Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Θεατρικό Παιχνίδι και το Διδακτικό Αντικείμενο

Αθήνα, 19/11/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/11/2005 10:30 πμ - 1:30 μμ Export event

 

3ο Διήμερο Επιστημονικό - Επιμορφωτικό Σεμινάριο

 

«Το θέατρο στην εκπαίδευση:

διευρύνοντας τη μάθηση και τη δημιουργική έκφραση»

 

Βούλα, 18-19 Νοεμβρίου 2005

 

 

Οργάνωση:

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Ανατ. Αττικής,  Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση,

 1ο Γυμνάσιο Βούλας

 

ΣΑΒΒΑΤΟ 19/11/2005 10.30 – 13.30 

Τίτλος Εργαστηρίου: «Το Θεατρικό Παιχνίδι και το Διδακτικό Αντικείμενο»

Στέλιος Βγαγκές, δάσκαλος, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού

 

Το Θ.Π. «αισθητοποιεί» το μάθημα δίνοντας την ευκαιρία στα παιδιά να επεξεργαστούν την πληροφορία- ερέθισμα με βιωματικό τρόπο. Με παιχνίδια ρυθμού και κίνησης, τεχνικές σωματικής έκφρασης, εμψυχωτικά αντικείμενα, περνούν σε “παιχνίδια ρόλων”. Μέσα από τους ρόλους προσεγγίζουν έννοιες με το δικό τους προσωπικό τρόπο.  Στο εργαστήριο θα προσπαθήσουμε κι εμείς να “αισθητοποιήσουμε” την έννοια του “Συνόλου” όπως προσδιορίζεται ως διδακτικός στόχος στο Αναλυτικό Πρόγραμμα της Α’ Τάξης του Δημοτικού σχολείου. Απαιτείται η άνετη ένδυση.

 

Ο Στέλιος Βγαγκές είναι δάσκαλος και εμψυχωτής Θεατρικού παιχνιδιού. Είναι απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας, κάτοχος μετεκπαιδευτικού τίτλου του ΜΔΔΕ και απόφοιτος του 3ετούς Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του “ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ”.  Έχει παρακολουθήσει προγράμματα εργαστηρίων Ρυθμικής και Κινητικής Αγωγής, Μουσικοκινητικής Αγωγής και Δραματοσοφίας. Υπηρετεί στο 15ο Δημ. Σχ. Καλλιθέας και εφαρμόζει το Θεατρικό Παιχνίδι στην καθημερινή εκπαιδευτική διαδικασία εντάσσοντάς το στο Αναλυτικό Πρόγραμμα. Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια και ημερίδες που οργανώνουν Δημοτικοί και Πολιτιστικοί φορείς, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, Π.Ε.Κ  του Υπουργείου Παιδείας, Σχολικοί Σύμβουλοι. Είναι συνεργάτης στην επιμόρφωση δασκάλων καθώς και το σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων στο πλαίσιο εφαρμογής του προγράμματος “ΜΕΛΙΝΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ”. Ως μέλος  της ομάδας των βασικών συνεργατών του Λάκη Κουρετζή,  δίδαξε  επί σειρά ετών στο 3ετές Εργαστήρι Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού του “ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ” το  αντικείμενο σπουδών «Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία». Είναι ιδρυτικό στέλεχος του Κέντρου Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων «ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ» στο οποίο λειτουργούν ομάδες έκφρασης παιδιών, εφήβων και ενηλίκων και στο οποίο συνεχίζει να διδάσκει το παραπάνω αντικείμενο.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2005
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Βγαγκές Στέλιος
Συνεργαζόμενοι
  • ΔΔΕ Ανατ Αττικής
Σχολεία
  • 1ο Γυμνάσιο Βούλας
Print

Number of views (1027)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά