Αποτελέσματα αναζήτησης

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Ελένη Ζησοπούλου, Γεωργία Γκανά

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

«Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου»

Ελένη Ζησοπούλου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Γεωργία Γκανά, μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το γνωστό μουσικό έργο για μπαλέτο Το πουλί της φωτιάς του Ιγκόρ Στραβίνσκι αποτελεί αφορμή και έμπνευση για δρώμενα μουσικά, κινητικά, εικαστικά και θεατρικά με απώτερο στόχο τη δημιουργία παράστασης. Η πρότασή μας αφορά τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθούμε κατά την προετοιμασία και την οργάνωση σκηνικών δρώμενων με παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Περιλαμβάνει μεθοδολογικές τεχνικές που θα επιτρέψουν στον εκπαιδευτικό να λειτουργήσει εμψυχωτικά ως προς τη δημιουργία ομάδας, να επιμεληθεί την πορεία για την οργάνωση και την αποτελεσματική στήριξη των δρώμενων όσον αφορά την κίνηση, το λόγο, τη μουσική καθώς και τα εικαστικά της στοιχεία. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία επιχειρεί να συμβάλει στην οργάνωση των επιμέρους στοιχείων και να διασφαλίσει τη δημιουργικότητα μέσα από την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών σε όλα τα στάδια προετοιμασίας της παράστασης, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται όταν δουλεύει κανείς σε σχολικό χώρο. Γιατί στο σχολείο δεν έχει αξία μόνο το αποτέλεσμα, είναι εξίσου σημαντική και η πορεία προς αυτό.
Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες, μέσα από παιχνίδια έκφρασης, θα βιώσουν έννοιες, λέξεις-κλειδιά, για να εμβαθύνουν στα νοήματα του έργου και τη σκηνική απόδοσή τους. Ακόμα, δραστηριότητες βασισμένες σε κώδικες και κανόνες κοινούς στις τέχνες θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία της ομάδας και τη σωματική και συναισθηματική προετοιμασία, ώστε να εξυπηρετηθούν τόσο οι στόχοι του έργου όσο και η παρουσίασή του. Το εργαστήριο θα αναπτυχθεί σε τρία μέρη: Α. Θεωρητική εισαγωγή, όπου θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές και οι άξονες του προγράμματος. Β. Βιωματική προσέγγιση, όπου οι συμμετέχοντες, μέσα από δράσεις. θα γνωρίσουν τις προτεινόμενες έννοιες, τους κώδικες και τη λειτουργία τους στις τέχνες. Γ. Ομάδες εργασίας, όπου οι συμμετέχοντες θα δράσουν αλληλεπιδραστικά, θα οργανώσουν την παρουσίασή τους και θα κάνουν τις δικές τους προτάσεις.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2008
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Ζησοπούλου Ελένη
  • Γκανά Γεωργία
Print

Number of views (1492)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
2728293031
1
2
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 31/10-2/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά