Εργαστήρια "Θέατρο Φόρουμ & Εκπαίδευση" - Δηλώσεις ενδιαφέροντος

Εργαστήρια "Θέατρο Φόρουμ & Εκπαίδευση" - Δηλώσεις ενδιαφέροντος

Καταληκτική ημερομηνία 30 Απριλίου 2024

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/4/2024 1:00 πμ - 11:30 μμ Export event


 

 

ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 
ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ) σχεδιάζει για το καλοκαίρι 2024 δύο επιμορφωτικά εργαστήρια για το θέατρο φόρουμ στην εκπαίδευση στο πλαίσιο υπό έγκριση πρότασης με τίτλο Forum Theatre for Active Citizenship στο ERASMUS+KA1 (mobility).
Τα Εργαστήρια θα γίνουν μόνο αν η πρόταση εγκριθεί και προβλέπεται να πραγματοποιηθούν:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1 στην ΟΛΛΑΝΔΙΑ (πόλη Zwolle) 7-12/7/2024 (*) εμψύχωση Ronald Matthyssen
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 στην ΙΤΑΛΙΑ (
πόλη Tortiano/Parma) 12-17/8/2024 (*) εμψύχωση Roberto Mazzini
(*) ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΑ ΜΙΚΡΗΣ ΤΡΟΠΟΠΟΊΗΣΗΣ ΤΩΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΩΝ

Τα εργαστήρια απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές ενηλίκων που επιθυμούν να βελτιώσουν τις τεχνικές και τις γνώσεις τους στην αξιοποίηση του Θεάτρου Φόρουμ με νέους και ενήλικες στη τυπική ή μη τυπική εκπαίδευση. 
ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1 ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ: εμψύχωση Ronald Matthyssen
Στο εργαστήριο θα αναπτυχθεί η μέθοδος "Θέατρο Ηθικών Διλημμάτων", ένας συνδυασμός μεταξύ της Μεθόδου Συζήτησης Ηθικών Διλημμάτων (ΜΣΗΔ) και του Θεάτρου του Καταπιεσμένου, και θα δημιουργηθούν σκηνές Θεάτρου Φόρουμ  σε επιλεγμένα θέματα  (χρησιμοποιώντας την ΜΣΗΔ). Θα αξιοποιηθεί η άσκηση των Τεσσάρων Γωνιών σε συνδυασμό με το Θέατρο Φόρουμ για τη διευκόλυνση του διαλόγου αντί της αντιπαράθεσης και θα συζητηθούν θέματα αντιμετώπισης της βίας στη σκηνή, ζητήματα δραματουργίας και του ρόλου του joker. Επίσης το εργαστήριο περιλαμβάνει και εισαγωγή στο Θέατρο Μέσων (Media): η πάλη των αβατάρ και προσώπων (personae) με τα ρομπότ και τους τρολ,

ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ στην Ιταλία εμψύχωση Roberto Mazzini
Οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις του Θεάτρου του Καταπιεσμένου και τουλάχιστον μια σύντομη εμπειρία στο Θέατρο Φόρουμ ως ηθοποιός ή joker. Στο εργαστήριο θα αξιοποιηθούν ασκήσεις ομαδοσυνεργασίας από την «εργαλειοθήκη» του Augusto Boal. Θα συζητηθούν αμφιβολίες και δυσκολίες που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και της παρουσίασης μιας παράστασης Θεάτρου Φόρουμ  και θα προσεγγιστούν οι θεωρητικές γνώσεις (αρχές και στόχοι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου (ΘΚ), το δέντρο του ΘΚ, οι κύριες τεχνικές, η μαιευτική, ο ρόλος του joker). Θα διερευνηθούν σκηνές κατάλληλες για Θέατρο Φόρουμ σε εκπαιδευτικό περιβάλλον, η διαπολιτισμική και δομική προσέγγιση του Θέατρο Φόρουμ και ο ρόλος του joker. Θα προσεγγιστούν διαφορετικές προβληματικές καταστάσεις όπως η καταπίεση, η παρεξήγηση, η έλλειψη επάρκειας, η εσωτερική καταπίεση και διάφορα εργαλεία για τη διαχείρισή τους (Forum-Theatre, ρόλοι, Ουράνιο Τόξο των Επιθυμιών) Περισσότερα

 

Όροι συμμετοχής – Διαδικασία αιτήσεων ενδιαφέροντος

-Τα εργαστήρια θα πραγματοποιηθούν μόνο αν εγκριθεί η αίτηση που έχει υποβάλει το ΠΔΘΕ στο Erasmus+ 
-Γλώσσα εργασίας και στα δύο εργαστήρια: αγγλικά
-Τα εργαστήρια απευθύνονται σε ενήλικες, μέλη του ΠΔΘΕ (με τακτοποιημένη την οικονομική συνδρομή 2024)  και με σχετική εμπειρία στο θέατρο φόρουμ
-Κάθε ενδιαφερόμενος/ενδιαφερόμενη μπορεί να πάρει μέρος σε ένα μόνο εργαστήριο
-Οι θέσεις και στα δύο εργαστήρια είναι περιορισμένες. Η επιλογή θα γίνει με βάση ΑΙΤΗΣΗΣ & βιογραφικού και αν χρειαστεί θα γίνει κλήρωση
Κατά την επιλογή των συμμετεχόντων θα συνεκτιμηθούν:
-η εμπειρία συμμετοχής σε παραστάσεις Φόρουμ του ΠΔΘΕ
-η εμπειρία συμμετοχής σε επιμορφώσεις θεάτρου φόρουμ ή θεάτρου του καταπιεσμένου του ΠΔΘΕ
- η εμψυχωτική εμπειρία
-η δυνατότητα να ταξιδέψει στο εξωτερικό τις ημερομηνίες που προβλέπεται
-η δέσμευση για συμμετοχή σε Ομάδα Εργασίας για τη δημιουργία νέου έργου θεάτρου φόρουμ
-η δέσμευση για συμβολή στη διάχυση των αποτελεσμάτων με την προσφορά σχετικού βιωματικού εργαστηρίου του ΠΔΘΕ

 

Η ΦΟΡΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΔΩ

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Print

Number of views (246)/Σχόλια (0)

123