2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/2/2018 5:00 μμ - 7:00 μμ Export event
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Αθήνα, 8/2/2018, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Νάσια Χολέβα, Νίκος Γκόβας

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

Σεμινάριο σε φορείς χάραξης πολιτικής (policy makers)

 

 

Αθήνα, 8/2/2018
Τόπος:
Στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσείου της Ακρόπολης
Διάρκεια: 2 ώρες.

Εισηγητές: Νάσια Χολέβα, Νίκος Γκόβας

Στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, συμμετείχε σε διημερίδα που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Διεθνών Σχέσεων του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Συζήτηση: Συνδυάζοντας την τυπική εκπαίδευση και τη μη τυπική μάθηση με στόχο τη συμπερίληψη και τη διαπολιτισμική μάθηση. Κράτη μέλη και διεθνείς οργανισμοί παρουσιάζουν την εμπειρία τους σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα, τις προκλήσεις και τις μεθόδους λειτουργείας των δημόσιων φορέων και των διεθνών οργανισμών.

Τίτλος εργαστηριακού κύκλου: Εμπλέκοντας φορείς μη τυπικής μάθησης και διεθνείς οργανσιμούς με στόχο την εκπαίδευση

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ.  2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print