2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 3:30 μμ - 25/2/2007 7:00 μμ Export event
Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Αναστασία Κυριακοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Βασιλική Μαντζουράτου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Ολυμπία Μπαγούρη, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Αφροδίτη Παρζακώνη, παιδαγωγός θεάτρου, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

"Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού"

(Εργαστήριο 6)

Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί εναλλακτική μορφή προσέγγισης του θεάτρου, μιας τέχνης σύνθετης, κοινωνικής, επικοινωνιακής και γι’ αυτό βαθύτατα παιδευτικής. Αυτός είναι ο λόγος που το θεατρικό παιχνίδι έχει ενταχθεί πλέον στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής. Αποτελεί μέσο διεύρυνσης των διδακτικών μεθοδολογιών και εφαρμογής των νέων μεθόδων διαθεματικής διδασκαλίας. Με το θεατρικό παιχνίδι το παιδί έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τη γνώση ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, να ανακαλύψει και να αυξήσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να προβεί σε μία θέαση τόσο του υποκειμενικού όσο και του αντικειμενικού του κόσμου, να βρίσκει τόπους να επεξεργάζεται, να συνθέτει, να φαντάζεται, να επινοεί, να αναπτύσσει την κριτική του σκέψη και το συμβολικό του στοχασμό. Το εργαστήρι αυτό έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια άλλη προσέγγιση της διδακτικής ύλης. Θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο κατακτάται η γνώση μέσω της βιωματικής δράσης, της ελεύθερης έκφρασης, του αυθόρμητου ή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού και των υπόλοιπων μεθόδων του θεατρικού παιχνιδιού. Πρόκειται για μία ελκυστική εμπειρία- διαδικασία με την οποία ο εκπαιδευτικός μπορεί να προσεγγίσει τη διδακτέα ύλη διαθεματικά με τελικό στόχο τη διεύρυνση και προέκταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Print