Θέατρο του Καταπιεσμένου
Θέατρο Φόρουμ

ανακοινώσεις - υλικό - βιβλίογραφία - άρθρογραφία - δράσεις
 

"...to be citizens, it is not enough to live in society;
w
e have to transform it..."  (Augusto Boal)

 

 

"Θέατρο Φόρουμ & εκπαίδευση"

Γλωσσάρι

Γλωσσάρι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Δείτε εδώ

Βιβλίο

 Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και τεχνικές θεάτρου φόρουμ

Άρθρα

Άρθρα (στα Ελληνικά) για τον Μπόαλ και το Θέατρο του Καταπιεσμένου

Φεστιβάλ

Διθενή Φεστιβάλ & Εκδηλώσεις Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Jana Shanskriti "ΑΝΤΙΓΟΝΗ" ως Φόρουμ στην Kalkata India

The Aesthetics of the Oppressed

"Το παραμύθι της Σούα-Σούα" 

Politics, Education, Change 

From spectarors to spect-actors

Bruce Burton & John O'Toole (2005) Enhanced Forum Theatre: Where Boal’s Theatre of the Oppressed Meets Process Drama in the Classroom

Δράσεις ΘτΚ & Θεάτρου Φόρουμ

«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Αθήνα, 14/3/2024, παράσταση θεάτρου φόρουμ για μαθητές/μαθήτριες στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2024 11:00 πμ - 1:30 μμ Export event


«349΄ακόμα...»
παράσταση θεάτρου φόρουμ - θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

ένα ολοκληρωμένο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για σχολεία σε σχέση με το πρόβλημα της ενδοσχολικής βίας
που περιλαμβάνει παράσταση και δραστηριότητες πριν και μετά την παράσταση.

 

ΧΑΛΚΙΔΑ 14/3/2024, ώρες: 11πμ, στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση διοργανώνει την θεατροπαιδαγωγική παράσταση θεάτρου φόρουμ  «349' ακόμα» για μαθητές/μαθήτριες στο 4ο ΓΕΛ Χαλκίδας
ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ: Αναστασία Παπαϊωάννου, Βασίλης Κλησιάρης, Βίβιαν Μπουλογεώργου, Νίκη Φραγκέλλη
Σύμβουλος: Νίκος Γκόβας,
Συνεργασόμενος φορέας: Κέντρο Πρόληψης Εύβοιας


Η διαδραστική παράσταση-θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα "349" ακόμα" διαπραγματεύεται θέματα σχολικής βίας και δίνει την ευκαιρία  στο κοινό να παρέμβει στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη.

Έχει στόχο, μέσα από τη δυνατότητα της ενεργητικής συμμετοχής των θεατών, που παρέχει το συγκεκριμένο είδος θεάτρου, να προτείνει εναλλακτικές στρατηγικές αντιμετώπισης του φαινομένου. Η επιδίωξη είναι, μέσω της συγκεκριμένης παρουσίασης, να αναδειχτούν οι διαστάσεις του προβλήματος της σχολικής βίας σε εκπαιδευτικούς και μαθητές/μαθήτριες και να προταθεί ένας εναλλακτικός τρόπος διαχείρισής του. Οι συμμετέχοντες λειτουργώντας με ‘ενσυναίσθητη κατανόηση’ οικειοποιούνται την κατάσταση του θύματος και προτείνουν έμπρακτα στρατηγικές που θα μπορούσαν να το οδηγήσουν σε αποτελεσματικότερο χειρισμό της. 

Τόσο η παράσταση, όσο και οι δραστηριότητες που προηγούνται και ακολουθούν, χρησιμοποιούν τεχνικές θεάτρου φόρουμ και εκπαιδευτικού δράματος. 
Το σημαντικό στοιχείο του προγράμματος είναι ότι η παράσταση δίνει την ευκαιρία στους μαθητές να πάρουν μέρος στη δράση προτείνοντας λύσεις και δοκιμάζοντας ιδέες στη πράξη αντί στα λόγια. Είναι δηλαδή μια μορφή «αλληλεπιδραστικού» θεάτρου το οποίο χρησιμοποιεί τεχνικές που έχουν την αναφορά τους στο θέατρο Φόρουμ του Augusto Boal και στην πολύχρονη πείρα των θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων και του Εκπαιδευτικού Δράματος.  Οι τεχνικές αυτές δεν αποσκοπούν στο να οδηγήσουν τους μαθητές/μαθήτριες να πάρουν τελεσίδικη θέση σε αμφιλεγόμενα θέματα όσο στο να αναδείξουν τις πολλές πλευρές με τις οποίες μπορεί να προσεγγιστεί ένα τέτοιο ζήτημα.

Περισσότερα για το "349' ακόμα"ΕΔΩ 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Πληροφορίες: 2106541600 / info@theatroedu.gr / www,TheatroEdu.gr

 

 

Print

Number of views (104)/Σχόλια (0)





Αναζήτηση