το μάθημα «Θεατρικό Παιχνίδι» στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης (2014-2017).Έχει σχεδιάσει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, τα Διεθνή Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου και Παντομίμας Κιλκίς και Κύπρου καθώς και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει συνεργαστεί ως εμψυχώτρια με τα National Theatre και Tricycle Theatre (Λονδίνο), με πολιτιστικούς συλλόγους, θέατρα και σχολεία. Έχει διδάξει σε επιμορφωτικά σεμινάρια. Είναι συγγραφέας μίας μονογραφίας και άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε διεθνή περιοδικά.


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Κατσαρίδου Μάρθα
Συνεργαζόμενοι
  • Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης
Print

Number of views (821)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά