Η Δρ Νάντια Τομασίδου αποφοίτησε από το τμήμα Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου. Στη συνέχεια παρακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στον κλάδο DramaandTheatreEducation του Πανεπιστημίου του Warwick, από όπου και αποφοίτησε με άριστα. Είναι κάτοχος διδακτορικού στην Εκπαίδευση από το ίδιο πανεπιστήμιο. Η διδακτορική της διατριβή επικεντρώθηκε στη συμβολή των τεχνών και ιδιαίτερα του Θεάτρου, στην προαγωγή της συναισθηματικής, κοινωνικής και εκπαιδευτικής ευημερίας των παιδιών. Έχει διδάξει στο UniversityofWarwick, στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και στο GlobalCollege. Έχει παρουσιάσει τις ερευνητικές της εργασίες σε διεθνή συνέδρια, και έχει δημοσιεύσει τμήματα της διατριβής της σε ακαδημαϊκά περιοδικά. Συμμετείχε στην ομάδα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών ως προς τη Θεατρική Αγωγή που οργάνωσε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο το Μάρτιο του 2014. Έχει δώσει επιμορφωτικά σεμινάρια για εκπαιδευτικούς σε Πανεπιστήμια στην Κύπρο και το εξωτερικό, καθώς και στο Θεατρικό Οργανισμό Κύπρου. Έχει επίσης σχεδιάσει και οργανώσει το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για το Μουσείο Παραμυθιού. Διευθύνει Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά και εφήβους. Κατά τις σχολικές χρονιές 2015-16 και 2016-17 σχεδίασε και εκπόνησε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για μαθητές δημοτικών σχολείων με θέματα «Το Θέατρο ως δημιουργική παρέμβαση για την αντιμετώπιση του ρατσισμού και την αποδοχή της διαφορετικότητας στην Εκπαίδευση» και «Πάφος 2017: Θεατροπαιδαγωγικές προσεγγίσεις». Τα προγράμματα εγκρίθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού και έλαβαν εξαιρετικές αξιολογήσεις από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτά. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη διαδικασία δημοσίευσης ενός βιβλίου με βάση τη διδακτορική της διατριβή με τίτλο «Η συμβολή του θεάτρου/δράματος και των τεχνών στην ευημερία των μαθητών».
Number of views (2830)/Σχόλια (0)
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Bucharest and Online, 30/10 - 1/11/2025
Διαδικτυακά, 30/10/2025
Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Θεσσαλονίκη & Διαδικτυακά 1/11/2025
Καλαμάτα, 1/11/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’
Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
Διαδικτυακά 7/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»
Αθήνα, 9/11/2025 παιδαγωγική-συντονιστική συνάντηση Γραφείου Αττικής
Σάμος 9/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"
Ικαρία 13/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Ευδήλου Ικαρίας
Διαδικτυακά 13/11/2025,Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
ΠΑΤΡΑ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
Θεσσαλονίκη, 21-23/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
#Support_Hara
Θεσσαλονίκη, 28-30/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Αθήνα 29/11/2025 ΗΜΕΡΙΔΑ
Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
Τρίπολη 29/11/2025, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
Αθήνα, 30/11/2025, Πάμε Θέατρο