2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/11/2013 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Απόπειρες προσέγγισης του «άλλου» μέσα από το παιχνίδι των ρόλων. Εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού

Απόπειρες προσέγγισης του «άλλου» μέσα από το παιχνίδι των ρόλων. Εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού

Αθήνα, 30/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013 & 15χρόνια Δίκτυο! (1998-2013)
ΑΘΗΝΑ, 30 Νοεμβρίου 2013

Στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας, Οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι"
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

"Εκπαίδευση & Θέατρο: αντιρατσιστική εκπαίδευση, σχολικός εκφοβισμός, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα"
 είσοδος ελεύθερη

Βιωματικά Εργαστήριαπαρουσίαση Εκπαιδευτικού ΥλικούΣυζητήσεις, Θεατρική Παράσταση.
Έκθεση Εκπαιδευτικού Υλικού φορέων. 
Έκθεση υλικού Θεατρικών Ομάδων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6 :  «Απόπειρες προσέγγισης του «άλλου» μέσα από το παιχνίδι των ρόλων. Εργαστήριο θεατρικού παιχνιδιού»

Στέλιος Βγαγκές, δάσκαλος θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 09:30-12:00

Σύντομη περιγραφή: Το θεατρικό παιχνίδι δημιουργεί εκείνο το πλαίσιο που είναι απαραίτητο για την επικοινωνία μέσα από συναισθήματα αποδοχής και συνεργασίας χωρίς ανταγωνισμούς και αντιπαλότητες. Το εργαστήρι θα εστιάσει σε παιχνίδια ρόλων. Η πορεία του θα αναπτυχθεί στον άξονα όπου κάθε παίχτης μιμείται ένα πρότυπο, έναν άλλον ρόλο. Αποπειράται να διευρύνει το «εγώ» του καθώς θέτει μέσα σ’ αυτό και στοιχεία ενός άλλου «εγώ» , του άλλου ρόλου. Έτσι γίνεται προσπάθεια να συντονιστούν τα δύο «εγώ», ώστε να επικοινωνήσουν μεταξύ τους και από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης. Αυτό οδηγεί στην προσέγγιση του «άλλου» και καθίστανται και οι δύο κοινωνοί μιας προσπάθειας αλληλεπίδρασης και αλληλόδρασης. 

Print